Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikamainen jouluvieras oli

Vierailija
26.12.2014 |

Jouluni olisi ollut yksinäinen, joten kutsuin erään ihmisen viettämään aattoa kanssani, yksineläjä hänkin.

Tuli aattona iltapäivällä yhden maissa ja siitäpä se alkoi: perkeleellinen kahvinjuonti.  Itse ensitöikseen latasi pannun puolilleen vaikka sanoin hänelle, etten itse juo kahvia muulloin kuin kupillisen aamuisin.  Veteli sen puolikkaan naamaansa.  Välillä syötiin ja taas kuusi kuppia kahvia.  Tämä jatkui koko illan myöhään yöhön asti.

Joulupäivänä sain hänet puolilta päivin kammettua pellolle ja hikisesti kahvipurkin pohjalla oli kolmen sentin kerros kahvia.  Perkule!  Itellä yksi kahvipaketti kestää kaksi viikkoa joten en osannut hurjimmissakaan kauhukuvissa ennakoida tuollaista kahvin suurkuluttajaa.

Eilen tarkastelin kangaspäällysteistä sohvaani kun näytti, että siinä olisi ollut tummahko pläntti.  OLI stana juuri siinä paikassa, jossa tänä nyiverö oli istunut.  Sen mustat farkkurähjät olivat värjänneet sohvan istuintyynyyn tumman läiskän, joten tänään pitää yrittää jotenkin saada se pska siitä pois.

Olin ostanut hänelle muutaman lahjan ja hänkin toi tullessaan kohvehtirasian, jonka sitten suurimmaksi osaksi itse mussutti naamaansa.

Ensi joulun vietän yksin!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:17"]Miksi et kerro siitä vieraasta muuta?
Juttelitko?
[/quot

Vai sexxxittekö?? Sä oot kauheee lunppu.

Vierailija
2/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit ollut ilonen että sulla seuraa. Ja todella vieraanvarainen olet. Hui kamala miten kamala vieras? Huhhuh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat vaalean sohvan, se viestii että olet niin rikas, että sitä on aikaa ja varaa pesettää vaikka kerran viikossa. Jos haluat välittää tätä viestiä vaikka resurssit puuttuvat, kärsi vahinko nöyrästi tai peitä se sohva. Mokan ulkoistaja olet, tunnusta syntisi tai myönnä tyhmyytesi ja häpeä aukoa päätäsi julkisesti ilman siihen oikeuttavaa ymmärryskykyä.

Vierailija
5/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ihme että piti suklaata ja kahvia vetää jos ei edes jouluruokaa ole tarjottu, vuorokausi pitää suklaalla pärjätä...

Vierailija
6/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas vieraanvarainen!,

Vierailija
7/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko siitä nyiveröstä edes juttuseuraa?

Vierailija
8/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lasku perään.

Vierailija
9/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kovin paha ollut.

Vierailija
10/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se voinut vaikka paskoa koko sohvan.

Vierailija
11/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin otsikosta, että vieraasi oli vähintään oksentanut jonnekin ja jättänyt jälkensä siivoamatta. Onko sinulla kovin iso pula rahasta, kun alle 5 euron kahvipaketin kuluminen oli noin kauheaa?

Vierailija
12/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia sikamaisia jouluvieraita teillä muilla on ollut? Tartten nyt vertaistukea! Ap

Vierailija
13/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, ehkä sun on tosiaan parempi olla ensi joulu yksin. Kaikesta sitä ongelmia saa, kato vielä suurennuslasin kanssa joka paikka, on saattanut jättää sormenjälkiäkin.

Vierailija
14/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraasi siis joi kahvia ja istui sohvalla. Olipa sikamaista.

Vierailija
15/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kahvimäärällä olis voinu paskoa koko asunnon.

En millään kehdannut kieltää sitä yletöntä kahvinkeittoa vaikka mieli teki.  Ajattelin hänen itsensä huomaavan, ettei kaapissa ollut täyttä kahvipakettia.

Paha on sohvan istuintyyny.  Sohva on melko uusi ja itse olen sitä varonut kun päällinen on erittäin tiukasti tyynyn päällä enkä yksin saa irrotettua sitä.  Kerkesin jo kokeilla.  Pitää vain viedä koko tyyny suihkuun ja yrittää suihkuttamalla ja lievästi hankaamalla saada fläkki pois.

Vieraanvaraisuuteni saavutti lakipisteensä.  Jos nyiverö on tulossa kylään, sanon, että kahvi on finaalissa, tuo mukanasi :)

ap

Vierailija
16/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kotoisin Trollhättanista selkeästi.

Vierailija
17/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä ja tarkastelin sohvaa uudemman kerran ja löytyi toisestakin tyynystä sanomista.  Suklaata noin neliösenttimetrin alalla. Varmaan pyyhkinyt siihen sormensa, ...ttu!

No on rahaa ostaa kyllä kahvia kun olen hyvätuloinen mutta rajansa kaikella.  Miten ihmisen maha edes kestää tuollaista kahvimäärää.  Myrkytystila?

Vierailija
18/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, helvetin pihi olet. En tulisi luoksesi koskaan ja ei ihme että olet yksinäinen.

Vierailija
19/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju:DDDDDDDDDD

Vierailija
20/45 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en ole pihi.  Annoinhan sen vetää naamaansa melkein kaikki mun kahvit.  Olin ostanut jälkiruokakulhollisen (lue: suuren kulhollisen) suklaamakeisia ja sen tämä vieras selvitti ensin ja sitten siirtyi minulle ostamaansa konvehtirasiaan.

Totuus on se, että jos joku tulee vieraisille, peitän sohvan tyynyt vanhalla, puhtaalla huovalla.  Mun sohvaan ei enää perseen jälkiä jätetä.

Säästäväinen ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi