Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menikö joulu överiksi?

Vierailija
26.12.2014 |

Noh, näkyykö joulu vyötäröllä? ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluni meni maltillisesti. Ei näy vyötäröllä. Oli hyvä joulu. Vaikka yksinäinen.

Vierailija
2/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mennyt, herkuttelin kohtuudella, alkoholia ei mennyt kuin vähän, urheilin myös, ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni. Vauva valvottaa ja söin öisinkin suklaata ohimennen.

Vierailija
4/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt ollenkaan suklaata, kinkkua pari viipaletta eikä näy turvotusta kasvoilta mitä niiiin monella näkee joulun jälkeen <3 Kohta 5km lenkille miehen kanssa.. :)

Vierailija
5/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole käynyt vaa'alla. Ehkä pientä turvotusta, koska en ole paljoakaan liikkunut. Toisaalta ajattelin huomenaamusta mennä vaa'alle ja katsoa mitä se näyttää. Sen jälkeen mennä uudelleen vaa'alle maanantaina, jos silloin on vielä joulukiloja, niin asialle pitää tehdä jotain. Uskon niiden kuitenkin sulavan siihen mennessä.

Vierailija
6/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei näy mutta katsotaan Loppiaisena, silloinhan joulu vasta loppuu. 

Vierailija
7/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överiksi meni - karkin suhteen, nytkin on kovin öklö olo.

Vierailija
8/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt, olen syönyt kerran päivässä ruokaa, normaaleja annoksia vaikka onkin jouluruokaa. Yhden joulutortun, ja viisi palaa suklaata.
Iltaisin olen pari kinkkuleipää syönyt.

Vierailija
9/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja ja punkkua. Ähky. Ihanaa. Lallinmalliin. Ei merkitystä sillä mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä, vaan mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä, joten en himmaile. On muutes melkoisen pätevä suklaa-juusto-viiniosasto meillä tällähetkellä.

Vierailija
10/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 10:55"]

Juustoja ja punkkua. Ähky. Ihanaa. Lallinmalliin. Ei merkitystä sillä mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä, vaan mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä, joten en himmaile. On muutes melkoisen pätevä suklaa-juusto-viiniosasto meillä tällähetkellä.

[/quote]

heh, on sillä nyt itseasiassa vähän väliä, sä sulattelet noita mässäyksiäs vielä vaikka kuinka kauan!

Vierailija
11/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aina övereiksi, koska sikailen pelkästään jouluna kerran vuodessa. Nöf, nöf..

Vierailija
12/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, söin liikaa suklaata ja puuroa ja nyt turvottaa ja sattuu kun mulla on laktoosi-intoleranssi :(

Vierailija
13/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, av-mammat ei myönnä että överiksi mäni..