Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 42v liian vanha isäksi?

Vierailija
26.12.2014 |

Suhdetta takana pian 1,5 v. Asutaan yhdessä. Miehellä kaksi lasta entisestä avioliitosta. Minulla ei lapsia.
Minä olen nuorempi, mutta jos halutaan lapsi/lapsia niin kyllä niitä pitäisi alkaa yrittämän tässä vuoden sisään, kun ei tuo mies tosta ainakaan nuorene :D

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian vanha. Omani 43, kun eka lapsi syntyi.

Vierailija
2/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. meidän kakkonen syntyi miehen ollessa 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan nyt, jos koskaan...

Vierailija
4/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla jopa parhaassa iässään isäksi. Moni tuon ikäinen on.

Vierailija
5/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin lapsen mieheni kanssa. Samanikäinen on. Minä 7 vuotta nuorempi.

Vierailija
6/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
7/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten samanikäisinä äidiksi tulleita haukutaan mummoäideiksi? Eikö samalla logiikalla mies ole pappaisä? :D

Vierailija
8/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:36"]Miksi sitten samanikäisinä äidiksi tulleita haukutaan mummoäideiksi? Eikö samalla logiikalla mies ole pappaisä? :D
[/quote]

Et edelleenkän tajua.

Vierailija
9/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halunnut pappaisäksi, kun tästä juttelimme. Oma isänsä oli reilusti yli 40, kun mies syntyi ja isänsä sitten kuolikin miehen ollessa alaikäinen. Joillekin sopii, meille ei. Lapset tehtiin vähän yli parikymppisinä ja siihen saa jäädä.

Vierailija
10/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja mielestäni jo liian vanha ryhtymään isäksi. Se juna meni jo, nyt on elämässä ihan muut kuviot.

Vierailija
11/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:42"]Olen 35 ja mielestäni jo liian vanha ryhtymään isäksi. Se juna meni jo, nyt on elämässä ihan muut kuviot.
[/quote] hyvä että tiedät olevasi jo vanha tuohon. Meillä ystävä sai kaksi vuotta sitten esikoisensa 42vuotiaana, enkä ole ikinä nähnyt häntä yhtä onnellisen ja toimeliaana.

Vierailija
12/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kantaako se mies vauvaa kohdussaan, ap?

Vierailija
13/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitettavasti rapistuvat aikaisin. Mies tuossa iässä  sen sijaan on vasta kukoistuksensa alkumetreillä.

Vierailija
14/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni teki 47 vuotiaana minulle velipuolen, hyvin jaksaa touhuta pikkuisen kanssa ja pitää huolta. Lapsikin on kaikin tavoin normaali ja molemmat (kaikki ) on onnellisia:)

Vierailija
15/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako sun mies edes isäksi enää uudelleen?

Vierailija
16/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään miehen joka sai esikoisensa 65-vuotiaana :D Hyvin jaksoi sitä lasta hoitaa, tästä tosin on jo vähän päälle 20 vuotta aikaa, joten mies on jo haudassa.

Vierailija
17/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kypsyvät vähän hitaammin, tuossa 40+ iässä he ovat ensi kertaa valmiita asettumaan ja hoivaamaan,

Miehiltä pitäisi kieltää lisääntyminen alle 35 vuotiaana.

Vierailija
18/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte yhteisiä lapsia niin toteuttakaa unelmanne! Pyrkikää sitä kohti!
Tämä on itsellä läheinen aihe, koska noin viisi vuotta sitten mietin ihan samoja juttuja. Oltiin oltu kaksi vuotta yhdessä ja asuttu reilu vuosi saman katon alla. Lopulta päätettiin tehdä eikä enää vaan miettiä. Lapset saivat tulla jos olivat tullakseen. Nyt meillä on pojat 3,5v ja 1v 2kk. Mies täyttää helmikuussa 47v ja minä maaliskuussa 33v. Miehellä on entisestä suhteestaan tytär 15v.
Mun mies ei ollut liian vanha isäksi, kyllä hän hyvin jaksaa lasten kanssa. Miehen vanhemmatkin ovat hyvässä kunnossa, noin 70-vuotiaita molemmat. En sanoisi että meidän pikkulapsiperheessä on mitään ihmeellistä.

Vierailija
19/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:51"]Naiset valitettavasti rapistuvat aikaisin. Mies tuossa iässä  sen sijaan on vasta kukoistuksensa alkumetreillä.
[/quote]

Enpä sanois samaa. Tunnen yhden perheen, jossa isä oli 44 esikoisen syntyessä ja täytyy sanoa, että on kyllä enempi pappamateriaalia. Lapset kiusaa muutenkin kaikesta, niin vanhoista vanhemmista ainakin. Ei jatkoon!

Vierailija
20/37 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkkään fyysisesti ole liian vanha isäksi, kuten ei tuon ikäinen nainenkaan ole liian vanha äidiksi. Lasta ajatellen paras ikä tehdä lapset on mielestäni alle 40 v molemmille sukupuolille. Ehdoton yläraja mun mielestä vanhemmaksi tulolle on 45 v. Varsinkin miehet alkavat sairastella jo viisikymppisenä, väsähtävät ja vanhenevat todella nopeasti. Eli vaikka 50 v vielä jaksaa niitä lapsia tehdä ja ehkä pienenä vielä hoitaakin, mutta entä kun lapsi on murrosiässä ja kaipaa jaksavaa vanhempaa vielä monta vuotta?

Omat vanhempani olivat vanhoja ja kun itse olin teini, inhosin kun he olivat niin vanhoja, isäni jo eläkkeellä. Eivät he jaksaneet olla mukana teinin elämässä ja kuilu meidän välillä oli tosi leveä, he olivat kuin toisesta maailmasta. Sitten kun itse sain lapsia, isovanhemmat olivat niin vanhoja ja sen verran huonokuntoisia, ettei heistä ollut mitään apua lastenhoidossa ja varsinkin sairasteleva isäni jäi lapsillemme etäiseksi ja kuolikin ennen kuopuksemme syntymää. Äitini on niin huonokuntoinen nykyään, että minä hoidan häntä oman perheen hoitamisen lisäksi. Itse päätin jo nuorena, että sekä minun että mieheni pitää olla nuoria kun lapsia hankimme.

Jokainen tietysti tekee niinkuin tykkää, tää on vaan minun mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi