Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan vesimies miehen kanssa

Vierailija
25.12.2014 |

Elikkä ongelmani on vesimies mies johon olen tulisesti rakastunut. Tuntuu ehkä hölmöltä ajatella näin horoskoopin perusteella mutta hänen luonteensa vastaa kyllä täysin vesimiehelle ominaisia piirteitä.
Olemme tapailleet nyt melkein puoi vuotta, ongelmani on etten tunne suhteemme menevän oikein mihinkään suuntaan enkä saa vastausta vesimieheltä mitä hän oikein haluaa. Hän on myös hyvin etäinen jos emme ole yhdessä. Hän saattaa usein jättää vastaamatta viesteihin tai vastaa niihin monen päivän viiveellä. Näemme myös mielestämme turhan harvoin ja hänellä tuntuu olevan kokoajan kiire tehdä kaikkea muuta kuten käydä eri harrastuksissa, nähdä kavereita, viettää aikaa perheen kanssa. Eikä siinä mitään arvostan hänen omaa aikaansa mutta tunnen myös oloni hieman loukkaantuneeksi koska hän vaikuttaa aina laittavan minun näkemiseni tois-sijaiseksi. Olen yrittänyt keskustella asiasta hänen kanssaan mutta vastaukseksi saan aina ympäripyöreän "kyllä mä haluan viettää aikaa sun kanssa". Kun näemme en tunne tätä kylmyyttä ja etäisyyttä ollenkaan, yhdessäolomme on mitä ihaninta, hän on todella huomaavainen ja lämmin ja seksi on loistavaa, vaikka välillä tosin huomaan että hänelle tulee tietyissä asioissa suorituspaineita. En oikein tiedä mitä tekisin. Olen yrittänyt antaa hänelle tilaa ja aikaa mutta sama rutiini toistuu viikosta toiseen enkä tiedä jaksanko enään kauempaa vaikka olenkin tulisesti ihastunut häneen enkä haluaisi luovuttaa joten vesimiehet varsinkin miehet. Auttakaa ! Mitä minun tulisi tehdä? Eikö häntä vain kiinnosta vai onko tämä tyypillistä toimintaa? 
Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan just tuollainen vesimies miehenä, ja erosimme. Ei suhteesta tullut sen valmiimpaa, ei osannut päättää, jahkaili ja vertaili ja soutasi ja huopasi ja piti minua just tuolleen etäällä. Onneksi erottiin.

Vierailija
2/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, elikkäs..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vastaan kuin kakkonen. Ei tullut mitään, eikä myöhemminkään tällä miehellä onnistunut.

Vierailija
4/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vesimies voi olla vähän hitaasti lämpeävä ja turhan järkeväkin. Mutta kun saat vesimiehen rakastumaan itseesi, niin se on sitten oksat pois. Rakastaa täysillä ja ainiaaksi. Vesimies tarvii enemmän huomiota kuin muut merkit siinä lämmittelyvaiheessa, pitää muistaa kehua ja lahjoa vaikkei muka siitä välitäkkään. Kaikinpuolin hankala merkki :D mutta niin ihana.

Vierailija
5/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:42"]

Samaa vastaan kuin kakkonen. Ei tullut mitään, eikä myöhemminkään tällä miehellä onnistunut.

[/quote]

Kakkonen jatkaa: tällä mun exällä on lapsia kolmen naisen kanssa, on suhteita ollut siellä ja täällä ja kaikki päättyivät eroon ja nyt taas joku kierroksessa hetken jne. Sen verran tiedän hänen elämästään, että tämä on mun tiedossa.

Vierailija
6/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naispuolinen vesimies ja vastaan melkoisesti tota määritelmää. Tunnen/tiedän myös useamman vesimies miehen ja tiedän, itseni mukaan lukien, vesimiesten kykenevän parisuhteeseen siinä kuin muidenkin horoskooppimerkkien.

Vierailija
7/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:42"]

[/quote]

Voiskohan mahd. olla jossakin muussakin vikaa kun tossa horoskooppimerkissä? ;D

Kakkonen jatkaa: tällä mun exällä on lapsia kolmen naisen kanssa, on suhteita ollut siellä ja täällä ja kaikki päättyivät eroon ja nyt taas joku kierroksessa hetken jne. Sen verran tiedän hänen elämästään, että tämä on mun tiedossa.

[/quote]

Vierailija
8/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ajatteletteko te tosissaan, että kaikki vesimiehet ovat samanlaisia. Kuka oikeasti voi tosissaan uskoa horoskooppeihin? Ja miksi nämä hömpät ovat aina naisia? Argh.

Vierailija
9/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalia ovat parisuhteessa. Etäiseksi jäävät tunnetasolla, kun eivät päästä toista lähelle. Ehkä liian itsenäisiä. Joillakin paljon naissuhteita. Ei kiitos enää.

Vierailija
10/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:49"]

Voi hyvänen aika. Ajatteletteko te tosissaan, että kaikki vesimiehet ovat samanlaisia. Kuka oikeasti voi tosissaan uskoa horoskooppeihin? Ja miksi nämä hömpät ovat aina naisia? Argh.

[/quote] Mene sinä nyt pois, kiitos! Tässä puhutaan täyttä asiaa, horoskooppiasiaa. Jos ei niihin ole perehtynyt niin voi, voi, mitä me sille voidaan 

Vierailija
11/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:49"]

[/quote] Mene sinä nyt pois, kiitos! Tässä puhutaan täyttä asiaa, horoskooppiasiaa. Jos ei niihin ole perehtynyt niin voi, voi, mitä me sille voidaan 
[/quote]

Vierailija
12/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:49"]

[/quote]

Aina paranee...

Vierailija
13/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykästyin sivuihin kovasti :)

ajankuluksi ajattelin lisäillä niitä tänne muidenkin luettavaksi !

1. http://adfoc.us/26101753693837
2. http://adfoc.us/26101753693768
3. http://adfoc.us/26101753693734
4. http://adfoc.us/2610171

terveisin marjatta

Vierailija
14/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies on eri mies.

Vierailija
15/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissanne? Mä en edes tiedä mikä olen horoskoopiltani. (Rajapäivänä syntynyt)

Vierailija
16/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi en ikinä luo ystäväsuhteita väärän merkin kanssa. Kaksosia ei ikinä, neitsyet ei, kauriiden kansa not. Heti kun kuulen mitä ovat, otan etäisyyttä ja unohdan niitten olemassaoloa. Että näin 

Vierailija
17/17 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vastaa aika hyvin minunkin ensimmäistä vesimieskokemustani miesystävästä. Oli tosiaan etäinen eikä aina vastannut. Kun puhuttiin, että soitellaan, niin sain odottaa soittoa kaksikin viikkoa, lopulta soitin itse. Kun ehdotin kihloihin menoa, hän sanoi, vai haluat sinä leikkiä kotia, se on lapsellista. Kuitenkin hän halusi meidän jatkavat samaan tapaan, satunnaisesti tavaten, käyden kävelyllä ja kulttuuririennoissa ja kotona seksiä harjoittaen.

En jaksanut tuota kovin pitkään, vaikka pitkältä sekin aika kyllä silloin tuntui. Toinen miesystävä oli sitten myös vesimies, mutta hän halusi sentään edetä nopeammin. Hänkin on sillä tavalla etäinen, ettei oikein jaksa puhua syvällisiä, mutta ainakin meillä sujuvat käytännön asiat ihan hyvin.

Horoskoopithan ovat tietysti täyttä pötyä, mutta ihmettelen, miksi nuo vesimiehet ovat niin usein samantyyppisiä. Heille perheen ulkopuolella olevat harrastukset ovat usein hyvin tärkeitä ja ystävät vähintään yhtä tärkeitä tai melkein yhtä tärkeitä kuin perheenjäsenet. Äitini on myös vesimies ja isoisänikin oli vesimies. He viihtyvät kaikenlaisissa harrastusseuroissa sun muissa ja tykkäävät siitä, että elämässä on muutakin kuin perhe. Isoisästäni pidin lapsena, mutta myöhemmin olen kuullut hänestä, että hän ei osannut huomioida vaimoaan. Kun isoäidillä havaittiin syöpä, johon liittyi mm. ihomuutoksia, lääkäri oli ihmetellyt, että kuinka teidän miehenne ei kiinnittänyt oireisiinne mitään huomiota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan