Kertokaa uskomattomia syitä, miksi teidät on jätetty
Kysymys otsikossa. Kertokaa ikä, suhteen kesto ym myös.
Aloitan. Olin 25, mies 30. Asuimme erikseen, kummallakin omat kämpät. Työssäkäyviä oltiin. Tein usein miehelle ruokaa,, hän piti niistä ja olin otettu. Mies ei itse ollut opetellut kokkaamaan vaikka oli 7v ollut avoliitossa. Huomasin että ollaan usein mun kämpillä ja tein kaikki ruuat, tiskit ym ja menihän siihen rahaakin kun en mitään xtra nakkeja tarjonnut. Kerran pyysin miestä tiskaan, hän suuttui että on naisten hommia.
Mitkään miesten hommat eivät näyttäytyneet missään.
Kerran hän vei mut ulos syömään, 20€ arvoinen ruoka jäävedellä. Hänen luona oli leipää, pakksspizzaa, einestä. Halvimpia. Viiden kk seurustelun jälkeen otin dilemman puheeksi. Hän jätti mut siltä istumalta, olin kuulemma kohtuuton. Hän oli ns. paremmissa töissä kun minä. Ilmeisesti kotoa tullut malli. Isänsä oli iso herra ja äiti kotiäiti.
Toivottavasti on sittemmin löytänyt kotirouvan joka passaa hänet täysin.
Mutta siis mut on 2000-luvulla jätetty siksi etten alkanut työssä käyväksi kotipiiaksi.
Ja jännä tuo ulkona syöntikin, kavereiden ja hienon perheensä kanssa kyllä illallistivat eikä silloin juotu ns. Huberin konjakkia. Mua ei esitelty hänen vanhemmille, kai olin liian duunari.
Oman miesduunarini löysin myöhemmin ja hän on tasapuolinen.
Kommentit (9)
Mulla oli kohtuuttomia vaatimuksia, kuten että oltaisiin joskus vietetty aikaa yhdessä.
Nuoruuden poikaystävä jätti puhelimessa, kun oli lähdössä kahdeksi viikoksi (!) Yhdysvaltoihin. Halusi olla ”vapaa”.
Oli hieman orpona, kun en halunnut enää palata yhteen reissun jälkeen.
Minkä ikäinen oot, ap?
Itselläni ja lisäksi jollain kavereilla päinvastainen kokemus, että se kotona viihtyvä, hyvää kotiäitiainesta oleva hoitsu vaihtuu siihen paremmin koulutettuun uranaiseen, kun aletaan miettiä oikeasti perheen perustamista. Nuo miehet itse DI, lääkäri jne.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot, ap?
Itselläni ja lisäksi jollain kavereilla päinvastainen kokemus, että se kotona viihtyvä, hyvää kotiäitiainesta oleva hoitsu vaihtuu siihen paremmin koulutettuun uranaiseen, kun aletaan miettiä oikeasti perheen perustamista. Nuo miehet itse DI, lääkäri jne.
Olin tuolloin 24, nyt jo 38.
Tekeekö ne uranaiset sitten kaikki kotityötkin vaativan palkkatyönsä päätteeksi? Ja lastenhoidot sun muut?
Mun eka poikaystävä jätti mut just ennen mun 22-v synttäreitä puolen vuoden seurustelun jälkeen, koska ” hän halusi koittaa yrittää löytää parempaa seuraa”. Silti hän useasti otti minuun eron jälkeen yhteyttä kun olisi halunnut tavata kavereina. Mä tosin luulen, että pääasiallinen syy, miksi hän halusi lopettaa seurustelun, oli se, ettei hän halunnut ostaa minulle synttärilahjaa, kun hän oli luonteeltaan tosi pihi.
Kristiina xx kirjoitti:
Mun eka poikaystävä jätti mut just ennen mun 22-v synttäreitä puolen vuoden seurustelun jälkeen, koska ” hän halusi koittaa yrittää löytää parempaa seuraa”. Silti hän useasti otti minuun eron jälkeen yhteyttä kun olisi halunnut tavata kavereina. Mä tosin luulen, että pääasiallinen syy, miksi hän halusi lopettaa seurustelun, oli se, ettei hän halunnut ostaa minulle synttärilahjaa, kun hän oli luonteeltaan tosi pihi.
Tai vai halusiko seurustella aikuisen kanssa. Harvemmin tullut synttärikutsuja 22v juhliin.
Tämä ketju on siitä huono, että se joka jätetään, ei välttämättä tiedä oikeaa syytä sille, miksi on jätetty, voi tehdä oletuksia tai vetää mutkat suoriksi tai olla lisäksi asiasta katkera.
Erehdyin sanomaan poikaystävälle, että rakastan erästä suomalaista julkisuuden henkilöä. En siis tuntenut henkilökohtaisesti ko. miestä, olin kyllä joskus nähnyt livenä. Ja sanoin tosiaan vain yhden kerran sen lauseen.
En suostunut puhumaan työasioista työajan ulkopuolella, enkä myöskään ilmastonmuutoksesta, trans-oikeuksista ja homoista koska minua ei nuo asiat kiinnostaneet niin, että olisin edes halunnut muodostaa näistä jotain mielipidettä.