Muita aikuisia, jotka pitävät pehmoleluista?
Olen 32v nainen ja pidän edelleen hirveästi pehmoleluista. Nukun aina pienen lelukissani kanssa, ja sohvan päällä on muita pehmoja. Lisäksi olen antanut nimen lähes kaikille pehmoleluilleni, joista suurin osa on kissoja.
Onko täällä muita, joille jokin pehmolelu tai muu vastaava esine on erityisen tärkeä?
Kommentit (17)
Olen yli 40v ja nukun pehnmonallen kanssa.Aina vilkaisen sitä aamulla haikeana kun nousen sängystä; Illalla ihana mennä kilttiä nallea rutistelemaan. Välillä oli 30 kriisi jolloin nallet oli vähän syrjässä. Oikeat kriisit toi ne takaisin.
Jos kissa ei nukkuisi sängyssäni, Otto Karhunen -nalle nukkuisi.
Täällä yksi :) ne on vaan niin ihania. Sohvalla on niitä koristeena :)
No hyvä sentään, että en ole ainoa, joka kaipaa jotain pehmoista kainaloon nukahtaessaan. Laitan pehmokissani pois vierestäni vain silloin, kun oikea kissani tulee viereeni nukkumaan. Se on sentään vielä parempi unikaveri kuin leikkikissa.
Nukun nallen kanssa! Parempi, kuin mies!
Mulla on semmonen iso pehmodelfiini, se on ihan älyttömän suloinen! Pidän sitä sängyllä koristeena ja joskus halailen. :)
Tykkään, ja mulla on sellainen läski orava pehmolelu, jonka sain 3v sitten mieheltäni joululahjaksi, ja tää kurre on aivan erityisen rakas, vaikka muitakin pehmoja löytyy. Kurre on aina monessa mukana, katsoo meidän kanssa mm. teeveetä jne. :D
Lisäksi tykkään kovasti myös barbeista ja monster high-nukeista :D Niitäkin löytyy "muutama" tuolta vitriinikaapista...
Olin käymässä parhaan kaverini luona pitkästä aikaa. Hänellä oli sängyllään kymmenkunta pehmolelua, koiria pääasiassa.
Ja sitten yhtenä yönä heräsin siellä hänen luonaan, ja huomasin, että hän oli myös päästänyt sänkyynsä mustan labradorinnoutajansa!!!!!! Siinä sitä pehmolelua kerrakseen!
Nukun vieläkin vauvana saadun pehmolelun kanssa. :)
Wtf?! Luetteko myös lasten kirjallisuutta ja katotte lastenohjelmia? Aamupalaks kidiusta?
Mulla on yksi pehmolelu vieläkin sängyssä. Oon sen saanu vuoden ikäisenä. Välillä sitä ihana halia.
Mulla on semmonen ihaa-pehmolelu. Sain sen joskus lapsena äidiltä joululahjaksi, siksi se on tärkeä. Otan sen kainaloon varsinkin sillon, kun on paha olla..uni tulee helpommin :)
T:n25
Mä! Ikää 35 ja omat vanhat pehmot tallella, lisäksi jokunen uudempi jotka mies on antanut mulle. Sohvalla istuskelevat :)
Minulla on pehmokissoja sängyssä kolme, sohvalla myös kolme ja lisäksi muutama vaatehuoneessa pahvilaatikossa. Lisäksi olen keräillyt "tummaihoisia" nukkeja, niitä on ainakin viisi tuolla kirjahyllyssä. Ja sitten löytyy aikamoinen määrä posliinikissoja, ja monenlaista kissa-aiheista krääsää!
Kismett eli ap