Mulle tuli äsken viesti "Mennään kahville tänään?"
Ei hajuakaan keneltä. En voi myöskään laittaa viestiä takaisin, koska olen naimisissa. Numerotiedustelusta ei löytynyt numeroa. Joku pitää hauskaa mun kustannuksella.
Kommentit (23)
Tai sitten kaveri joka kysyy että haluatko mennä kahville tänään. Numeronsa vaihtanut kaveri.
Joku lähettänyt viestin väärään numeroon. Tuota nyt tapahtuu...
Minä se olin. Aina sanotaan että yksinäisen pitää itse tehdä jotain että saa kavereita. Lähettelen randomeihin numeroihin täkyjä nyt. Mennääks? (niin ja heteronainen olen)
Tietysti voit vastata! " kuka kysyy? En tunnista numeroa? " Miten se naimisissa olo siihen vaikuttaa??
Miten ihmeessä et voi viestiä takaisin, koska olet naimisissa??? :O
Miten hitossa naimisissa olo estää ottamasta selvää kuka viestin on laittanut?
Miksi ei voi vastata, että viestisi tuli väärään numeroon? Miten naimisisaolo vaikuttaa siihen, mitä saa tehdä?
Etkö juo kahvia, vaikka olet naimisissa?
"Tulikohan viesti oikeaan numeroon?"
Laita viesti, että tuli väärään numeroon. Joku ihan oikeesti on saattanut uskaltautua laittamaan jollekulle viestin. Ja se on mennyt väärään numeroon. Että auta sitä ihmistä...että tietää, ettei ole pakit vaan väärä numero. Joku tyttö vaikka uskaltautunut laittamaan viestiä pojalle tai poika tytölle. Kun ei ole allekirjoitusta, niin voi hyvin olla joku nuori.
mä näyttäisin miehellekin ja kysyisin, että onko hän mun salainen ihailijani.
Ei varmaan tullut väärään numeroon, sain äsken uuden viestin "xxxxx vastaapa nyt"
Mulle tuli sama aamulla! :O Mistä numerosta sait tuon?!
Viesti on luultavasti tullut väärään numeroon. Sitä ei tekstiviestiä lähtetettäessä tarvitse välttämättä olla kuin yksi numero väärin, niin viesti menee jonnekkin aivan muualle, kuin minne se on tarkoitettu.
Älä vastaa!!!! Olen saanut myös noita viestejä, ihan huuhaata. Jos on joku tuttu, niin hän voi kyllä soittaakin.
En vastaa yhtään mitään. Ihan sama, jos ei nimeään laita. Ei oo tapana ystävien kanssa kahvitella ilman aiempia sopimisia ja tiedän kyllä ystävieni numerot.
Et voi vastata koska olet naimisissa? Vittu mitä paskaa. "Hei, en tiedä kuka olet, jätetääs kahvit juomatta. Tarkista lähetitkö viestin oikeaan numeroon"
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:02"]
Ei varmaan tullut väärään numeroon, sain äsken uuden viestin "xxxxx vastaapa nyt"
[/quote]
no miksi ei? Jos se luulee sua joksku toiseksi ihmiseksi. Ota nenä sieltä omasta navasta nyt jo pois.
mitä sä nyysäät? Vastaa nyt jotain, niin asia selviää.
joku tutuksi luuleva on, koska heti kysyy noin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:02"]
[/quote]
Häh? Siinä äksien kohdalla on mun lempinimi.
no miksi ei? Jos se luulee sua joksku toiseksi ihmiseksi. Ota nenä sieltä omasta navasta nyt jo pois.
mitä sä nyysäät? Vastaa nyt jotain, niin asia selviää.
joku tutuksi luuleva on, koska heti kysyy noin.
[/quote]
Varmaan sun mies joka testaa sua :)