Miten naiset voi juosta?
Kommentit (51)
Todella kipeää tekee, jos ei ole todella tiukat urheilurintaliivit. Terv. 80C
Kivahan se on kun D-kupit vähän hölskyy :) Kesällä ainakin kääntyy miesten päät.
Minua myös ihmetyttää miten ne voivat nukkua. Luulisi tissien menevän aina huonoon asentoon kun vaikka kääntää kylkeä. Ja vanhempana jos nukkuu selällään niin ne velloo sinne tänne kuin hyytelö.
Hyvin. Ainakin kun on pienet ja napakat tissit.
Eehhehe onneksi on pienet tissit. Eipä silti, vaikka on pelkät a-kupit ilman rintsikoita juokseminen pari päivää ilman menkkoja... Auuuuuuuh. En tiedä miten isotissiset naiset pärjäävät tissiensä kanssa.
Laitan vasemman jalan oikean eteen ja uudestaan!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:55"]Miten miehet voi juosta kun pippeli ja kassit heiluu?
[/quote]
Miten tämä nyt liittyy tähän mitenkään, ihan eri asia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:55"]Miten miehet voi juosta kun pippeli ja kassit heiluu?
[/quote]
Miten tämä nyt liittyy tähän mitenkään, ihan eri asia.
Ap
[/quote] Tämä kiinnostaisi minuakin :D Naiset laittaa hyvät urheiluliivit mutta mites miehet? Kireät bokserit vai annatteko heilua?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:54"]
Kun tissit heiluu? - mietiskelee mies 30v
[/quote]
Mulle ne endorfiinikiksit on niin tärkeät. Liiveillä pystyy vähän hillitsemään heilumista.
Miten miehet voi pyöräillä? Roikkuuko ne kassit satulan vasemmalla puolella? Vai murskaantuuko pähkinöinä vasten satulaa?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:00"]
Laitan vasemman jalan oikean eteen ja uudestaan!
[/quote]
Täh, eks oikeeta ollenkaan liikuta?
mä laitan Urheilurintsikat ja topin. Ja tiukasti pakkaan rintaosaston. Hyvin on toiminut. Teen niin, vaikkei oo ees isot, mut hölskymään jos pääsee, niin tuntuu ikävältä.
mäkin ihmettelen, et eikös kikkeli sit juostessa hölsky ja satu?
Urheilurintsikat. Kyllä se silti välillä vähän hiertää, vaikka on ammattilaisen avustuksella hankitut kunnolliset liivit. Koko kun on 70J.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:05"]Miten miehet voi pyöräillä? Roikkuuko ne kassit satulan vasemmalla puolella? Vai murskaantuuko pähkinöinä vasten satulaa?
[/quote]
Ei kassit siellä alla ole vaan istuessa satulassa ne lepää ihan rauhassa etupuolella.
Hyvät rintaliivit auttaa. Kokemusta huonoistakin, rinnat kipetyi aina:(. Eikä mulla ole edes isot, sellaiset keskikokoiset.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:00"]Laitan vasemman jalan oikean eteen ja uudestaan!
[/quote]
Tästä tulee laukka-askelia, ellei välillä laita myös oikeaa jalkaa ensin. Ehkä joku niinkin lenkkeilee.
Mulla on A-kuppi. En käytä koskaan rintaliivejä. Hieman sattuu pomppiminen ja juokseminen, mutta siihen tottuu. Enemmän sattuisi liikunta rintaliiveillä, koska tuntuu, ettei pysty hengittämään. Ehkä vois hankkia jotkut urheiluliivit, mutten koe niitä niin tarpeellisiksi, kun pärjään ilmankin. Mutta joo.. en minäkään ymmärrä, miten D+ -kupin rinnoilla voi juosta.
Miten miehet voi juosta kun pippeli ja kassit heiluu?