Poliisi joutunut turvaamaan lasten koulunkäyntiä rokotekriitikoiden vuoksi
Nyt loppui viimeinenkin ymmärrys antivaxxereita kohtaan. Jättäkää lapset rauhaan!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapseni ole edes kuulleet tuollaisesta, ainoastaan koulun sisäisestä painostuksesta rokotukseen, mutta siihen ei ilmeisesti poliisia tarvita.
Sama juttu. Meillä lapsia useammassa koulussa eikä kukaan ole törmännyt koululla riehuviin rokottamattomiin henkilöihin.
Onkohan tämä ihan isokin ongelma Suomessa, onko näitä riehujia ollut paljonkin ja monissa kouluissa?
Mitäpä luulette ?
Olen itse opettaja ja tiedän Helsingissä useamman koulun, jossa tätä on tapahtunut. Nythän rokotukset ovat loppuneet jo. Hyvin meni ja prosentit oli ehkä 80 %. Muut oli jo sairastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapseni ole edes kuulleet tuollaisesta, ainoastaan koulun sisäisestä painostuksesta rokotukseen, mutta siihen ei ilmeisesti poliisia tarvita.
Sama juttu. Meillä lapsia useammassa koulussa eikä kukaan ole törmännyt koululla riehuviin rokottamattomiin henkilöihin.
Onkohan tämä ihan isokin ongelma Suomessa, onko näitä riehujia ollut paljonkin ja monissa kouluissa?
Mitäpä luulette ?
Olen itse opettaja ja tiedän Helsingissä useamman koulun, jossa tätä on tapahtunut. Nythän rokotukset ovat loppuneet jo. Hyvin meni ja prosentit oli ehkä 80 %. Muut oli jo sairastaneet.
Millä tavalla ovat riehuneet ?
Ovatko lapsille vaaraksi ?
Minä tiedän useamman koulun missä opettajat ovat painostaneet nuoria rokotuksille, mutta en yhtäkään koulua missä rokottamattomat olisivat painostaneet ketään.
Uskon yhtä paljon näitä sinun esimerkkiesi uutisia kuin sitä että Suomessa on ongelma kouluilla lapsia ahdistelevista rokottamattomista.