Pelottaa ensi vuosi.t.ammattivalittaja
Miten jaksan taas kun en saa töitä?miten jaksan ollla vaan kotona? ja kyllä harrastan kaikenlaista ja olen vapaaehtoistyötä tehnyt mutta kamalaa on kun on syrjäytynyt työelämästä eikä saa ikinä töitä.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:17"]
Olisiko kellään vinkkejä miten jaksaisin elää?ap
[/quote]
Sulle on annettu täällä varmaan satoja vinkkejä. Mitkään eivät vaan sinulle kelpaa. Joten ehkä sun ei vaan kannata jaksaa elää.
[/quote]
Lapsen takia on pakko elää.ap
[/quote]
Ei ole pakko. Kyllä yhteiskunta lapset hoitaa.
[/quote]
Miksi yhteiskunnan pitäisi lapsi hoitaa? onhan lapsella isä jos mulle jotain sattuu, kyllä hän pystyy lapsen yksin hoitamaan. ap
[/quote]
no mihin sua sitten tarvitaan?
[/quote]
Ihan äidiksi vaan, et saa mua tappamaan itseäni vaikka kuinka yrittäisit. ap
Hohhoijaa. Muutama viikko sitten olit todella vakaasti eroamassa.....
Anna lapsi avoimeen adoptioon kuten se ekakin :-D ei tarvi valittaa ja elää lapsen takia edes.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:42"]
[/quote]
Laskin ettei se taloudellisesti kannata. Saisin niin vähän rahaa että en jaksa sellaisella kituuttaa.ap
Säähän meinasit että eroat! Ja yhteiskunta elättää. Että kyllä tukirahoilla elää. Nytkö tajusit että ei sua edes yhteiskunta elättäisi mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:43"]
Anna lapsi avoimeen adoptioon kuten se ekakin :-D ei tarvi valittaa ja elää lapsen takia edes.
[/quote]
En anna.ap
[/quote]
Lue entisiä ketjujasi :D
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:46"]
[/quote]
Lue entisiä ketjujasi :D
[/quote]
Juu, ja lakkaa avaamasta uusia, sillä toistat vain itseäsi.
[/quote]
Sulle on annettu täällä varmaan satoja vinkkejä. Mitkään eivät vaan sinulle kelpaa. Joten ehkä sun ei vaan kannata jaksaa elää.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi yhteiskunnan pitäisi lapsi hoitaa? onhan lapsella isä jos mulle jotain sattuu, kyllä hän pystyy lapsen yksin hoitamaan. ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sekin on yksi vaihtoehto muiden joukossa.
Milloin sää ammattivalittaja kuolet?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sekin on yksi vaihtoehto muiden joukossa.
[/quote]
Ei ole mulle sopiva vaihtoehto,kenties se sopisi sulle. ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:04"]
[/quote]
Ei se anna mulle enää mitään. Tein sitä vuosia ja kyllästyin siihen. Annoin kyllä nyt jouluna paljon paketteja keräykseen köyhille lapsille. ap
[/quote]
Olit vuosikausia omaishoitajana (et siis työttömänä), jaksoit tehdä sitä. Se on hienoa. Ei se varmaan koko ajan kovin antoisaa ollut. Ei työn tarkoitus ole tuottaa vain kicksejä ja rahaa. Suurin tyydytys tulee mun mielestä siitä, että jaksaa puurtaa silloinkin, kun työ "ei anna mulle mitään". Sehän on vain vaihe ja kun se on ohi voi olla ylpeä itsestään, että jaksoi tuonkin pätkän.
17
[/quote]
Minusta on vaan omistuista että mä kelpaan kyllä vapaaehtoistyöhön mutta en palkkatyöhön. En halua enää antaa panostani ilmaiseksi. ap
[/quote]
No, jos yhtään muistat, niin et kelpaa palkkatyöhön koska sinulla on oppimisvaikeuksia ja monenmoisia fyysisiä rajotteita, joiden takia sinua on vaikea palkata. Edes istumatyötä et kestä kahdeksaa tuntia päivässä. Vapaaehtoistyössä on se hyvä puoli, että voisit tehdä sitä enemmän omilla ehdoillasi, omien aikataulujesi, voimiesi ja rajotteitesi mukaan.
Mutta mutta, valittaminen on elämäsi tarkoitus ja saat siitä tyydytyksen, ethän muuten kirjoittelisi näille palstoille. Elämäsi on varmaan paljon tyydyttävämpää kuin monen työssäkäyvän palstailijan, joka tasapainoilee työn ja perheen kanssa. Et vain suostu myöntämään sitä ja nauttimaan siitä.
17
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:40"]
[/quote]
Ei se anna mulle enää mitään. Tein sitä vuosia ja kyllästyin siihen. Annoin kyllä nyt jouluna paljon paketteja keräykseen köyhille lapsille. ap
[/quote]
Olit vuosikausia omaishoitajana (et siis työttömänä), jaksoit tehdä sitä. Se on hienoa. Ei se varmaan koko ajan kovin antoisaa ollut. Ei työn tarkoitus ole tuottaa vain kicksejä ja rahaa. Suurin tyydytys tulee mun mielestä siitä, että jaksaa puurtaa silloinkin, kun työ "ei anna mulle mitään". Sehän on vain vaihe ja kun se on ohi voi olla ylpeä itsestään, että jaksoi tuonkin pätkän.
17
[/quote]
Minusta on vaan omistuista että mä kelpaan kyllä vapaaehtoistyöhön mutta en palkkatyöhön. En halua enää antaa panostani ilmaiseksi. ap
[/quote]
No, jos yhtään muistat, niin et kelpaa palkkatyöhön koska sinulla on oppimisvaikeuksia ja monenmoisia fyysisiä rajotteita, joiden takia sinua on vaikea palkata. Edes istumatyötä et kestä kahdeksaa tuntia päivässä. Vapaaehtoistyössä on se hyvä puoli, että voisit tehdä sitä enemmän omilla ehdoillasi, omien aikataulujesi, voimiesi ja rajotteitesi mukaan.
Mutta mutta, valittaminen on elämäsi tarkoitus ja saat siitä tyydytyksen, ethän muuten kirjoittelisi näille palstoille. Elämäsi on varmaan paljon tyydyttävämpää kuin monen työssäkäyvän palstailijan, joka tasapainoilee työn ja perheen kanssa. Et vain suostu myöntämään sitä ja nauttimaan siitä.
17
[/quote]
Kyllä mä pystyn istumatyötä tekemään 8 tuntia päivässä. Olenhan myynyt lehtiäkin ja siinähän istutaan tuntikaupalla. ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:44"]
[/quote] No sitähän siinä ketjussakin sulle sanottiin satatuhatta kertaa, mutta jankkasit vaan vastaan, että kyllä eroan tällä kertaa. Helvetin huono trolli. Huomiota sä haluat etkä muuta.
Laskin ettei se taloudellisesti kannata. Saisin niin vähän rahaa että en jaksa sellaisella kituuttaa.ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:44"]
[/quote] No sitähän siinä ketjussakin sulle sanottiin satatuhatta kertaa, mutta jankkasit vaan vastaan, että kyllä eroan tällä kertaa. Helvetin huono trolli. Huomiota sä haluat etkä muuta.
[/quote]
[/quote]
En ole trolli mutta näin pärjään taloudellisesti paremmin ja pääsen joskus esim kylpylään,ravintolaan yms. ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:08"]
Älä pelkää. Varmaan ensi vuosi sujuu yhtä hyvin kuin tämäkin. Palstalle tulee uusia ihmisiä jotka eivät "tunne" sinua. Voit aloittaa uudestaan: oppimisvaikeudet, psykologit, sairaudet, remontti, aviomiehen yrittäjyys, syöpä, eutanasia Sveitsissä, perhekodin perustaminen ... Sitten sinulle ehdotetaan erilaisia ratkaisuja ja sinä ammut ne kaikki alas. Saatat jopa keksiä jotain uutta kirjoitettavaa ensi vuonna. Sitä kohti, hyvää uutta vuotta!
[/quote]
En mä halua elää näin. Minäkin haluan töitä ja osallistua perheeni elättämiseen. ap
[/quote]
Mutta kun sä et pysty. Olet liian sairas ja moniongelmainen, jotta kukaan sua palkkaisi. Olet liian terve päästäksesi eläkkeelle. Olet väliinputoaja ja sellaisena pysyt seuraavat 25 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:08"] Älä pelkää. Varmaan ensi vuosi sujuu yhtä hyvin kuin tämäkin. Palstalle tulee uusia ihmisiä jotka eivät "tunne" sinua. Voit aloittaa uudestaan: oppimisvaikeudet, psykologit, sairaudet, remontti, aviomiehen yrittäjyys, syöpä, eutanasia Sveitsissä, perhekodin perustaminen ... Sitten sinulle ehdotetaan erilaisia ratkaisuja ja sinä ammut ne kaikki alas. Saatat jopa keksiä jotain uutta kirjoitettavaa ensi vuonna. Sitä kohti, hyvää uutta vuotta! [/quote] En mä halua elää näin. Minäkin haluan töitä ja osallistua perheeni elättämiseen. ap [/quote] Mutta kun sä et pysty. Olet liian sairas ja moniongelmainen, jotta kukaan sua palkkaisi. Olet liian terve päästäksesi eläkkeelle. Olet väliinputoaja ja sellaisena pysyt seuraavat 25 vuotta.
[/quote]
Olipa taas kannustavaa. ap
Enemmän huolettaisi toimeentulo. Kyllä ilman töitä voi olla mutta entä jos toimeentulo lakkaa?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 10:09"]
Enemmän huolettaisi toimeentulo. Kyllä ilman töitä voi olla mutta entä jos toimeentulo lakkaa?
[/quote]
Mä olen nyt muutaman vuoden ollut tuloton ja kotona olen ollut kohta 24v. ap
[/quote]
[/quote]
17
[/quote]