Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi joutunut turvaamaan lasten koulunkäyntiä rokotekriitikoiden vuoksi

Vierailija
23.10.2021 |

Nyt loppui viimeinenkin ymmärrys antivaxxereita kohtaan. Jättäkää lapset rauhaan!

https://yle.fi/uutiset/3-12156603

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

australiassa vissiin kuollut joku lapsi pakko rokotuksissa tälläinen kiertää englanninkielisis nettijutuis,voi olla et joku yrittää vain pelastaa ihmishenkiä ,vaikka pitäisitte kylähulluna.myös irlannista kantautunut huonoja uutisia.

Maailmanloppukin on ihan kulman takana, Jeesus ilmestyi paahtoleipään. Sellaisia uutisia kantautuu maailmalta.

Uskon yhtä paljon näitä sinun esimerkkiesi uutisia kuin sitä että Suomessa on ongelma kouluilla lapsia ahdistelevista rokottamattomista.

Vierailija
42/43 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapseni ole edes kuulleet tuollaisesta, ainoastaan koulun sisäisestä painostuksesta rokotukseen, mutta siihen ei ilmeisesti poliisia tarvita.

Sama juttu. Meillä lapsia useammassa koulussa eikä kukaan ole törmännyt koululla riehuviin rokottamattomiin henkilöihin.

Onkohan tämä ihan isokin ongelma Suomessa, onko näitä riehujia ollut paljonkin ja monissa kouluissa?

Mitäpä luulette ?

Olen itse opettaja ja tiedän Helsingissä useamman koulun, jossa tätä on tapahtunut. Nythän rokotukset ovat loppuneet jo. Hyvin meni ja prosentit oli ehkä 80 %. Muut oli jo sairastaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapseni ole edes kuulleet tuollaisesta, ainoastaan koulun sisäisestä painostuksesta rokotukseen, mutta siihen ei ilmeisesti poliisia tarvita.

Sama juttu. Meillä lapsia useammassa koulussa eikä kukaan ole törmännyt koululla riehuviin rokottamattomiin henkilöihin.

Onkohan tämä ihan isokin ongelma Suomessa, onko näitä riehujia ollut paljonkin ja monissa kouluissa?

Mitäpä luulette ?

Olen itse opettaja ja tiedän Helsingissä useamman koulun, jossa tätä on tapahtunut. Nythän rokotukset ovat loppuneet jo. Hyvin meni ja prosentit oli ehkä 80 %. Muut oli jo sairastaneet.

Millä tavalla ovat riehuneet ?

Ovatko lapsille vaaraksi ?

Minä tiedän useamman koulun missä opettajat ovat painostaneet nuoria rokotuksille, mutta en yhtäkään koulua missä rokottamattomat olisivat painostaneet ketään.