Menikö joulu överiksi?
Noh, näkyykö joulu vyötäröllä? ;)
Kommentit (13)
Mulla ei mennyt, herkuttelin kohtuudella, alkoholia ei mennyt kuin vähän, urheilin myös, ihanaa!
En syönyt ollenkaan suklaata, kinkkua pari viipaletta eikä näy turvotusta kasvoilta mitä niiiin monella näkee joulun jälkeen <3 Kohta 5km lenkille miehen kanssa.. :)
En tiedä, en ole käynyt vaa'alla. Ehkä pientä turvotusta, koska en ole paljoakaan liikkunut. Toisaalta ajattelin huomenaamusta mennä vaa'alle ja katsoa mitä se näyttää. Sen jälkeen mennä uudelleen vaa'alle maanantaina, jos silloin on vielä joulukiloja, niin asialle pitää tehdä jotain. Uskon niiden kuitenkin sulavan siihen mennessä.
Vielä ei näy mutta katsotaan Loppiaisena, silloinhan joulu vasta loppuu.
Ei mennyt, olen syönyt kerran päivässä ruokaa, normaaleja annoksia vaikka onkin jouluruokaa. Yhden joulutortun, ja viisi palaa suklaata.
Iltaisin olen pari kinkkuleipää syönyt.
Juustoja ja punkkua. Ähky. Ihanaa. Lallinmalliin. Ei merkitystä sillä mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä, vaan mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä, joten en himmaile. On muutes melkoisen pätevä suklaa-juusto-viiniosasto meillä tällähetkellä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 10:55"]
Juustoja ja punkkua. Ähky. Ihanaa. Lallinmalliin. Ei merkitystä sillä mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä, vaan mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä, joten en himmaile. On muutes melkoisen pätevä suklaa-juusto-viiniosasto meillä tällähetkellä.
[/quote]
heh, on sillä nyt itseasiassa vähän väliä, sä sulattelet noita mässäyksiäs vielä vaikka kuinka kauan!
Mulla menee aina övereiksi, koska sikailen pelkästään jouluna kerran vuodessa. Nöf, nöf..
Joo, söin liikaa suklaata ja puuroa ja nyt turvottaa ja sattuu kun mulla on laktoosi-intoleranssi :(
Jouluni meni maltillisesti. Ei näy vyötäröllä. Oli hyvä joulu. Vaikka yksinäinen.