Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö miehestäni rikosilmoituksen?

Vierailija
27.12.2014 |

Joo eli olemme siis 21-vuotiaita. Mieheni petti minua neljä kuukautta sitten, nyt asia oli jo sovittu. Kunnes kuulin minkä ikäisen kanssa hän minua petti... 14-vuotiaan! Siis 14v LAPSEN kanssa!! Teenkö rikosilmoituksen, kun kuitenkin rakastan miestäni?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se vain vahingossa hups luiskahti pimpulaan pippeli anteeksi ei toistu enää koskaan" "niin ja anteeksi se oli 14vuotta se pimpula sekään ei toistu enää koskaan koska se meni jo" AP: " no kulta vahingolle ei kukaan mitään voi saat anteeksi"

Vierailija
42/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tosta saa kuin ehdollista mutta ehkei tekis toiste...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:39"]

14 v on jo aikuinen seksuaalisesti ja osaa päättää omista asioistaan. Omistavat kuulemma myös tiukemman kuin moni vauva.fi kirjoittaja. Se ymmärrettävästi aiheuttaa närkästystä. On vain tervettä haluta hedelmällisimmillään olevaa naista. Näin on aina ollut ennenkuin keksittiin joku satukirjaan perustuva laki jota mammat hysteeriapäissään toitottaa.

[/quote]

14v ei saa ajaa, äänestää tai juoda alkoa tai tupakoida. ei 14v ole missään mielessä aikuinen.

ihme hössötystä tässä ketjussa tuo aikuisen miehen puolustaminen. puolustajat vissiin itse himoitsee teinejä eli LAPSIA.

[/quote]

Sen verran oikaisen kirjoitustasi, että teini ja lapsi eivät ole synonyymi! Muuten ole kyllä kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
44/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:18"]

Suomessa 15 vuotta täyttänyt, joka harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, paitsi jos osapuolten välillä ei ole suurta kypsyyseroa, syyllistyy aina rikokseen

[/quote]

Aivan! Tottakai teet ilmoituksen. Minä olen 34vuotias ja minua käytettiin hyväksi 13-14 vuotiaana silloin 26vuotiaan miehen(!) toimesta.

Arvaa vaan kannanko sisälläni vihaa???!!!KYLLÄ!

Mies tiesi tekevänsä väärin, aina autosta(maasturista, jossa luki 4runner) jouduin kulkemaan ennen häntä/hänen jälkeen, ettei kukaan olisi kiinnittänyt huomiota aleksanterinkadulla helsingissä.

Hän myös raiskasi minut, kun sammuin.

Käytti tekonimeä Janne, mutta oli espanjassa lapsuuden asunut "RAFU".

Äitini kun sai tietää uhkasi oikeustoimilla, mies pelästyi ja katosi. Äiti ei tehnyt mitään!!!!!

Se, että saisiko mies sakkoja tai vankeutta ei ole minulle niin oleellinen vaan se, että puolustetaan lasta ja osoitetaan oikeudessa teon olevan rikos!

ILMOITAT. Autat näin myös tuota tyttöä, kun hän ymmärtää sen sitten siinä 20-30 vuotiaana.

[/quote]

Niin eli ne traumat tuli vasta jälkikäteen kun kahden aikuisen seksuuaalisesta kanssakäymisestä tehtiin iso juttu? Ihmekkös tuo kun joutuu yllättäen oikeuteen eikä tiedä välttämättä itsekkään syytä.

[/quote]

Lue dissosiaatiosta.

Olin tosi kakara, kihittelin typerille jutuille ja leikin lasten leikkejä. En ollut valmis seksiin todellakaan. OLIN LAPSI. Aikuistuin vasta todella myöhään.

Kaiken tuon tajuaa vasta, kun kääntää asiat. Miten asiat olisivat, jos minä olisinkin 26v ja 13-14vuotiaan lapsen kimpussa?

Hyvin sairasta.TODELLA SAIRASTA.

Tuon kaiken tajuaa henkisen kypsymisen kautta, kun itse saa lapsia, sekin pistää ajattelemaan.

Vierailija
45/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti teet.

Vierailija
46/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tissit kasvaa 13v ja menkat alkoi 14v, kun joku täällä väitti että aina alkaa alle 12v. 14v on vielä lapsi joka tapauksessa.

Vierailija
47/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun PITÄÄ tehdä. Eikös nuo ole kansalaisvelvoitteita?

Jos tiedät jotakin laitonta tai asian , joka vaarantaa lapsen kehityksen, sinun pitää auttaa lasta ilmoittamalla asiasta. Sossut/laki ottavat sitten vastuun siitä eteenpäin ja auttavat lasta/rankaisevat miestä.

SINUN VELVOLLISUUS ON SIIS ILMOITTAA.

Vierailija
48/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hemmetin pedofiileistä te oikein jauhatte? Pedofiili on henkilö, joka kokee seksuaalista vetoa ESIMURROSIKÄISIIN lapsiin.

Vierailija
49/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin suojaikäraja on 16v. Sitä nuoremmat ovat pedarin uhreja, ovat sitten suostuvaisia tai ei. Tee ilmoitus. En jäisi myöskään petturia katsomaan parisuhteessa. Teillä vielä noinkin tuore suhde. :(.

Vierailija
50/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa rikosilmoitus hyödyttää, jos 14v ei myönnä mitää?

Vierailija
51/51 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvänen aika ilmotus ellet halua tukea pedofiilia! Olet rikoskumppani silloin jos salaat asian ja hyväksyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi