Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä selibaatti

Vierailija
22.10.2021 |

Kuinka pitkä selibaatti alkaa kiristää hermoja? Odotan vastauksia varsinkin palstan todella vihaisilta naisilta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se lasketaan alkavaksi? Täysikäisyydestä?

Hyvä kysymys. En tiedä määristä, mutta aika moni nainen on kertonut aloittaneensa seksielämänsä nuorimmillaan 11-12vuotiaana. Minun on miehenä vähän vaikea sanoa, mistä naisen itse kuuluisi aloittaa laskeminen. Jos nyt oikein muistan, niin veitikka taisi alkaa seistä n. 10-vuotiaana, mutta ei tullut mieleenkään niihin aikoihin yrittää lähestyä oman ikäistä tai vanhempaa tyttöä sitä silmällä pitäen, että pääsisi sekstailemaan. Ja kun paljon puhutaan siitä, miten naiset kehittyvät poikia aikaisemmin (onko tälle jokin muu lähde, kuin jonkun naistutkijan oma mielikuva?), niin itse en vielä ole huomannut todisteita väitteille. Miettikää yleensäkin naisten käyttäytymistä ja reaktioita. Vaihtakaa siihen tilalle mies, niin enemmistö tuomitsee kaiken todella lapsellisena käyttäytymisenä.

Annan muutaman esimerkin:

- Miettikää, jos kaksi miestä ovat baarissa ja toiselle tulee kusihätä, niin miltä se näyttää, kun kusihätää poteva mies ei kehtaa yksin mennä vessaan, vaikka miehillä on ikää vähintään 30v?

- Mies on menossa treffeille, niin tämä pyytää toisen vaikka nelikymppisen miehen mukaan, kun jännittää niin paljon ja mitähän se nainen ajattelee mun vaatteista ja siitä, että on muutama lapsi eri miehille. Se kaveri tarvitaan viimeistään siinä vaiheessa, jos nainen ei hyväksykään KOKO PAKETTIA, eli neljää lasta eri naisille!!1

- Sitten ollaan vaatekaupassa. Mies (48v) sovittaa suoria housuja sovituskopissa, niin se ei osaa tehdä päätöstä ilman, että nyt yli 5-kymppinen paras mieskaveri tulee samaan koppiin tukemaan, että näyttääkö perse hyvältä ja pömpöttääkö maha liikaa ja mitä naiset mahtaa ajatella? Se kaveri on aika äskettäin itsekin ostanut uudet housut.

- Työporukan pikkujoulut. Miesporukka (18hlöä), osa varattuja ja osa sinkkuja. Sinkkujen miesten vaatimuksesta varataan pöytä kauimmaisesta nurkasta, koska nämä sinkut ovat olleet todella kauan ilman naiskontaktia ja haluavat "rauhassa katsoa tarjontaa", eivätkä halua mitään känniääliönaisia örveltämään pöytään. Lopputulema tietysti on se, ettei koko työporukalla ole hauskaa, varsinkaan sillä 18-henkisellä pöytäseurueella.

😂

Vierailija
22/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa kun haluaa kirjoitti:

Palstan vihaiset naiset jostain syystä haluavat heteroparisuhteen, mutteivät seksiä. Onneksi on muitakin naisia. 

Suomalainen nainen tarvitsee miesrä

- siittämiseen

- oman elintason ja sosiaalisen statuksen nostamiseen

- apupojaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme