Nyt se alkaa. Ensi jouluna olen 20 kg pienempi.
Kommentit (43)
Herkkuhimoa ei tule jos syö paljon proteiinia.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:34"]
Herkkuhimoa ei tule jos syö paljon proteiinia.
[/quote]
ei tod. pidä paikkaansa. Suomalaiset syö jo tällähetkellä liikaa protskua.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:12"]Olikse nyt sinkki vai seleeni mikä auttaa makeanhimoon..
Yrttiteetä, vettä, kärsivällisyyttä, kotijumppaa, venyttelyä, ...aaargg
T. se tissienpienentäjä
[/quote]
Kromitabletit?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:27"]
T. Sirkka-Liisa Minäkin olin puolitoista vuotta sitten 15kiloa laihempi, laihduin sairauden takia. Nyt kiloja tullut 5 lisää ,kun ruokahalut palasi. Toivottavasti pysyy näinkin, ettei nouse takaisin.
[/quote]
Viikko takana, harjoitteluviikko. Ei ollut paha, mutta erehdyin tässä yhtenä päivänä puntarille. Kovemmat otteet alkoivat eilen ja päätin mennä puntarille vasta helmikuussa.
T. Sirkka-Liisa
Neljännen päivän ilta ja h:tin vaikeaa. Onneksi kaapeissa "ei ole mitään". Oikeasti kaapeissa on enemmän ruokaa kuin koskaan, jotta ei ole syytä mennä (herkku) kauppaan. Huominen on paha päivä. Mutta onneksi jouluun on vielä aikaa. ;)
T. Sirkka-Liisa
Onnea ja jaksamista matkaan :) Muista tavoite myös kun tulee junnausta ja takapakkia, ja se että ne kuuluvat asiaan eivätkä tarkoita että olet epäonnistunut :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:27"]T. Sirkka-Liisa
[/quote]Niin vissiin! t. ammattivalittaja
Minä myös! Tosin vain 10kg minun tavoitteeni, 60 kilosta 50 kiloon! :) olen ihan fiiliksissä ja tosi motivoituneena lähdössä tähän.
Tsemppiä aloittaja ja muut kohtalotoverit! :)
Täällä sama, vaikka olen vasta toista päivää ilman epäterveellisyyksiä... ihan hirveät sokerin vieroitusoireet :)
Mä olen myös, mutta synnytän tän mukulan sitä ennen.
Mitkäs on teidän vinkit kamalan herkkuhomon hillitsemiseksi? Mulla tulee varsinkin näin iltaisin semmonen "pakkosaadakaikkea" -olo... mulla on ollut tapana öisinkin heräillä syömään :(
Milla
Ei hitto siis herkkuhimon eikä homon!!! :D
Milla
Cambridge. Pysyy paino poissa seuraavaankin jouluun :)
Onnea...minä onnistuin...aloitin jouluna 2013
2