Anteeksi nyt, mutta tuo Tastulan ohjelma
masentuneista äideistä on ihan helvetin ärsyttävä. Kuinka alentuvasti Tastula alentuukaan haastaltaviinsa!
Kommentit (11)
Ainahan se on ollut tuollainen. Ihan saatanan rasittava.
Oikeasti olen arvostanut häntä toimittajana, mutta tämähän on aivan pohjanoteeraus.
Mä en rehellisesti sanoen tiedä, onko näistä tällaisista ohjelmista enemmän haittaa kuin hyötyä mt-ongelmista kärsiviin suhtautumiselle. Tosin sama se on kaikkien ohjelman aiheiden kanssa. :-s
Masentuneita ei saisi ymmärtää, niitä pitää höykyttää ja kiusata.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:34"]Masentuneita ei saisi ymmärtää, niitä pitää höykyttää ja kiusata.
[/quote]
No ei siitä ole kysymys. Ymmärtävä suhtautuminen on tietenkin oikein, mutta tarkoitan haastattelutyyliä, kysymysten tapaa ja muotoa... Jos olisin itse tuossa tilanteessa haastateltavana, laittaisin homman poikki heti.
ap, itsekin depressiosairas
Itsekin olen puolella korvalla kuunnellut, että mitä ihmettä...
Kuka menee tällaisiin vapaaehtoisesti? Mitä hyötyä tällaiseen osallistumisesta voi olla?
Siihen vaaleaan suhtauduttiin sentään vähän järkevästi, tummaan suhtauduttiin kuin teini-ikäiseen ja annettiin aika ikävä kuva. Tai no, ehkä se oli sitten totuus?
Omituista vitsailua Tastulalta. "Onko sulla rauhottavat taskussa?" "Ihana katsoa läheltä kun ihminen kärsii" ym., siis todella mautonta.
Se oli kauheaa kun kyseltiin äänestämisestä.. Melko alentavaa..
alentuvasti alentuu...