Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät sinkkumiehet käyttäytyvät näin

Vierailija
03.01.2015 |

..että kun en mahdollisimman nopeasti suostu tapaamiseen/hyväksy aivan jokaista miehen luonteenpiirrettä tai harrastusta/tee jotain turhaa someprofiilia miestä varten niin nämä (no ei heitä ole kuin kaksi tällä hetkellä mutta kumpikin ärsyttää) niin alkavat lähes mykkäkouluun ja lisäävät äkkiä uudeksi ystäväkseen jonkun naisen joka näyttää minulta! Eli naisella on joko: saman väriset ja malliset silmät tai sitten saman väriset hiukset tai näitä kaikkea. Hakevat jotain "korvikenaista" joka olisi paljon helpommin vieteltävissä. Minua tässä ärsyttää tuo käytös siksi että mikseivät ne miehet sitten ns. mene eteenpäin ja hae jotain aivan eri näköisä ja eri tyyppistä naista? ovatko nämä sitten myös niitä miestyyppejä jotka hakevat myös aina exiensä näköisiä naisia ja katsovat vaan ulkonäköä naisessa?? :O tuli ainakin sellainen tunne että näin saattaisi olla, en minä ainakaan miehessä katso sitä että kuka olisi mahdollisimman paljon exieni näköinen että kelpaisi kumppaniksi!

*ärsyttää ja menee ajamaan päänsä kaljuksi koska ärsyttää ja ostaa sen jälkeen peruukkeja*

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh.. ei kaikki hae korvikkeita. omat naiset on luonteiltaan ja ulkonäöltään erilaisia juuri siksi kun edellisessä oli vikaa..:)

Vierailija
2/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex otti mun jälkeen ihan mun näkösen naisen.. paitsi et sil oli vaan isompi nenä :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:06"]

Mun ex otti mun jälkeen ihan mun näkösen naisen.. paitsi et sil oli vaan isompi nenä :'D

[/quote]

noniin, just tätä tarkoitin!

Vierailija
4/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoid much?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän