Poliisit - kotihälytys :D
Nuori mies oli huolissaan tyttöystävästään joka ei vastannut puhelimeen. Joku oli nähnyt että vieras mies seurasi tätä naista hänen asuntoonsa ja poliisit sitten selvittelivät asiaa. Siellä nätti blondi oli raahannut tatuoidun aasialaisen panemaan eikä luonnollisesti vastannut poikaystävän viesteihin. Olivat hieman nolon näköisiä kun poliisit olivat oven takana :D Nyt on huolestuneella miehellä kuulemma uusi tyttöystävä.
Kommentit (12)
Poliiseilta varmaan kuulis tosi mielenkiintoisia juttuja enemmänkin.
Joutuiko tyttöystävä petoksesta vankilaan, kun kerran poliisit yllättivät itse teosta?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:44"]
Koko kotihälytys sarjahan on yhtä teatteria. Poliisit ja lainvalvojat on sitten aitoja.
[/quote]
Tekeekö ne tuota näyttelemistä ihan verovaroin palkattuna yhteiskunnan kustantamin vaattein vai saako poliisilaitokset tuosta jotain tuloa.
Onkohan poliisien sivutyöluvat kunnossa jos itse saavat tuosta jotain palkkaa.
Onko poliiseja jotenkin liikaa kun joutavat tuollaisiin näyteltyihin "viihdeohjelmiin"
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:30"]
aasialaisen?
[/quote]
Joo, aasialainen laiha tyyppi jolla oli tatuointeja ja joku korvalävistysjuttu. Nainen oli tosi nätti, mutta poikaystävä oli vähän ressukka. Omituinen miesmaku.
ap
Sehän on lavastettu tilanne? Tapahtunut kyllä oikeasti mutta eri henkilöille
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:33"]
[/quote]
Miksi ne lavastaisi tuommoisen? Mitä järkeä koko ohjelmassa sitten olisi?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:33"]
[/quote]
Miksi ne lavastaisi tuommoisen? Mitä järkeä koko ohjelmassa sitten olisi?
[/quote]
Kannattaisiko joskus katsoa sen ohjelman alkutekstit myös?
Koko kotihälytys sarjahan on yhtä teatteria. Poliisit ja lainvalvojat on sitten aitoja.
Mun mielestäni tämä on kyllä paljon mielenkiintoisempaa katsottavaa kuin romcomit ja tositeeveet.