Tarvitsen neuvoja hyvin kiusalliseen ja vaikeeseen tilanteeseen
Viime vuoden vaihteessa tapasin miehen Rukalla. Ja pitkä tarina lyhyeksi, kumpiki kaivattiin laastarisuhdetta ja semmonen löydettiin toisistamme. Mitään yhteystietoja ei vaihdeltu, se oli vaan semmosta kännihauskaa. Hyvillä mielin kumpiki lähti kotiin sieltä.
Ehkä joku jo arvaa miten kävi, raskaaksihan mää tulin. Ei ollut hajuakaan miehen koko-, saatika oikeasta nimestä joten häneen en kontaktia saanu. Syyskuussa synnytin vauvan jota en missään nimessä hetkeäkään kadu. Jatkuvasti kumminki paino mieltä tää mies, kyllä hänen pitäs saada tietää. Perhe ja ystävät tietty kyseli isästä, mutta minä vaan valehtelin että isä ei halunnu olla tekemisissä lapsen kanssa, nolotti liikaa kertoa totuus. Parhaat ystävät ja sisko tietää kuitenki miten juttu oikeasti menee.
Nyt kumminki monen mutkan kautta, siskon avulla, miehen henkilöllisyys on selvillä. Haluttais ihan hirveenä vaan laittaa hälle viestiä ja kertoa koko homma, mutta oliskohan se liikaa? Miten ihmeessä tämmöstä asiaa voi toiselle kertoa? Kun koko hommasta on pian jo vuosi ja vauvaki on ollut olemassa jo aika kauan. Ihan kauhea olo koko jutusta, älkää tuomitko, neuvot ois paljon kivempia :(
Ja en ole mikään 18 vee neiti näpsäkkä joka paneskelee ympäriinsä. Olin vaan aika heikossa hapessa vuosi sitten. Ja missään nimessä en hommaa kadu, ilman sitä en olis äiti.
Kommentit (670)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:55"]
Tuollaisille naisille on oma nimityksensä, joka ei ole kovin kaunis...
[/quote]'
Mikä?
[/quote]
Entäs sille miehelle?
Ap, kerrot tietenkin miehelle.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:56"]
[/quote]'
Mikä?
[/quote]
Yh.
Kerro sille miehelle. Sillä on oikeus tietää.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:57"]Kerro sille miehelle. Sillä on oikeus tietää.
[/quote]
Entä miehen oikeus olla tietämättä?
Nyt hoidat sen lapsesi kunnialla ja annat hänelle sen lapsuuden minkä ansaitsee. Oma äitini oli yh ja hän tarjosi minulle onnellisen lapsuuden. Jätä se sika on ihan hyvä neuvo tähän tapaukseen. Turha roikkua jossain vitun vässykässä jonka tapasit jossain Rukalla.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:55"]
[/quote]
Entäs sille miehelle?
[/quote]
Tietenkin kerron! Kysymys on siitä miten kerron. Voiko tämmöstä ilmottaa viestillä Facebookissa? Ei oikein. Tai sitten on vaan pakko. Miehen mielipide ois ihan mahtava! Oon niin pihalla. Ap
Kerro toki miehelle lapsesta. Ajattele lapsesi parasta, kyllä hän tulevaisuudessa tulee isästään kyselemään. On hänen etunsa että tietää/tuntee isänsä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:55"]
[/quote]
Entäs sille miehelle?
[/quote]
Tietenkin kerron! Kysymys on siitä miten kerron. Voiko tämmöstä ilmottaa viestillä Facebookissa? Ei oikein. Tai sitten on vaan pakko. Miehen mielipide ois ihan mahtava! Oon niin pihalla. Ap
[/quote]
Itse en haluaisi tietää.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:57"]Kerro sille miehelle. Sillä on oikeus tietää.
[/quote]
Entä miehen oikeus olla tietämättä?
[/quote]
Ei semmosta ole.
Turha täältä on kysellä, ota mieheen reippaasti yhteyttä, voittaa voitte paljonkin, hävitä tuskin mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:55"] Tuollaisille naisille on oma nimityksensä, joka ei ole kovin kaunis... [/quote] Entäs sille miehelle? Ap, kerrot tietenkin miehelle. [/quote] Tietenkin kerron! Kysymys on siitä miten kerron. Voiko tämmöstä ilmottaa viestillä Facebookissa? Ei oikein. Tai sitten on vaan pakko. Miehen mielipide ois ihan mahtava! Oon niin pihalla. Ap
[/quote]
Soitat sille tai vielä parempi olisi nähdä. Mitä sä miesten mielipiteellä teet? Ei ne sua voi auttaa ja sinä se tässä olet päätösvallassa eikä miehet. Nyt ryhtiä tuohon hommaan.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:58"]Nyt hoidat sen lapsesi kunnialla ja annat hänelle sen lapsuuden minkä ansaitsee. Oma äitini oli yh ja hän tarjosi minulle onnellisen lapsuuden. Jätä se sika on ihan hyvä neuvo tähän tapaukseen. Turha roikkua jossain vitun vässykässä jonka tapasit jossain Rukalla.
[/quote]
Lapsen oon hoitanu täysin kunnialla. Oon ollu vakityössä jo 5 vuotta ja asun omistuskämpässä. Vauvan tulevaisuus on turvattu ilman elatusmaksujaki. Ja miestä ei tässä kyllä voi vässykäksi haukkua, hän kun ei oo tilanteesta tietonen. Ap
Isällä on oikeus tietää! Kerro viipymättä, nytkun olet saanut yhteystiedot. Et voi tietää, miten mies suhtautuu asiaan...
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:55"]
[/quote]
Entäs sille miehelle?
[/quote]
[/quote]
Ei facessa. Ainoastaan sen että sulla on asiaa.
No panit sitten ilman kumia vierasta miestä? Hyi.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:55"] Tuollaisille naisille on oma nimityksensä, joka ei ole kovin kaunis... [/quote] Entäs sille miehelle? Ap, kerrot tietenkin miehelle. [/quote] Tietenkin kerron! Kysymys on siitä miten kerron. Voiko tämmöstä ilmottaa viestillä Facebookissa? Ei oikein. Tai sitten on vaan pakko. Miehen mielipide ois ihan mahtava! Oon niin pihalla. Ap
[/quote]
Soitat sille tai vielä parempi olisi nähdä. Mitä sä miesten mielipiteellä teet? Ei ne sua voi auttaa ja sinä se tässä olet päätösvallassa eikä miehet. Nyt ryhtiä tuohon hommaan.
[/quote]
Mies asuu pohjosessa, noin vaan ei sinne kipasta. Miehen mielipide olisi siinä mielessä hyvä koska en itse pysty ajatteleen tätä kunnolla miehen näkökulmasta. Hirvittää että pilaan hänen elämän. Ap
No mä varmaan laittasin facessa viestiä ja kattoisin sit miten mies reagoi. Kirjottasin jotenkin mahdollisiman "sovitellen" eka sanoen, että en tiedä muistatko mua, mutta vuosi sitten rukalla tavattiin ja nyt on semmoinen juttu, että olen saanut lapsen ja isä ei voi kukaan muu olla kuin sinä. En tietenkään vaadi sulta yhtään mitään lapsen suhteen jos et halua lasta nähdä tmv mutta halusin vaan että saat tietää.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:58"]
[/quote]
[/quote]
Mies asuu pohjosessa, noin vaan ei sinne kipasta. Miehen mielipide olisi siinä mielessä hyvä koska en itse pysty ajatteleen tätä kunnolla miehen näkökulmasta. Hirvittää että pilaan hänen elämän. Ap
[/quote]
Miten voit etukäteen tietää?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:55"]Tuollaisille naisille on oma nimityksensä, joka ei ole kovin kaunis...
[/quote]
Aika monet nimitykset oon päässäni kuvitellu, mutta toki voit testata jos en olis sun omaa vaikka vielä miettiny. Ap