Kuka saa yhdellä lauseella eniten tykkäyksiä?
Eli kirjoittakaa yksi lause. Tykätkää toisten lauseista jos ne on sen arvosia. Jossaki vaiheessa katon kellä on eniten tykkäyksiä ja hän on voittaja. Ja alapeukut vähennetään tykkäyksistä. Let the game begin!
Ps. Eihän uskois että mulla on oikeesti myös elämä?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:42"]
Menen nyt keittämään klökiä ja otan muutaman palan topleroonea, toivottavasti tänne tulee hauskoja viestejä sillä välin. :)
[/quote]
Opettele kirjottaa, se on gölgi, ei klöki.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:00"]
Menen nyt keittämään klökiä ja otan muutaman palan topleroonea, toivottavasti tänne tulee hauskoja viestejä sillä välin. :)
[/quote]
[/quote]
Se on klöki jos minä niin sanon. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:19"]
VOITTAJA ON KOMMENTTI 5. YLÄPEUKKUJA 78 (alapeukut miinustettuna) HOPEAA KOMMENTILLE 11. PEUKKUJA 34. PRONSSIA KOMMENTILLE 7. PEUKKUJA 30. Nämä peukkumäärät oli klo 20.13
[/quote]
Nyt pää kiinni! Ketju vasta alkoi.
Jos kommentti 5 voittaa, niin se todistaa että täällä pyörii helvetin tylsiä banaaleja tyyppejä. Lapsettomuus on niin aihe jolla haetaan ja saadaan sääliä muilta, eniten mitä mikään. ei oikeesti noin banaalia. Jotain originaalia ja erilaisat ja luovaa kiitos. Kaikki kakkossivunkin lausett ovat parempia kuin 5.
I love av-siiderisipsivalaita 4ever!
Pierettää niin saakelisti...ripulin hajuisia puf pieruja...missä vika...
Tarkoititko lausetta vai virkettä?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:07"]Tarkoititko lausetta vai virkettä?
[/quote]
Kumpiki hyväksytään! AP
Downton Abbey on ehkä tylsin ja samaan aikaan mahtavin ohjelma ikinä!
Täällä haukutaan joka vitun aiheessa miehiä ja miesten käytöstä ja jos joku menee jotakin töksäyttämään naisesta on norsulauma liikkeellä samantien
Mulla palaa jo tuli perseessä et pääsis alennusmyynteihin käyttämään joululahjarahoja.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:00"]
[/quote]
[/quote]
Se on klöki jos minä niin sanon. ;)
[/quote]
Aa sori, taisit puhua eri asiasta kuin mitä luulin. Luulin että ol kyse kiehtuneestä gölgistä
Vieläkin ottaa päähän, kun se Jani valitsi lehtipihvin ja pepsin!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:10"]
Mullon jano.
[/quote]
Hae lähteestä vettä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:11"]
Täällä haukutaan joka vitun aiheessa miehiä ja miesten käytöstä ja jos joku menee jotakin töksäyttämään naisesta on norsulauma liikkeellä samantien
[/quote]
Oi, tulipa suloinen mielikuva tuosta norsulaumasta. :) Isoja norsuja ja pikkuisia vauvanorsuja, kulkevat yhdessä ja hivelevät toisiaan kärsällään... Ihana!
VOITTAJA ON KOMMENTTI 5. YLÄPEUKKUJA 78 (alapeukut miinustettuna)
HOPEAA KOMMENTILLE 11. PEUKKUJA 34.
PRONSSIA KOMMENTILLE 7. PEUKKUJA 30.
Nämä peukkumäärät oli klo 20.13
Oon syöny kohta kilon suklaata ja aion syödä vielä lisää!