Tyttö toi sitten näytille ikäiseni miehen
Olen järkyttynyt. 21-vuotias tyttäreni toi sitten ikäiseni (42v) miehen näytille. On kuulemma hänen kihlattunsa ja heille syntyy lapsi toukokuussa. Mitä ihmettä, en ole ennen kuullutkaan koko miehestä enkä ole tiennyt, että minusta tulee mummo. Tytär asuu ulkomailla ja olen viimeksi tavannut hänet 1,5 vuotta sitten (asuu maassa johon en halua mennä). Olen ihan sekaisin. Ei helvetti.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:14"]Maa johon et halua mennä tapaamaan omaa tytärtäsi? Jos kyseessä ei ole joku Irak tai Somalia niin mitä helvettiä?
[/quote]
Googleta Azerbaidžan. ap
[/quote]
miksi se asuu sellaisessa kehitysmaassa??
[/quote]
Mistä lähtien azerbaijan on ollut kehitys maa ?!?! Minä olen azerbaijanilainen ja maa on hyvä maa ja kaunis maa ei kehitys maa niinkuin afrikka tai sellainen !!!
[/quote]
Viestistäsi huokuu suuri viisaus.
[/quote]
XDD repesin
[/quote] Kehitysmaa on yhdyssana
.
Jos tytön isä ei ole ollut tämän elämässä mukana niin mistä tyttö on kielen oppinut?
Olin enemmän järkyttynyt siitä, että et tyttäresi vuoksi suostu lähtemään Azerbaidzaniin, kuin tuosta ikäerosta. Huhhuh.