Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä luovutan.

Vierailija
26.12.2014 |

En jaksaa yrittää tulla onnelliseksi, saada miestä tai lapsia, hyvää ammattia enkä mitään. En usko että mikään muuttuu kuitenkaan niin turha kai tavoitella yhtään mitään enää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Tästä se alkaa se todellinen onnellisuus. 

Vierailija
2/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kanavalla ja noudata ohjeita, av on tulevaisuutesi!

Vierailija
4/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:07"]Pysy kanavalla ja noudata ohjeita, av on tulevaisuutesi!
[/quote]

Joo

Vierailija
5/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se loppu 70 vuotta elämästä mennä vilahtaa ilman miestä, lapsia tai ammattia, jos kerran on pärjännyt 16 ensimmäistäkin vuotta ilman niitä. 

Vierailija
6/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:08"]Kyllä se loppu 70 vuotta elämästä mennä vilahtaa ilman miestä, lapsia tai ammattia, jos kerran on pärjännyt 16 ensimmäistäkin vuotta ilman niitä. 
[/quote]

26, mutta 10 vuotta sinne tai tänne.

Vierailija
7/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että on ruokaa ja lämmintä.

Vierailija
8/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:04"]

En jaksaa yrittää tulla onnelliseksi, saada miestä tai lapsia, hyvää ammattia enkä mitään. En usko että mikään muuttuu kuitenkaan niin turha kai tavoitella yhtään mitään enää.

[/quote]

Ei ole kuule mikään noista onnellisuuden tae. Ei edes kaikki yhdessä.

Vierailija
9/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä suttaantuu. Katotaan sitte syssymmällä.

Vierailija
10/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi onnellisempi elämä alkaa tästä, kun et enää stressaa onnellisuutta.

Vierailija
11/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:04"]

[/quote]

Ei ole kuule mikään noista onnellisuuden tae. Ei edes kaikki yhdessä.
[/quote]

Niin...tuskin mikään muukaan.

Vierailija
12/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä yritätkin liikaa. Nauti siitä mitä on. Nauti hetkestä ja siitä mitä teet. Nauti niistä ihmisistä keitä on ja kohtaat. Uskalla olla. Jätä turha suorittaminen. Sitten sulla on tilaa silloin, kun siihen tupsahtaa se prinssi.

hyvä on käydä noi epätoivon tunteet, koska sitten kun sä kohtaat onnen, niin sä osaat arvostaa sitä ja tehdä asiat niin, että sun onni kantaa.

muista, että sä olet, etkä mikään heittopussi tai eteismatto...

Sulla on vaikka mitä, kun sä uskallat nähdä ja kokea sen ihan itse.

mun mielestä sä sitäpaitsi olet vielä nuori..26. Mutta olet varmasti jo "emäntä-iässä, jos susta siltä tuntuu.

ota lunkisti ja nauti elämästä. Hieno talvikeli ulkona! Lämpimästi päälle ja ulkoilemaan!

Vierailija
13/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta kertoo, että noita asioita pitäisi tavoitella tai haluta. Yhteisöllinen paine. 

Itsellä helpotti heti, kun tunnustin itselleni etten halua niistä mitään: en avioliittoa, en lapsia, en 9-5 jobia. Siis jos elämän mies kävelisi nyt vastaan, en sanoisi ei, mutta olen onnellinen sinkkunakin. En ole äidillinen, joten olen onnellinen, etten tehnyt lapsia kun nuoruuden exä painosti. Työ taas on harvalla sektorilla lama-aikana varma leipäpuu. 

Tärkeintä on MIELENRAUHA.

t. N40

Vierailija
14/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:29"]

Yhteiskunta kertoo, että noita asioita pitäisi tavoitella tai haluta. Yhteisöllinen paine. 

Itsellä helpotti heti, kun tunnustin itselleni etten halua niistä mitään: en avioliittoa, en lapsia, en 9-5 jobia. Siis jos elämän mies kävelisi nyt vastaan, en sanoisi ei, mutta olen onnellinen sinkkunakin. En ole äidillinen, joten olen onnellinen, etten tehnyt lapsia kun nuoruuden exä painosti. Työ taas on harvalla sektorilla lama-aikana varma leipäpuu. 

Tärkeintä on MIELENRAUHA.

t. N40

[/quote]

Amen

Vierailija
15/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että niitä harhalaukauksia ei osu sinne vaginan tienoille. Maailmassa on liikaa vauvoja.

Vierailija
16/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa, siitä on iloa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä