Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatun miehen pussaaminen

Vierailija
25.12.2014 |

Voiko varattua miestä pussata, jos hän selkeästi flirttailee koko ajan kanssani, mutta ei tee muuta aloitetta? Vietetään paljon aikaa yhdessä, mies koskettelee jalkaani polven yläpuolelta, hartioita ja selkää, mutta ei ole tehnyt muuta. Voinko tehdä aloitteen ja pussata?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]Minusta ei ole väärin sun osalta, jos mies vastaa pusuun niin sitten hän on se syypää. Et sinä siinä ketään petä tai ole tilivelvollinen jos olet vapaalla jalalla, on varatun asia osata jättää suhteen ulkopuoliset heilat omine nokkineen. En muutenkaan ymmärrä sitä että syytetään ihmistä jonka kanssa pettäjä pettää, ei hän tee mitään väärin.
[/quote]

Olen samaa mieltä. Jos mies itse flirttailee ja on epäsopiva niin hän tekee väärin, en minä. Minä en ole kenellekään tilivelvollinen.

Vierailija
62/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:03"]Mä olen pussannut monta kertaa kaverin poikaystävää. Sillä ei ole mitään väliä, kun ei suutele :)
[/quote]

Jos pussaa huulille ilman kieltä, se voi olla joko kaverillinen tai jonkun muun alku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä koskisi toisen mieheen vaikka kuinka tekisi mieli tai mies flirttailisi. En haluaisi olla "se toinen".

Vierailija
64/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mua ällöttää näin itsekkäät ihmiset kuin tämä ap. " minä minä minä keskityn vaan siihen että minä olen onnellinen". Karma kyllä näyttää sulle sitten toivottavasti.

Vierailija
65/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]Minusta ei ole väärin sun osalta, jos mies vastaa pusuun niin sitten hän on se syypää. Et sinä siinä ketään petä tai ole tilivelvollinen jos olet vapaalla jalalla, on varatun asia osata jättää suhteen ulkopuoliset heilat omine nokkineen. En muutenkaan ymmärrä sitä että syytetään ihmistä jonka kanssa pettäjä pettää, ei hän tee mitään väärin.
[/quote]

Onhan se ny jumalauta moraalisesti väärin!

Vierailija
66/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]Minusta ei ole väärin sun osalta, jos mies vastaa pusuun niin sitten hän on se syypää. Et sinä siinä ketään petä tai ole tilivelvollinen jos olet vapaalla jalalla, on varatun asia osata jättää suhteen ulkopuoliset heilat omine nokkineen. En muutenkaan ymmärrä sitä että syytetään ihmistä jonka kanssa pettäjä pettää, ei hän tee mitään väärin. [/quote] Olen samaa mieltä. Jos mies itse flirttailee ja on epäsopiva niin hän tekee väärin, en minä. Minä en ole kenellekään tilivelvollinen.

[/quote]

Tietenkin on ihan sun "oikeus" olla ns. helppo. Vai luuletko kenties, että mies lemppaa perheensä sun takia ;D Ennen juostiin koskeen, nyt onneksi on jo muitakin mahdollisuuksia.

Vierailija
67/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:10"]Hyi vittu mua ällöttää näin itsekkäät ihmiset kuin tämä ap. " minä minä minä keskityn vaan siihen että minä olen onnellinen". Karma kyllä näyttää sulle sitten toivottavasti.
[/quote]

Kukaan muu ei huolehdi minun onnellisuudestani jos minä en sitä tee.

Vierailija
68/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]Minusta ei ole väärin sun osalta, jos mies vastaa pusuun niin sitten hän on se syypää. Et sinä siinä ketään petä tai ole tilivelvollinen jos olet vapaalla jalalla, on varatun asia osata jättää suhteen ulkopuoliset heilat omine nokkineen. En muutenkaan ymmärrä sitä että syytetään ihmistä jonka kanssa pettäjä pettää, ei hän tee mitään väärin.
[/quote]

Olen samaa mieltä. Jos mies itse flirttailee ja on epäsopiva niin hän tekee väärin, en minä. Minä en ole kenellekään tilivelvollinen.
[/quote]

Onhan se nyt moraalisesti väärin!!!!!

Vierailija
69/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]Minusta ei ole väärin sun osalta, jos mies vastaa pusuun niin sitten hän on se syypää. Et sinä siinä ketään petä tai ole tilivelvollinen jos olet vapaalla jalalla, on varatun asia osata jättää suhteen ulkopuoliset heilat omine nokkineen. En muutenkaan ymmärrä sitä että syytetään ihmistä jonka kanssa pettäjä pettää, ei hän tee mitään väärin. [/quote] Olen samaa mieltä. Jos mies itse flirttailee ja on epäsopiva niin hän tekee väärin, en minä. Minä en ole kenellekään tilivelvollinen.

[/quote]

Tietenkin on ihan sun "oikeus" olla ns. helppo. Vai luuletko kenties, että mies lemppaa perheensä sun takia ;D Ennen juostiin koskeen, nyt onneksi on jo muitakin mahdollisuuksia.

[/quote

Ei ole "perhettä", vain nainen.

Vierailija
70/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote

[/quote]

Silti. Niinku joku sanoin niin Karman laki korjaa sutkin toivon mukaan.

Vierailija
71/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:10"]Hyi vittu mua ällöttää näin itsekkäät ihmiset kuin tämä ap. " minä minä minä keskityn vaan siihen että minä olen onnellinen". Karma kyllä näyttää sulle sitten toivottavasti. [/quote] Kukaan muu ei huolehdi minun onnellisuudestani jos minä en sitä tee.

[/quote]

Näinä aikoina kannattaa maksimoida oma onnensa. Käypä koko tuttavapiirisi varatut miehet läpi, niin saavutat sen suurimman ja kauneimman onnen. Harras mieli valtaa koko kehon ja sielun. Sinulla on oikeutesi, ethän unohda sitä! Jotkut voi haluta vaikka uusintakierrosta, miehet on.

Vierailija
72/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote

[/quote]

Silti. Niinku joku sanoin niin Karman laki korjaa sutkin toivon mukaan.
[/quote]

Olen kyllä muuten todella hyvä ihminen, autan muita, lahjoitan hyväntekeväisyyteen ja teen vapaaehtoistyötä. Ei ole oma vikani että rakastuin varattuun. Mielestäni olisi "karmallisesti" oikein että vihdoin löytäisin jonkun joka rakastaa minua

Vierailija
73/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]Minusta ei ole väärin sun osalta, jos mies vastaa pusuun niin sitten hän on se syypää. Et sinä siinä ketään petä tai ole tilivelvollinen jos olet vapaalla jalalla, on varatun asia osata jättää suhteen ulkopuoliset heilat omine nokkineen. En muutenkaan ymmärrä sitä että syytetään ihmistä jonka kanssa pettäjä pettää, ei hän tee mitään väärin. [/quote] Olen samaa mieltä. Jos mies itse flirttailee ja on epäsopiva niin hän tekee väärin, en minä. Minä en ole kenellekään tilivelvollinen. [/quote] Onhan se nyt moraalisesti väärin!!!!!

[/quote]

Perustele?

Vierailija
74/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastata itse tähän kysynykseen jos ajattelet että miehesi flirttailisi jonkun pimun kanssa.

Vierailija
75/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollollooo

Vierailija
76/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:20"]

Voit vastata itse tähän kysynykseen jos ajattelet että miehesi flirttailisi jonkun pimun kanssa.

[/quote]

Mahtaisko ap sitten ajatella, että mies ei ole tilivelvollinen, vaan tekee karmallista hyväntekeväisyyttä? :D