Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö miehestäni rikosilmoituksen?

Vierailija
27.12.2014 |

Joo eli olemme siis 21-vuotiaita. Mieheni petti minua neljä kuukautta sitten, nyt asia oli jo sovittu. Kunnes kuulin minkä ikäisen kanssa hän minua petti... 14-vuotiaan! Siis 14v LAPSEN kanssa!! Teenkö rikosilmoituksen, kun kuitenkin rakastan miestäni?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:53"]Jos on varmaa tietoa, niin kyllä..
[/quote]

No on varmaa tietoa. Mutta kuitenkin rakastan miestäni enkä halua häntä vankilaan. Meillä on lapsikin. AP
[/quote]
Et varmaan toivoisi oman lapsen kohdalle samaa. Eli kipin kapin teet ilmoituksen.

Vierailija
22/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet ilmoituksen, sinulla tulisi olla täysin varmat faktat, että asia on tosi. Tytön nimi, aika ja paikka, milloin ja missä. Nauhoitettuna miehesi tunnustus esim kännykkääsi. Varmat todisteet siis! Ellei ole, eivät tutki asiaa. Saatat itse saada sakot väärästä ilmoituksesta, vaikka asia olisikin tosi, mutta todisteet puuttuvat.

Tällaisissa asioissa kannattaa aina ensin haalia pitävät todisteet tapahtuneisra, ja sitten vasta tehdä ilmoitus. Ilmoituksen tekemiseenkin on tietty aika. Pedofiliatapaukset eivät taida ihan heti vanheta!

Jos mies on pettänyt nuoren teinin kanssa, hän todennäköisesti pettää myöhemminkin. Tämä aika on miehille liian pedofiliaa ihannoiva (thaikkujen lapsiseksiturismi esim!), ja monet miehet ihannoivat hyvin nuoria tyttöjä heidän muka tiukkuutensa takia, joten uudelleen lipeämisen vaara on aika suuri.
Kannattaa ainakin puhua asiasta perinjuurin mehen kanssa ja kysellä, miksi sortui laittomuuksiin, ja mikä johti tuohon ja pakottiko mies tyttöä. Keskustelemalla selviää usein, mitä mies asiasta ajattelee ja onko todennäköistä, ettei enää tekisi RIKOSTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:44"]

Mistä hemmetin pedofiileistä te oikein jauhatte? Pedofiili on henkilö, joka kokee seksuaalista vetoa ESIMURROSIKÄISIIN lapsiin.

[/quote]

saivartele vaan.

ihan sama mikä -filia on nyt kyseessä, laitonta silti. aikuinen mies teki väärin ja rikkoi lakia.

14v on silti lapsi ja alaikäinen.

Vierailija
24/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollipeikko??

Vierailija
25/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

efebofiilit haluaa noin 15–19-vuotiaita ja hebephiilit noin 11-14-vuotiaita ja pedofiilit noita nuorempia

Vierailija
26/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:53"]Jos on varmaa tietoa, niin kyllä.. [/quote] No on varmaa tietoa. Mutta kuitenkin rakastan miestäni enkä halua häntä vankilaan. Meillä on lapsikin. AP

[/quote]

et halua häntä vankilaan.. niin, tuon teon takia ehkä ei joudukaan, mutta saattaa kokea herätyksen. jos nyt ei rangaista tai moitita, voipi hän myöhemmin tehdä jotain vielä vakavampaa ja oikeasti joutua vankilaan,

Vierailija
27/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa 15 vuotta täyttänyt, joka harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, paitsi jos osapuolten välillä ei ole suurta kypsyyseroa, syyllistyy aina rikokseen

Vierailija
28/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parafilia tarkoittaa voimakkaan seksuaalisen kiihotuksen kokemista epätyypillisistä esineistä, tilanteista, tai yksilöistä.

Parafilioita ovat muun muassa:

ekshibitionismi: Henkilö saa tyydytyksen katsottuna olemisesta.
fetisismi: Henkilön seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu tiettyyn esineeseen tai ruumiinosaan.
frotterismi: Henkilö saa tyydytyksen toisia ihmisiä vasten hankaamisesta.
koprofilia: Henkilö saa tyydytyksen ulosteista.
nekrofilia: Henkilö saa tyydytyksen seksin harrastamisesta kuolleiden kanssa.
pedofilia: Henkilön seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu lapsiin.
voyeurismi: Henkilö saa tyydytyksen ihmisten sukupuolisten toimien tai riisuutumisen katselemisesta.
zoofilia: Henkilö saa seksuaalisen nautinnon eläimistä.

Vierailija
29/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas mitä junttitouhua!! Olen myös 21-vuotias ja vaikka meillä olisi lapsi, tekisin silti samanlaisessa tilanteesta poikaystävästäni ilmoituksen, vaikka rakastankin häntä paljon. Ei sitä silti sokea tarvitse olla! 

Poikaystäväsi ei sitä paitsi joudu välttämättä suoraan vankilaan tai saa pahinta mahdollista rangaistusta, mutta säikähtäisi ainakin niin perinpohjaisesti, ettei enää koskisi LAPSIIN seksuaalisessa mielessä. Jos taas asiasta tulee suurempi juttu ja poikaystäväsi on todella käyttänyt 14-vuotiasta hyväkseen, niin sietääkin saada kunnon rangaistuksen.

Vierailija
30/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimityksistä yksi ja sama mutta tuon ikäiseen seksuaalinen kontakti on meillä rikos. Mutta, tää ooooonnn niiiiiiiiiin vitun provo, älkää lähtekö tähän, piste.

Vierailija
31/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin sinä: a) en tekisi ilmoitusta, koska haluaisin vain elää omaa elämääni rauhassa. b) jättäisin tuon pojan saman tien, en rakastaisi moista. Keskittyisin lapseen sekä itseeni, omiin opintoihin ja järjestäisin hyvää tulevaisuutta itselle+lapselle. Ottaisin vanhemmiltani kaiken tuen minkä saisin, jotta voisin todellakin opiskella ja saada elämäni järjestykseen. Myöhemmin löydät kunnon miehen, kunhan kypsyt ensin itse järkeväksi. 

Vierailija
32/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:18"]

Suomessa 15 vuotta täyttänyt, joka harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, paitsi jos osapuolten välillä ei ole suurta kypsyyseroa, syyllistyy aina rikokseen

[/quote]

Aivan! Tottakai teet ilmoituksen. Minä olen 34vuotias ja minua käytettiin hyväksi 13-14 vuotiaana silloin 26vuotiaan miehen(!) toimesta.

Arvaa vaan kannanko sisälläni vihaa???!!!KYLLÄ!

Mies tiesi tekevänsä väärin, aina autosta(maasturista, jossa luki 4runner) jouduin kulkemaan ennen häntä/hänen jälkeen, ettei kukaan olisi kiinnittänyt huomiota aleksanterinkadulla helsingissä.

Hän myös raiskasi minut, kun sammuin.

Käytti tekonimeä Janne, mutta oli espanjassa lapsuuden asunut "RAFU".

Äitini kun sai tietää uhkasi oikeustoimilla, mies pelästyi ja katosi. Äiti ei tehnyt mitään!!!!!

Se, että saisiko mies sakkoja tai vankeutta ei ole minulle niin oleellinen vaan se, että puolustetaan lasta ja osoitetaan oikeudessa teon olevan rikos!

ILMOITAT. Autat näin myös tuota tyttöä, kun hän ymmärtää sen sitten siinä 20-30 vuotiaana.

Vierailija
33/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:39"]

14 v on jo aikuinen seksuaalisesti ja osaa päättää omista asioistaan. Omistavat kuulemma myös tiukemman kuin moni vauva.fi kirjoittaja. Se ymmärrettävästi aiheuttaa närkästystä. On vain tervettä haluta hedelmällisimmillään olevaa naista. Näin on aina ollut ennenkuin keksittiin joku satukirjaan perustuva laki jota mammat hysteeriapäissään toitottaa.

[/quote]

voi olla tervettä, mutta ei nuo teinit vielä lapsia halua. ne on lapsia itsekin.

Vierailija
34/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v on jo aikuinen seksuaalisesti ja osaa päättää omista asioistaan. Omistavat kuulemma myös tiukemman kuin moni vauva.fi kirjoittaja. Se ymmärrettävästi aiheuttaa närkästystä. On vain tervettä haluta hedelmällisimmillään olevaa naista. Näin on aina ollut ennenkuin keksittiin joku satukirjaan perustuva laki jota mammat hysteeriapäissään toitottaa.

[/quote]

14v ei saa ajaa, äänestää tai juoda alkoa tai tupakoida. ei 14v ole missään mielessä aikuinen.

ihme hössötystä tässä ketjussa tuo aikuisen miehen puolustaminen. puolustajat vissiin itse himoitsee teinejä eli LAPSIA.

Vierailija
35/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:45"]

[/quote]

voi olla tervettä, mutta ei nuo teinit vielä lapsia halua. ne on lapsia itsekin.

[/quote]

Tämä totta. Ja myöskin pitää ottaa huomioon henkinen ikä.

Vierailija
36/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:18"]

[/quote]

Aivan! Tottakai teet ilmoituksen. Minä olen 34vuotias ja minua käytettiin hyväksi 13-14 vuotiaana silloin 26vuotiaan miehen(!) toimesta.

Arvaa vaan kannanko sisälläni vihaa???!!!KYLLÄ!

Mies tiesi tekevänsä väärin, aina autosta(maasturista, jossa luki 4runner) jouduin kulkemaan ennen häntä/hänen jälkeen, ettei kukaan olisi kiinnittänyt huomiota aleksanterinkadulla helsingissä.

Hän myös raiskasi minut, kun sammuin.

Käytti tekonimeä Janne, mutta oli espanjassa lapsuuden asunut "RAFU".

Äitini kun sai tietää uhkasi oikeustoimilla, mies pelästyi ja katosi. Äiti ei tehnyt mitään!!!!!

Se, että saisiko mies sakkoja tai vankeutta ei ole minulle niin oleellinen vaan se, että puolustetaan lasta ja osoitetaan oikeudessa teon olevan rikos!

ILMOITAT. Autat näin myös tuota tyttöä, kun hän ymmärtää sen sitten siinä 20-30 vuotiaana.

[/quote]

olet kokenut kamalia, olen pahoillani.

Vierailija
37/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit tehdä rikosilmoituksen. Ja kannattaakin tehdä.

Vierailija
38/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet nyt haluaa seksiä mistävain, kaikkialta. kunhan sitä seksiä saa. ihan sama mistä. ihan sama, mitä se uhri tuntee tai ajattelee. oma muna on tärkein.

toivottavasti nämä miehet joskus saavat oman tyttären. ehkä ajatusmaailma alkaa muuttua. tosin luulisi heidän osaavan ajatella jo noin, onhan monilla äiti, sisko, serkku tms, joita eivät haluisi hyväksikäytettävän.

surullista.

Vierailija
39/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai rikosilmoitus. Jestas, olette noin nuoriakin ja mies jo juoksee vieraissa, pienen lapsen isä. Hakisin saman tien lähestymiskiellon lasta kohtaan. Muutama vuosi niin mies käpälöi lapsenne kavereita.Hyi helvetti. En myöskään katselisi miestä enää päivääkään. Saman tien poliisille. Myös sen 14v vanhemmilla on oikeus tietää asiasta!!

Vierailija
40/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita ko tytön vanhemmille, jätä heidän päätettäväksi ratkaista mitä tapahtuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme