Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teidän kissanne koulutus / mitä tekevät työkseen?

Vierailija
25.12.2014 |

Pistetään nyt sitten tällainen gallup pystyyn.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molemmat kissat on elämänhallintakonsultteja. Tarjoavat myös aarrekarttapalveluja. Ja akupistehierontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrrrrnautti on koulutukseltaan, mutta lähinnä tekee mouruajan töitä nykyään. 

Vierailija
4/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on fm, ktm ja di

Vierailija
5/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loisiva plösö on eläinhoitolasta tullut koulupudokas. Naapurin kollin suhteilla pääsi tehtaaseen määräaikaiseen työsuhteeseen kissanruokien koemaistajaksi. Tyhmä kun on, suostui töihin ruokapalkalla.

Vierailija
6/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on alunoperin liikunnanohjaaja, mutta toimii nykyisin personal trainerina.

Vierailija
7/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekoittaja. Hänen tärkeimpänä tavoitteenaan on ehkäistä könttyröitten ihmisten lonkkamurtumat ja nilkan nyrjähdykset. Valitettavasti hänellä ei ole pääsyä pihalle, niin ei muu auta kuin hiekoittaa ahkerasti sisätiloja.

Vierailija
8/120 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pastori. Kiertelee kaiken maailman kissanristiäisiä.

Vierailija
9/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on mentalisti. Osaa tuijottaa suurilla nälkäisillä silmillään ja miukaisemalla söpösti mm. minut aivan sekaisin ja antamaan hänelle jääkaapista juustoa.

Vierailija
10/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kisu on lähihoitaja. Lähinnä hoitaa itseään, laiska tapaus.

Vierailija
11/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkatieteen maisteri. 

Vierailija
12/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointivalmentaja ja pt. Pitää koko suvun mielen virkeänä, opastaa rentoon elämään ja antaa esimerkillisiä treenivinkkejä! 

Vierailija
13/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kissa pani ilmoituksen lehteen.Yksinäinen kissa,omistaa isohkon talon,halutaan adoptoida ihmislemmikki koska tilaa on mukavasti,vaikka muille jakaa.Pääsyvaatimuksena on että ihmislemmikki käy työssä,sekä antaa omistajalleen päivittäin vähintään 4:ä kertaa ruokaa,sekä namipalan aina kun sitä pyydetään.No minä sitten vastasin ilmoitukseen satojen muiden halukkaiden joukossa.Ja voi sitä ilon päivää kun tuli minun vuoroni tavata tämä kissa herra,olimme aivan myytyjä tavatessamme:

http://is13.snstatic.fi/img/978/1288700965802.jpg

No yhteistä taivaltamme on kestänyt jo melkein 5:i vuotta eikä kyllästymisen merkkejä ole näkyvissä puoleen eikä toiseen.Välillä kissa päästää minut,ihmislemmikkinsä ulos tuulettumaan että voin tavata muita ihmislemmikkejä,täytyy kyllä sanoa että tästä adoptiosta ei nyt heti tule mitään valittamisen aihetta mieleeni.

Ai niin kissa kertoi minulle joskus olleensa kiinteistöalalla,kun häneltä menneisyydestä joskus kyselin.

Vierailija
14/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toi aatelisversio tän firman toimitusjohtaja; lähinnä nukkuu ja käy ruokatunneilla. Välillä käy ehkä työmaalla pyörähtämässä ja hetken katsomassa, kun me työläiset paiskitaan hommia. Toinen elikkäs maatiaisversio on tässä firmassa työnjohtajana ja on kyllä joka hommassa ahkerasti mukana ja tekemässä meidän tavallisten duunareiden apuna.

Vierailija
15/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissat kävi Taiwanilaisen Koriste-esinekoulutuksen ja istuuvat nyt ruokapalkalla kirjahyllyssämme. Aika paljon huitoovat alas muuta kamaa, ammattikateutta epäilen. Ala on kuulemma trendikäs, mutta huonosti palkattu. Yrittivät puhua Kitekatin tilalle Shebaa muka "liiton" mukaisesti, mutta mä en usko, että noin helposta duunista tarttee maksaa mitä pyhälisiä!

Vierailija
16/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolli on työtön ja tylsistyneenä alkanut käyttää kissanminttua viime aikoina ihan liikaa. Aika on varattu jo vieroitukseen.

Vierailija
17/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään hän on suuriruhtinas ja me, koira mukaan lukien, hänen alaisiaan (koko muun Suomen ohella). Hän tulee toki hienosta suvusta mutta ei ole juurikaan vaivautunut kouluja käymään - hän kun voi omasta mielestään elää koko suvun meriiteillä, ikään kuin ne olisivat hänen henkkoht aikaansaannostaan.

Oikeasti hän on perinteinen peräkammarin mammanpoika. Viettää leppoisaa elämää oloneuvoksena eikä suostu edes harkitsemaan lähtöä töihin kodin ulkopuolelle. Saa hyvin dramaattisen (feikki) hyperventilaatiokohtauksen kun hänelle koittaa edes sellaista ehdottaa. Koska en jaksa enää katsella sitä draamakviineilyä, en enää edes ehdottaa. Välillä annan hänelle pieniä töitä paperisilppurin ja rei'ittäjän sijaisena, että hänellä pysyisi edes jonkinlainen tatsi tähän tavallisten kuolevaisten arkielämään.

Olen kuitenkin iloinen, että hän on pysynyt päihteettömänä. Edes kissanminttua ei käytä. (Epäsäännöllinen vuorokausirytmi ja työttömyys/opiskelemattomuus voi niin herkästi viedä päihteiden polulle). 

Vierailija
18/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kisuni on tanssija. Hän on suuntautunut nykytanssiin. Tai yhtä käsittämättömän näköistä koikkelehtimista on hänen takajaloilla sivuttain pompahtelu-selkä kyttyrällä milloin mitenkin päin-sekoilu pyrähdykset.

Vierailija
19/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella kissallani on selvästi kiinnostusta it-alaa kohti. Osaa vaihtaa tietokoneen taustakuvan ja avata ja käyttää mitä ihmeellisimpiä tietokoneohjelmia. Pitää myös aina välillä skype-palavereita kollegojensa kanssa.

Jopa nokoset vedetään ruudun edessä, näppäimistöllä.

Vierailija
20/120 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:19"]

Mun kissat kävi Taiwanilaisen Koriste-esinekoulutuksen ja istuuvat nyt ruokapalkalla kirjahyllyssämme. Aika paljon huitoovat alas muuta kamaa, ammattikateutta epäilen. Ala on kuulemma trendikäs, mutta huonosti palkattu. Yrittivät puhua Kitekatin tilalle Shebaa muka "liiton" mukaisesti, mutta mä en usko, että noin helposta duunista tarttee maksaa mitä pyhälisiä!

[/quote]

Vaikka kissojesi työ onkin helppoa ja yksinkertaista, ansaitsevat hekin sentään kelvollista palkkaa tuollaisen kitekatin viljamössöjen sijaan! ;(