Käyttääkö miehenne matkoilla laukkua?
Siis esim. kaupungilla kävellessä. Vai missä kuljettavat lomakot/kännykät jne? Oma mies sai äidiltään pienen mustan olkalaukun (miesten osastolta ja merkkiä björn borg) joululahjaksi ja sekä mies, että minä oltiin sitä mieltä, ettei laukulle ole käyttöä (vaikka matkustelemme). ((Oli lisäksi tosi ruma=naismainen ja tuli mieleen venäläiset turistimiehet))
Kommentit (13)
Mun mielestä on törkeän näköistä kun miehillä pullottaa kaikki taskut tavaraa. Jotkuthan pitää niitä helkkarin kalastusliivejäkin, jotta olisi lisää pullottavia taskuja.
Mun miehellä on aina laukku mukana, sillä on Kindle, silmälasit, känny ja lompakko.
Mun mies pitää lompsaa ja puhelinta povitaskussa.
Tottakai käyttää laukkua, ihme kysymys kyllä!
Meillä käyttää just matkoilla. Täällä ollessa ei, mutta reissuilla on aina mukana kameraa, vesipulloa yms. enkä minä ala koko porukan tarpeita kantaa. Tuollainen olkalaukku juuri siihen sopiva.
Pitää salkkua aika usein. Ulkomaanlomilla yleensä reppua.
Käyttää niin matkoilla kuin muutenkin ihan joka päivä.
Voiko joku laittaa kuvia millaisia laukkuja miehenne käyttää? Ymmärrän repun käytön esim. vaelluksella mutta eikö pieni olkalaukku miehellä juuri vedä pitkäkyntisiä puoleensa, kun on niin turistijuttu
No pullottavasta taskusta se lompsa on aika helppo napata...
Käypäs kaupungilla ja katso mitä miehet käyttää. Aika monilla on joku laukku.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:54"]Voiko joku laittaa kuvia millaisia laukkuja miehenne käyttää? Ymmärrän repun käytön esim. vaelluksella mutta eikö pieni olkalaukku miehellä juuri vedä pitkäkyntisiä puoleensa, kun on niin turistijuttu
[/quote]
Taitaa vetää toisia miehiä puoleensa.
Laita tori.fi:hin joku muu saa mieleisen.
Ei käytä matkoilla eikä muutenkaan.
Aina sillä jokin laukku on.