Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun mies on idiootti?

Vierailija
25.12.2014 |

Meillä oli lapsi sairaalassa viikon ja pääsi kotiin 23. pv. Hoidin ihan kaikki lapsen asiat ja olin lapsen luona sen minkä antoivat. Sain laitettua Joulunkin meille, ruoat ja kaikki. Olen melko poikki ja ajatukset sekaisin.

Nyt sitten lapsi oli lähdössä kaverin luo, joka asuu 45 min. päässä,  isänsä liupasi viedä. Sanoin että lähden mukaan autoon, saan olla pois kotoa hetken.

Kun menin autoon, mies istui takapenkillä, lapsi oli mennyt vielä kotiin hakemaan jotain unohtunutta asiaa. Sanoin miehelle, etten minä nyt halua ajaa...siihen mies karjaisi, että sitten ei mennä minnekään. Laitoin auton oven kiinni ja palasin kotiin. 

Lapsi ihmetteli matkalla, että mitä ihmettä kerkesi tapahtua 5. sek... Pyysin kysymään isältä ja toivotin lapselle mukavaa iltaa.

APUA!!

Miten joku voi olla noin lapsellinen kuin mieheni??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:34"] MamamamamaMARTTYYRI ja minäminäminäminäMINÄ [/quote]   Hienoa, että sinä osaat ajatella muita kuin itseäsi. ap. [/quote] Joo, kyllä osaan ajatella myös miestäni. Enkä muuten kuvittele hänen olevan ajatustenlukija ja ettei hän halua tehdä asioita ilman minuakin. Käyttäydyt kuin 5-vuotias. T: 26v vaimo

[/quote]

Sorry, minun mies on poissa kotoa viikosta 5 vrk, saa silloin tehdä melko lailla mitä itse haluaa ja olla yksinkin, ilman minua. Silloin kun on kotona, tuntuu kuvittelevan edelleen olevansa itsekseen, siinä varmaan se ongalma. Jostakin kumman syystä oletan, että kotona tajuaisi olevansa osa perhettämme...vai onko minun sekin taas sille kerrottava?

ap.

Vierailija
22/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma!! Mies reissuhommissa ja kuvittelee että kotonakin vapaamatkustaja : ( pitää sanoa kaikki erikseen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:44"]

Meillä sama ongelma!! Mies reissuhommissa ja kuvittelee että kotonakin vapaamatkustaja : ( pitää sanoa kaikki erikseen!!

[/quote]

Huoh, todella rasittavaa, ihan kuin yksi lapsista...Olettaa kotona olevan samat palvelut kuin viikolla ravintolassa tai hotellissa. Voisin kertoa sille joka pv. nämä meidän perheen lasten  harrastukset ja kellonajat, silti unohtaa ne 5 min.

ap.

Vierailija
24/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi puolustella ap:n miestä? En käsitä. Mies lupasi viedä lapsen, ap sanoo haluavansa mukaan ja yllättäen mies istuu takapenkillä ja kaikki palstalla syyttävät ap:tä kommunikaation puutteesta. Mieshän se tässä ei kommunikoi. Kun ap sanoi tulevansa mukaan, mies olisi voinut sanoa "sina ajat sitten" tai " ei, en halua sinua mukaan", mutta sen sijaan hän  könyää takapenkille ja olettaa, että rouva palvelija hoitaa homman niin kuin hoiti lapsen ja joulun. Kuvottavaa!

Ap, teit oikein. Mies ei ole vain itsekäs vaan täysin tunteeton muiden tarpeille. Hän on ihan oikeasti luonnevikainen. Jos ei tajua jättää potilaalle edes ruokalautasta, on oikeasti tunnevammainen idiootti. Ei siinä puolison tarvitse paapoa ja varmistaa, että tajuaahan mies nyt, että toinen on oikeasti kipeä ja tarvitsee apua. Kyllä se on ihan sen terveen ihmisen tehtävä tajuta, mistä on kyse.

Suosittelen kyllä, että avaat sanaisen arkkusi kerralla, kun mies kotiutuu lapsen kuskaamisesta. Sanot suoraan, että hän ei ole tehnyt yhtään mitään teidän perheenne eteen mutta toimii kyllä vapaamatkustajana ihan koko ajan eikä edes osaa hävetä sitä.

Vierailija
25/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:55"]

Miten joku voi puolustella ap:n miestä? En käsitä. Mies lupasi viedä lapsen, ap sanoo haluavansa mukaan ja yllättäen mies istuu takapenkillä ja kaikki palstalla syyttävät ap:tä kommunikaation puutteesta. Mieshän se tässä ei kommunikoi. Kun ap sanoi tulevansa mukaan, mies olisi voinut sanoa "sina ajat sitten" tai " ei, en halua sinua mukaan", mutta sen sijaan hän  könyää takapenkille ja olettaa, että rouva palvelija hoitaa homman niin kuin hoiti lapsen ja joulun. Kuvottavaa!

Ap, teit oikein. Mies ei ole vain itsekäs vaan täysin tunteeton muiden tarpeille. Hän on ihan oikeasti luonnevikainen. Jos ei tajua jättää potilaalle edes ruokalautasta, on oikeasti tunnevammainen idiootti. Ei siinä puolison tarvitse paapoa ja varmistaa, että tajuaahan mies nyt, että toinen on oikeasti kipeä ja tarvitsee apua. Kyllä se on ihan sen terveen ihmisen tehtävä tajuta, mistä on kyse.

Suosittelen kyllä, että avaat sanaisen arkkusi kerralla, kun mies kotiutuu lapsen kuskaamisesta. Sanot suoraan, että hän ei ole tehnyt yhtään mitään teidän perheenne eteen mutta toimii kyllä vapaamatkustajana ihan koko ajan eikä edes osaa hävetä sitä.

[/quote]

Olen kyllä koettanut jutella, mies sanoo tuovansa rahat perheeseen (niin tuokin, mutta ilman minua perhettä ei olisi) ja  vastaus on "Mitäs ajattelit tehdä" tai "koeta kestää"

ap.

Vierailija
26/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25. kanssa samaa mieltä. Millaiset ihmiset palstalla kirjoittelee?

Vierailija
27/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun miehesi on idiootti? Meidän muiden on tosi vaikea tietää, koska emme tunne koko ihmistä. Sä tunnet, joten sulla itselläsi ehkä on joku aavistus.

Vierailija
28/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 19:00"]

Miksi sun miehesi on idiootti? Meidän muiden on tosi vaikea tietää, koska emme tunne koko ihmistä. Sä tunnet, joten sulla itselläsi ehkä on joku aavistus.

[/quote]

Kumpa olisikin. Aivan eri mies kun silloin kun tutustuimme. Miksi ihmeessä halusi perustaa perheen, jos se isän ja puolison homma ei kiinnosta?

Meillä lapsetkin osaa hoitaa toista, kun on sairas tai muuten avun tarpeessa, mies  alkaa valittamaan omia vaivojaan, ettei vaan jää huonommalle.

Mies ei tajunnut yhtään, kuinka voin olla poikki lapsen sairaalassa olon takia....eihän lapsi ollut edes kotona hoidettavana ..

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi