Varatun miehen pussaaminen
Voiko varattua miestä pussata, jos hän selkeästi flirttailee koko ajan kanssani, mutta ei tee muuta aloitetta? Vietetään paljon aikaa yhdessä, mies koskettelee jalkaani polven yläpuolelta, hartioita ja selkää, mutta ei ole tehnyt muuta. Voinko tehdä aloitteen ja pussata?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:39"]Luulitko ap oikeasti että täällä tulee viestiä, että tottakai voit pussata ja ettei yksi suukko niin vaarallista ole??? Nooooot!!!
Sitä en kyllä tajua, että miks ei saisi olla ns. helppo? Jos itse olen kiinnostunut miehestä, teen sen kyllä selväksi. Mikä järki on leikkiä jotain vaikeasti tavoiteltavaa? Olen toisaalta helppo vain jos haluan ja mies todella kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, en ole vaikea vaan mahdoton ja teen senkin kyllä miehelle selväksi.
[/quote]
Juu en minäkään vaikeasti tavoiteltavaa leiki. Sokea on jos ei tiedä että olen kiinnostunut. En ajattelutkaan että täältä mitään kannustusta tulisi mutta kun täällä on muitakin kuin petettyjä ja hylättyjä kotimammoja niin ajattelin että joku ymmärtäisi! Pettäminen ja avioerot on kuitenkin aika todella yleisiä. Ei kaikki voi olla vaan niitä petettyjä, jonkun on pakko olla myös pettäjä tai "se toinen".
[/quote]
Huh huh...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:10"]Hyi vittu mua ällöttää näin itsekkäät ihmiset kuin tämä ap. " minä minä minä keskityn vaan siihen että minä olen onnellinen". Karma kyllä näyttää sulle sitten toivottavasti.
[/quote]
veit sanat suustani. Vitt. mikä idiootti. Toivon sulle ja muille yhtä idiooteille kaikkea pahaa.
Esim. väkivalta ja omaisuusrikoksetkin ovat ap aika yleisiä. Ei se silti tee niistä moraalisesti hyväksyttyjä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:39"]Luulitko ap oikeasti että täällä tulee viestiä, että tottakai voit pussata ja ettei yksi suukko niin vaarallista ole??? Nooooot!!! Sitä en kyllä tajua, että miks ei saisi olla ns. helppo? Jos itse olen kiinnostunut miehestä, teen sen kyllä selväksi. Mikä järki on leikkiä jotain vaikeasti tavoiteltavaa? Olen toisaalta helppo vain jos haluan ja mies todella kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, en ole vaikea vaan mahdoton ja teen senkin kyllä miehelle selväksi. [/quote] Juu en minäkään vaikeasti tavoiteltavaa leiki. Sokea on jos ei tiedä että olen kiinnostunut. En ajattelutkaan että täältä mitään kannustusta tulisi mutta kun täällä on muitakin kuin petettyjä ja hylättyjä kotimammoja niin ajattelin että joku ymmärtäisi! Pettäminen ja avioerot on kuitenkin aika todella yleisiä. Ei kaikki voi olla vaan niitä petettyjä, jonkun on pakko olla myös pettäjä tai "se toinen".
[/quote]
no täällä on yksi toinen nainen. Olen itsekin varattu. Pitkä suhde takana ja kyllä siihen on mahtunut myös syrjähyppyjä. En kiellä etteikö vieras joskus houkuttaisi. Se ihana kihelmöivä tunne kun suutelee haluamaansa miestä ekan kerran... aijai....
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:39"]Luulitko ap oikeasti että täällä tulee viestiä, että tottakai voit pussata ja ettei yksi suukko niin vaarallista ole??? Nooooot!!! Sitä en kyllä tajua, että miks ei saisi olla ns. helppo? Jos itse olen kiinnostunut miehestä, teen sen kyllä selväksi. Mikä järki on leikkiä jotain vaikeasti tavoiteltavaa? Olen toisaalta helppo vain jos haluan ja mies todella kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, en ole vaikea vaan mahdoton ja teen senkin kyllä miehelle selväksi. [/quote] Juu en minäkään vaikeasti tavoiteltavaa leiki. Sokea on jos ei tiedä että olen kiinnostunut. En ajattelutkaan että täältä mitään kannustusta tulisi mutta kun täällä on muitakin kuin petettyjä ja hylättyjä kotimammoja niin ajattelin että joku ymmärtäisi! Pettäminen ja avioerot on kuitenkin aika todella yleisiä. Ei kaikki voi olla vaan niitä petettyjä, jonkun on pakko olla myös pettäjä tai "se toinen".
[/quote]
no täällä on yksi toinen nainen. Olen itsekin varattu. Pitkä suhde takana ja kyllä siihen on mahtunut myös syrjähyppyjä. En kiellä etteikö vieras joskus houkuttaisi. Se ihana kihelmöivä tunne kun suutelee haluamaansa miestä ekan kerran... aijai....
[/quote]
Itse aina sanon että en pettäisi mutta toisaalta ei ole ongelmaa olla se toinen nainen. Siinä en satuta ketään ketä rakastan joten itse en ehkä olisi suhteessa jossa olisin valmis pettämään...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:00"]Saa pussata. Mutta älä purista pakarasta äläkä paina lantiotasi hänen erektioonsa.
[/quote]
:P
Näättekö usein? Missä tilanteissa, voiko niitä välttää?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:56"]Näättekö usein? Missä tilanteissa, voiko niitä välttää?
[/quote]
Nähdään joka päivä. Sama työpaikka. Ei olisi pakko "viettää aikaa" yhdessä mutta kummatkin hakeutuu toistensa seuraan vaikka ei olisi pakko.
Ruokatunnilla näette? Mene eri aikaan syömään. Kokeile vältellä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:59"]Ruokatunnilla näette? Mene eri aikaan syömään. Kokeile vältellä.
[/quote]
Nähdään ruokatunnille ja aina kun on töiden välissä taukoa, ja töiden jälkeen ja joskus viikonloppunakin.
Mies on syyllistymässä aviorikokseen...
Nyt jo ikävä miestä kun ei pyhien takia olla nähty. Hirveä olo. Ajatteleekohan se minua...
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:14"]Nyt jo ikävä miestä kun ei pyhien takia olla nähty. Hirveä olo. Ajatteleekohan se minua...
[/quote]
No jos ajattelisi tarpeeksi, eroaisi luultavasti vaimostaan. Ellei sitten halua sinusta vain jotain sivupanoa. Säälittävää on, että sellaiseksi olet nähtävästi myös suostuvainen.
Itse vetäisin rajan siihen, onko miehellä lapsia. Harva meistä kuitenkaan on saman ihmisen kanssa koko elämäänsä. Ei sillä vaimollakaan varmaan ole kivaa, jos vaistoaa että miehen ajatus on muualla.
Mä pussailen mun kavereita ja välillä likistelen muutenkin, vaikka tyttöystävät on vieressä. Oon mä kyllä niitäkin pussannut ja paria nussinutkin. heh.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:21"]Voiko varattua miestä pussata, jos hän selkeästi flirttailee koko ajan kanssani, mutta ei tee muuta aloitetta? Vietetään paljon aikaa yhdessä, mies koskettelee jalkaani polven yläpuolelta, hartioita ja selkää, mutta ei ole tehnyt muuta. Voinko tehdä aloitteen ja pussata?
[/quote] tietysti voit pussata mutta vain pippeliin
Suutele vain ap. Omaa sydäntä pitää kuunnella
2