Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen neuvoja hyvin kiusalliseen ja vaikeeseen tilanteeseen

Vierailija
26.12.2014 |

Viime vuoden vaihteessa tapasin miehen Rukalla. Ja pitkä tarina lyhyeksi, kumpiki kaivattiin laastarisuhdetta ja semmonen löydettiin toisistamme. Mitään yhteystietoja ei vaihdeltu, se oli vaan semmosta kännihauskaa. Hyvillä mielin kumpiki lähti kotiin sieltä.

Ehkä joku jo arvaa miten kävi, raskaaksihan mää tulin. Ei ollut hajuakaan miehen koko-, saatika oikeasta nimestä joten häneen en kontaktia saanu. Syyskuussa synnytin vauvan jota en missään nimessä hetkeäkään kadu. Jatkuvasti kumminki paino mieltä tää mies, kyllä hänen pitäs saada tietää. Perhe ja ystävät tietty kyseli isästä, mutta minä vaan valehtelin että isä ei halunnu olla tekemisissä lapsen kanssa, nolotti liikaa kertoa totuus. Parhaat ystävät ja sisko tietää kuitenki miten juttu oikeasti menee.

Nyt kumminki monen mutkan kautta, siskon avulla, miehen henkilöllisyys on selvillä. Haluttais ihan hirveenä vaan laittaa hälle viestiä ja kertoa koko homma, mutta oliskohan se liikaa? Miten ihmeessä tämmöstä asiaa voi toiselle kertoa? Kun koko hommasta on pian jo vuosi ja vauvaki on ollut olemassa jo aika kauan. Ihan kauhea olo koko jutusta, älkää tuomitko, neuvot ois paljon kivempia :(

Ja en ole mikään 18 vee neiti näpsäkkä joka paneskelee ympäriinsä. Olin vaan aika heikossa hapessa vuosi sitten. Ja missään nimessä en hommaa kadu, ilman sitä en olis äiti.

Kommentit (670)

Vierailija
501/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki av-mammat panemaan tuntemattomia paljaalla tai vähintäänkin kaapimaan kortsusta mällit talteen. Iloinen perhetapahtuma odottaa kulman takana! 

Vierailija
502/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:20"]

Jos olisin mies, en haluaisi kuulla yhden yön hairahduksen tuloksesta tai olla lapsen kanssa tekemisissä. Mielummin olisin onnellisen tietämätön ja jatkaisin elämääni kuten ennenkin. Asia olisi toinen, jos teillä olisi ollut parisuhde.

[/quote]

Eli lapsi on vain puolison kautta olemassa. Jos ei tunne puolisoa, niin lapsi ei ole olemassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuh, joulupatoutumat näköjään alkavat toden teolla purkautua :O

Vierailija
504/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]

Voisko ne vinkumäryvikisijät nyt lopettaa turhan upittelun? Miksi helvetissä keskustelua seuraatte jos ette siihen usko?

[/quote]

Totta helvetissä seuraan sepitettyä tarinaa, koska pääsen todistamaan sitä komppaavien av-mammojen alhaista moraalia. Se lyö vasten kasvoja, kuin märkä tiskirätti.

Vierailija
505/670 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:53"]Miestä ei tarvitse kiusata tällä asialla. Kun yksinhuoraaja on valintansa tehnyt on hänen ristinsä kannettava.
[/quote]

Jos mies ei isäksi halua, käyttää arvon herra kortsua. Jos ei käytä, niin elarit odottaa parhaimmassa tapauksessa, ihan turha itkeä siinä vaiheessa huorista. Huora olit itsekin, panit paljaalla ilman huolta huomisesta. Oma moka :).

Vierailija
506/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]

Voisko ne vinkumäryvikisijät nyt lopettaa turhan upittelun? Miksi helvetissä keskustelua seuraatte jos ette siihen usko?

[/quote]

Totta helvetissä seuraan sepitettyä tarinaa, koska pääsen todistamaan sitä komppaavien av-mammojen alhaista moraalia. Se lyö vasten kasvoja, kuin märkä tiskirätti.
[/quote]

Se kertoo sun älykkyydestä ja moraalista aika paljon.

Vierailija
507/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"] Voisko ne vinkumäryvikisijät nyt lopettaa turhan upittelun? Miksi helvetissä keskustelua seuraatte jos ette siihen usko? [/quote] Totta helvetissä seuraan sepitettyä tarinaa, koska pääsen todistamaan sitä komppaavien av-mammojen alhaista moraalia. Se lyö vasten kasvoja, kuin märkä tiskirätti. [/quote] Se kertoo sun älykkyydestä ja moraalista aika paljon.

[/quote]

Mitä tarkalleen ottaen se kertoo mun älykkyydestä ja moraalista? Kerro nyt. 

Vierailija
508/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"] Voisko ne vinkumäryvikisijät nyt lopettaa turhan upittelun? Miksi helvetissä keskustelua seuraatte jos ette siihen usko? [/quote] Totta helvetissä seuraan sepitettyä tarinaa, koska pääsen todistamaan sitä komppaavien av-mammojen alhaista moraalia. Se lyö vasten kasvoja, kuin märkä tiskirätti. [/quote] Se kertoo sun älykkyydestä ja moraalista aika paljon.

[/quote]

Mitä tarkalleen ottaen se kertoo mun älykkyydestä ja moraalista? Kerro nyt. 
[/quote]

Jaksat oikeasti tuhlata aikaasi siihen että luet omasta mielestäsi tyhmien ja feikkien ihmisten kommentteja. Ja sitten jaksat vaivautua itse laittamaan täysin turhia valitusviestejä väleihin.

Vierailija
509/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee niin hermo ku apn säälittävä fanikerho alapeukuttaa meidän JÄRKEVIEN ihmisten kommentteja!!!!

Vierailija
510/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän nyt nopeasti puhelimella kuulumisia ennen kuin laitan itse nukkumaan. Todella ristiriitaiset fiilikset nyt. Mies laittoi ihan yhtäkkiä viestiä, että tämä taisi olla iso virhe eikä halua olla enää tekemisissä. Kuulemma elarit voi maksaa, mutta ei ole valmis isäksi. :( En tiedä yhtään mitä ajatella. Aiemmin oli niin innoissaan... Tavallaan ymmärrän kyllä miestä mutta suututtaa kun nyt vaihtoi vain mieltä. Taidan yrittää nyt vain nukkua jos pystyn. Ahdistaa. Ap

Vierailija
511/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]Päivitän nyt nopeasti puhelimella kuulumisia ennen kuin laitan itse nukkumaan. Todella ristiriitaiset fiilikset nyt. Mies laittoi ihan yhtäkkiä viestiä, että tämä taisi olla iso virhe eikä halua olla enää tekemisissä. Kuulemma elarit voi maksaa, mutta ei ole valmis isäksi. :( En tiedä yhtään mitä ajatella. Aiemmin oli niin innoissaan... Tavallaan ymmärrän kyllä miestä mutta suututtaa kun nyt vaihtoi vain mieltä. Taidan yrittää nyt vain nukkua jos pystyn. Ahdistaa. Ap
[/quote]

Ap poistu paikalta ajat sitte. Ja kirjotat aivan erillä lailla. Huono yritys.

Vierailija
512/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:46"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"] Voisko ne vinkumäryvikisijät nyt lopettaa turhan upittelun? Miksi helvetissä keskustelua seuraatte jos ette siihen usko? [/quote] Totta helvetissä seuraan sepitettyä tarinaa, koska pääsen todistamaan sitä komppaavien av-mammojen alhaista moraalia. Se lyö vasten kasvoja, kuin märkä tiskirätti. [/quote] Se kertoo sun älykkyydestä ja moraalista aika paljon. [/quote] Mitä tarkalleen ottaen se kertoo mun älykkyydestä ja moraalista? Kerro nyt.  [/quote] Jaksat oikeasti tuhlata aikaasi siihen että luet omasta mielestäsi tyhmien ja feikkien ihmisten kommentteja. Ja sitten jaksat vaivautua itse laittamaan täysin turhia valitusviestejä väleihin.

[/quote]

Ja väärin meni, että läsähti. Pidän ap:n tarinaa sepitettynä, mutta en häntä komppaavien av-mammojen kommentteja. Toivoisin todellakin, että monet kannustusviestit olisivat pelkkää provoa, mutta näinhän asia ei ole. Olen kyseenalaistanut asetelmaa ja maalaillat erilaisia skenaarioita, mutta av-mamma se silti jaksaa iloita petoksesta. 

Vierailija
513/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

426, kirjoitan toki erillälailla koska olen nyt puhelimella :D Ja poistunut olin kyllä mutta sitten sain kyseisen viestin enkä saanut enää unta... Ap

Vierailija
514/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]Päivitän nyt nopeasti puhelimella kuulumisia ennen kuin laitan itse nukkumaan. Todella ristiriitaiset fiilikset nyt. Mies laittoi ihan yhtäkkiä viestiä, että tämä taisi olla iso virhe eikä halua olla enää tekemisissä. Kuulemma elarit voi maksaa, mutta ei ole valmis isäksi. :( En tiedä yhtään mitä ajatella. Aiemmin oli niin innoissaan... Tavallaan ymmärrän kyllä miestä mutta suututtaa kun nyt vaihtoi vain mieltä. Taidan yrittää nyt vain nukkua jos pystyn. Ahdistaa. Ap
[/quote]

nopeetapa ois apn ajatukset muuttunu. jos kerta nyt haluaiski elarit. ja aiemmissa viesteissä oli vielä sitä mieltä ettei uskalla mieheltä mitään oottaa. mutta joo, ihan ookoo yritys feikata olevansa ap.

Vierailija
515/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]

Päivitän nyt nopeasti puhelimella kuulumisia ennen kuin laitan itse nukkumaan. Todella ristiriitaiset fiilikset nyt. Mies laittoi ihan yhtäkkiä viestiä, että tämä taisi olla iso virhe eikä halua olla enää tekemisissä. Kuulemma elarit voi maksaa, mutta ei ole valmis isäksi. :( En tiedä yhtään mitä ajatella. Aiemmin oli niin innoissaan... Tavallaan ymmärrän kyllä miestä mutta suututtaa kun nyt vaihtoi vain mieltä. Taidan yrittää nyt vain nukkua jos pystyn. Ahdistaa. Ap

[/quote]

Ja ap is back! :D Tarina senkun jatkuu. Huomenna se koijattu mies tulee "avautumaan" palstalle.

Vierailija
516/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:02"]426, kirjoitan toki erillälailla koska olen nyt puhelimella :D Ja poistunut olin kyllä mutta sitten sain kyseisen viestin enkä saanut enää unta... Ap
[/quote]

joo munki kirjotustyyli muuttuu aina puhelimellä, eiku ei kyllä muutukaan. miksi muuttuisi? ja et edes lainannut viestiä niinku ap on aina aiemmin tehny.

Vierailija
517/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]Päivitän nyt nopeasti puhelimella kuulumisia ennen kuin laitan itse nukkumaan. Todella ristiriitaiset fiilikset nyt. Mies laittoi ihan yhtäkkiä viestiä, että tämä taisi olla iso virhe eikä halua olla enää tekemisissä. Kuulemma elarit voi maksaa, mutta ei ole valmis isäksi. :( En tiedä yhtään mitä ajatella. Aiemmin oli niin innoissaan... Tavallaan ymmärrän kyllä miestä mutta suututtaa kun nyt vaihtoi vain mieltä. Taidan yrittää nyt vain nukkua jos pystyn. Ahdistaa. Ap
[/quote]

nopeetapa ois apn ajatukset muuttunu. jos kerta nyt haluaiski elarit. ja aiemmissa viesteissä oli vielä sitä mieltä ettei uskalla mieheltä mitään oottaa. mutta joo, ihan ookoo yritys feikata olevansa ap.
[/quote] sulla lukihäiriö? missä kohtaa ap sanoi haluavansa elarit? mies oli sanonut, että maksaa elarit mutta ei osallistu ap.n ja vauvan elämään. ja toi kirjotus oli jonkun huono provo.

Vierailija
518/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

431, en tiedä sun kirjoitustyylistä mutta kyllä minun vaihtuu kun kirjoitan puhelimella. Esimerkiksi pilkkuja jää pois. Aiemmin olin tietokoneella, joten lainasin viestit. Mutta ei nyt viitsitä vängätä turhasta, jookos? :) Ap

Vierailija
519/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä ajatuksenjuoksua täällä. Jos mies ja nainen yhteistuumin ovat käyttämättä ehkäisyä ja siitä saa alkunsa lapsi, se asia on yksinomaan naisen vastuulla, miestä ei saa vaivata pikkuasioilla kuten lapsesta ilmoittamisella, ja jos äiti haluaa lapselle suhteen isäänsä tai ainakin mahdollisuuden yhteydenpitoon, niin äiti on ahne?

Miksette ikinä moralisoi miehiä samalla tavalla? Eikö ole miehen kannalta ihan yhtä hölmöä olla varmistamatta ehkäisytehoa? Tai hölmöä harrastaa seksiä muiden kuin puolisonsa kanssa?

Tämä kaksinaismoralismi on niin kuvottavaa.

Vierailija
520/670 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:08"]

En kyllä ymmärrä ajatuksenjuoksua täällä. Jos mies ja nainen yhteistuumin ovat käyttämättä ehkäisyä ja siitä saa alkunsa lapsi, se asia on yksinomaan naisen vastuulla, miestä ei saa vaivata pikkuasioilla kuten lapsesta ilmoittamisella, ja jos äiti haluaa lapselle suhteen isäänsä tai ainakin mahdollisuuden yhteydenpitoon, niin äiti on ahne?

Miksette ikinä moralisoi miehiä samalla tavalla? Eikö ole miehen kannalta ihan yhtä hölmöä olla varmistamatta ehkäisytehoa? Tai hölmöä harrastaa seksiä muiden kuin puolisonsa kanssa?

Tämä kaksinaismoralismi on niin kuvottavaa.

[/quote]

Moraalisesti oikein olisi ottaa jälkiehkäisytabletti, jos ehkäisyä ei ole asiallisesti hoidettu.