Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan katsotaan uudessa suhteessa?

Vierailija
02.01.2015 |

Koska on rakkauden aika?

Olen itse nopea tunteissani, vaikka en säntäile suhteesta toiseen tai harrasta mitään lyhyitä ja epämääräisiä juttuja lainkaan. Ymmärrän, että joku muu voi olla hitaampi tai muuten erilainen, siksi kysyn tätä nyt.

Eli kuinka kauan katsotaan ja odotellaan, mihin suhde kehittyy enne kuin on selvää, että "seurustellaan vakavasti", että on tarkoitus olla pitempäänkin yhdessä eikä esim. katsella muita?

Kysyn siis teidän mielipidettäni, oma minulla jo onkin.

Suhteesta sen verran, että aikuisia ollaan, on lapsia (ei siis yhteisiä), kummankin erot ym. tilanteet selvät ja yleisesti kaikki hyvin, ei ole riitaa eikä ongemia ja läheisyyttä riittää. Kovin usein ei ehditä nähdä, mutta useamman kerran viikossa yleensä.

Koska ei enää ole liian aikaista rakkaudentunnustukselle? Kuinka kauan toiseen pitää tutustua, ettei ihan pahasti mene metsään? Hyvältä tuntuu kuitenkin kaikki.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tuntuu, että rakastaa niin kai sen sitten voi sanoa ääneen toiselle. Meillä se meni niin että mies alkoi aika pian sanoa, että hänestä tuntuu, että on rakastumassa muhun. Mulla meni vähän kauemmin, mutta kun se kunnon rakastumisentunne iski, toki heti siitä miehelle kerroin . Ja jos on vaikea puhua, laita viesti. Jos nyt tätä tässä hait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, tällaista hain. En siis halua pelata mitään tunteiden panttausta, mutta en myöskään painostaa toista mihinkään liian nopeasti. Muuten en pelkää kertoa tunteistani enkä välttämättä odota, että toinen kertoo ensin. Jotenkin tämä asia tuntuu vähän vaikealta, siitä kysymys. Alun epävarmuutta, kun toista ei tunne tarpeeksi mutta tunteet on täysillä mukana. Huonoista suhteista on tarpeeksi kokemusta, joten siksikin epäilen omaa kykyäni tunnistaa oikeat tunteet ja ihmiset ja toisaalta olen hiukan varovainen. Toisaalta tuntuu, että nyt olen lopulta löytänyt oikean helmen. Siinä menee vähän sekaisin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi