Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttaa kehon mittasuhteita pysyvästi ilman treeniä?

Vierailija
23.10.2021 |

Ongelmana on se, että hoikkanakin yläreidet ja peppu ovat hieman muhkeat. Haluaisin painopistettä enemmän hartioihin ja ylävartaloon. Ainoa keino pitää peppu ja reidet edes jotenkin siedettävässä kuosissa, on painon pitäminen alipainon rajalla ja liikkua todella paljon. Heti, jos otan vähän rennommin, vartalo muuttuu epäsuhtaiseksi ja rumaksi ja peppuun/reisiin kasvaa läskikerros.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen inhonnut kehoani koko aikuisikäni, vältellyt rantoja ja uimahalleja sekä pelännyt parisuhdetta/seksiä, kun häpeän vartaloani niin paljon. Inhottaa olla tällä tavoin viallinen. Kaikilla muilla on sopusuhtaisempi ja normaalimpi vartalo. Mulle tulee myös välittömästi selluliittiakin ja olen taistellut sitäkin vastaan parikymppisestä lähtien.

Vierailija
2/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se edellinen mikä minussa vikana -ketju ei mennyt niin kuin toivoit?

Hanki apua. Psykoterapiasta. Mielenterveyspäivystyksestä. Muista syödä. Kivaa viikonloppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu ilman treeniä

Vierailija
4/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se edellinen mikä minussa vikana -ketju ei mennyt niin kuin toivoit?

Hanki apua. Psykoterapiasta. Mielenterveyspäivystyksestä. Muista syödä. Kivaa viikonloppua.

Ruma on ruma silti. Ei se muutu siitä miksikään millään asian kieltämisellä. Pitäisi keksiä tapa muuttaa kehon mittasuhteita pysyvästi.

Vierailija
5/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei onnistu ilman treeniä

No treeni auttaakin, mutta ongelma on siinä, että mun pitäisi ihan jatkuvasti miettiä syömisiä vain ja ainoastaan yläreisien vuoksi. Muuten voisin ottaa rennosti ja pysyisin pienellä vaivalla hoikkana ja hyvässä kunnossa.

T. Ap

Vierailija
6/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tollasta vartalotyyppiä muuta ilman treeniä.

Ylävartaloon lisää lihasta, niin näyttää sopusuhtaisemmalta.

Itsellä päinvastainen ongelma eli leveät hartiat ja tikkujalat 😂

Vierailija
7/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen olisi juuri unelmavartaloni. Haluaisin leveät hartiat ja kapeahkot reidet ja jalat (ja kapeahko lantio).

T. Ap

Vierailija
8/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla se rennosti ottaminen tarkoittaa? Vähemmän liikuntaa?

Mä tein omasta kehostani havainnon, että kun lopetin sokerien syömisen, multa alkoi rasva sulaa reisistä ja takamuksesta. Liika hiilari nähtävästi pakkaa läskinä (mulla ainakin) juuri alakroppaan.

Vierailija
9/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen olisi juuri unelmavartaloni. Haluaisin leveät hartiat ja kapeahkot reidet ja jalat (ja kapeahko lantio).

T. Ap

Minulla kaikki rasva kertyy keskivartaloon. Trust me, on kivempi että se rasva kertyy reisiin ja takapuoleen. Muutenhan tämä mun vartalotyyppi onkin aika unelma, jos vaan saa pidettyä itsensä hoikkana.

Vierailija
10/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei onnistu ilman treeniä

No treeni auttaakin, mutta ongelma on siinä, että mun pitäisi ihan jatkuvasti miettiä syömisiä vain ja ainoastaan yläreisien vuoksi. Muuten voisin ottaa rennosti ja pysyisin pienellä vaivalla hoikkana ja hyvässä kunnossa.

T. Ap

🤣 niin, sitä on mietitty maailman sivu miten ilman vaivannäköä voisi näyttää hyvältä ja treenatulta ja ottaa samalla rennosti. Kerro jos keksit.

Vierailija
11/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoamalla.

Vierailija
12/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilla onnistuu, tosin terveys menee.

Vierailija
13/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuntaa kannata vältellä. Vanhempana tajuat asian,jos välttelet.

Vierailija
14/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputaatio?

Vierailija
15/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikuntaa kannata vältellä. Vanhempana tajuat asian,jos välttelet.

En välttele, mutta haluaisin liikkua liikkumisen ilosta, enkä siksi, ettå vartalossani on joku geneettinen oikku tai valuvika, jota pitää kompensoida liikunnalla.

T. Ap

Vierailija
16/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-Shopin ihmelaitteilla. Ehkä Saunabelt tepsisi.

Vierailija
17/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt liiku yhtään, niin toi alavartalon rasva muuttuu vaan lihakseksi, tuskin kasvat leveyttä alavartalosta. Kun aloitin monipuolisen salitreenin, aiemmin heikko yläkroppani vahvistui ja sai uusia muotoja. Olkapää- ja rintalihastreenin myötä joutui uusimaan vaatekaapin sisältöä : )

Vierailija
18/18 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eli alat vaan treenaamaan salilla koko vartaloa. Esim. penkkipunnerrusta, pystypunnerrusta, olkapäitä, koukistajia, maastavetoa, askelkyykkyjä, vatsoja, selkää. Kolmesti viikossa tunti salilla riitti ainakin muokkaamaan mun kropan tuollaiseksi. Ok, no alkuun innostuin käymään neljästi...