Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä selibaatti

Vierailija
22.10.2021 |

Kuinka pitkä selibaatti alkaa kiristää hermoja? Odotan vastauksia varsinkin palstan todella vihaisilta naisilta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole ollut yli kolmea viikkoa ilman aikuisiällä ja nekin tauot liittyneet lasten saantiin (sektiot).

Esim viimeksi kun olin leikkauksessa ja piti varoa liikkumasta seksiä oli silti pakko saada viikon tauon jälkeen.

Luultavasti tulisin vihaiseksi jo parissa viikossa, hulluksi kuukaudessa.

Nainen 40

Vierailija
2/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vasta 14 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan ilosempi olo kun ei tarvi miestä sietää!

Vierailija
4/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulimia ja muutakin tavaraa alkaa lentelemään pitkin seiniä jos en saa päivittäistä kulli annostani.

T. Yh nainen 41v

Vierailija
5/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi seksiä 2/2001. Ei tee vihaiseksi mutta puute pitää korvata jollain eli makeilla herkuilla.

Vierailija
6/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ... tai kullankaivaja Italiasta. Brasilialaiset naiset metsästävät suomalaisia ​​miehiä pitääkseen sinut onnellisena. Se pitää tietyn arkkitehdin Tampereella nyt, kun hän maksaa kullankaivajastaan. Löytyy helposti FB: stä ja Instagram.

Vierailija
7/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisestä hyvästä kerrasta on 23 vuotta ja huonosta, onneksi yksittäisestä, kerrasta lähemmäs 20 vuotta. Selibaatti harmittaa kyllä, ja joka päivä tekee mieli, mutta ei se hermoja rassaa näin leppoisaluonteisessa ihmisessä.

Vierailija
8/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku 3v edellisestä kerrasta. Se kerta oli niin huono, ja sitä edellinen myös, että ne pettymyksen tunteet jääneet siitä mieleen. Ei ole tehnyt mieli enää, hyvin menee ilmankin.

Vierailija
9/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se lasketaan alkavaksi? Täysikäisyydestä?

Vierailija
10/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se lasketaan alkavaksi? Täysikäisyydestä?

Hyvä kysymys. En tiedä määristä, mutta aika moni nainen on kertonut aloittaneensa seksielämänsä nuorimmillaan 11-12vuotiaana. Minun on miehenä vähän vaikea sanoa, mistä naisen itse kuuluisi aloittaa laskeminen. Jos nyt oikein muistan, niin veitikka taisi alkaa seistä n. 10-vuotiaana, mutta ei tullut mieleenkään niihin aikoihin yrittää lähestyä oman ikäistä tai vanhempaa tyttöä sitä silmällä pitäen, että pääsisi sekstailemaan. Ja kun paljon puhutaan siitä, miten naiset kehittyvät poikia aikaisemmin (onko tälle jokin muu lähde, kuin jonkun naistutkijan oma mielikuva?), niin itse en vielä ole huomannut todisteita väitteille. Miettikää yleensäkin naisten käyttäytymistä ja reaktioita. Vaihtakaa siihen tilalle mies, niin enemmistö tuomitsee kaiken todella lapsellisena käyttäytymisenä.

Annan muutaman esimerkin:

- Miettikää, jos kaksi miestä ovat baarissa ja toiselle tulee kusihätä, niin miltä se näyttää, kun kusihätää poteva mies ei kehtaa yksin mennä vessaan, vaikka miehillä on ikää vähintään 30v?

- Mies on menossa treffeille, niin tämä pyytää toisen vaikka nelikymppisen miehen mukaan, kun jännittää niin paljon ja mitähän se nainen ajattelee mun vaatteista ja siitä, että on muutama lapsi eri miehille. Se kaveri tarvitaan viimeistään siinä vaiheessa, jos nainen ei hyväksykään KOKO PAKETTIA, eli neljää lasta eri naisille!!1

- Sitten ollaan vaatekaupassa. Mies (48v) sovittaa suoria housuja sovituskopissa, niin se ei osaa tehdä päätöstä ilman, että nyt yli 5-kymppinen paras mieskaveri tulee samaan koppiin tukemaan, että näyttääkö perse hyvältä ja pömpöttääkö maha liikaa ja mitä naiset mahtaa ajatella? Se kaveri on aika äskettäin itsekin ostanut uudet housut.

- Työporukan pikkujoulut. Miesporukka (18hlöä), osa varattuja ja osa sinkkuja. Sinkkujen miesten vaatimuksesta varataan pöytä kauimmaisesta nurkasta, koska nämä sinkut ovat olleet todella kauan ilman naiskontaktia ja haluavat "rauhassa katsoa tarjontaa", eivätkä halua mitään känniääliönaisia örveltämään pöytään. Lopputulema tietysti on se, ettei koko työporukalla ole hauskaa, varsinkaan sillä 18-henkisellä pöytäseurueella.

Vierailija
11/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se veitikka ala toimia jo ennen syntymää.

Vierailija
12/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vihaiset naiset jostain syystä haluavat heteroparisuhteen, mutteivät seksiä. Onneksi on muitakin naisia. 

Vierailija
13/22 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on vaihtanut aasialaiseen naiseen, koska ne naiset tietää, että seksi kuuluu parisuhteen ylläpitämiseen.

Vierailija
14/22 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v 2 kk ja ainahan se on nykyään mielessä. Fwb kumppania etsinyt tässä pari kk jo.

Vierailija
15/22 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö minulla jo 20 vuotta, ei mitään vaikeutta, en ole koskaan kauheasti seksistä nauttinut. En ota enää koskaan miestä vaivoikseni. Yksin on ihanaa elää.

Vierailija
16/22 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan? Olen vakituisessa suhteessa ja harrastan seksiä vähintään kerran viikossa (yleensä aina kun nähdään paitsi menkat) mutta ennen sitä 10 vuotta selibaatissa. Ei tuottanut vaikeuksia. Vierastan seksiä johon ei liity rakkautta, joten olen oikein mielelläni kärsivällinen. 

Vierailija
17/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerrasta neljä vuotta eikä ole vielä kertaakaan sen jälkeen tehnyt mieli. Selibaatti on päätös pidättäytyä seksistä. Se ei ole selibaatti jos elää mieluummin ilman seksiä.

Vierailija
18/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman on parempi. Ehkä joskus tapaan jonkun, jonka kanssa se ei tunnu velvollisuudelta.

Vierailija
19/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei ole ollut mihinkään enää vuosikausiin, mutta omakivan kanssa on vaan välineet parantuneet ja vauhti kiihtynyt. Suosittelen. Lelu ei tule koskaan ennen kuin itse olet valmis.

Vierailija
20/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu. Ensimmäinen päivä hirressäkin on pahin

Pitää keksiä korviketoimintaa. Fwb on käynyt kyllä mielessä ajoittain, mutta en taida kyetä ja randomit ei tosiaankaan kiinnosta. Selibaattia takana niin monta vuotta yli vuosikymmenen, että oon lopettanut laskemisen aikoja sitten. Puolisoa ei vaan kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä