Kuka saa yhdellä lauseella eniten tykkäyksiä?
Eli kirjoittakaa yksi lause. Tykätkää toisten lauseista jos ne on sen arvosia. Jossaki vaiheessa katon kellä on eniten tykkäyksiä ja hän on voittaja. Ja alapeukut vähennetään tykkäyksistä. Let the game begin!
Ps. Eihän uskois että mulla on oikeesti myös elämä?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:18"]Sen vain sanon, että tsunamista selvinneet läheisiään menettäneet ovat ansainneet tykkäyksen ja paljon enemmän. [/quote] Lässynlää. Surullista se oli tietysti mutta jotenki tsumanihössötys ahdistaa joka vuosi. Ärsyttää kun lehdistä soitellaan että miltäs NYT tuntuu? Antaisivat vaan olla rauhassa (off topic, tätä ei lasketa)
[/quote]
Kaikilla ei ole empatiakykyä.
[/quote]
Kaikille ei soitella joka vuosi Iltalehistä ja kysellä että mitenkäs nyt voit, joko helpottaa?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:18"]
Sen vain sanon, että tsunamista selvinneet läheisiään menettäneet ovat ansainneet tykkäyksen ja paljon enemmän.
[/quote]
Yritetäänkö tässä voittaa kisa toisten onnettomuuden avulla?
[/quote]
Selkeesti ja samoin keskenmenojen, eli toisten kuolemien avulla. Säälittävää.
Minä ole alasti, tissit vaan heiluu!
Sinun hiuksesi ovat kuin vuohilauma, joka laskeutuu Gileadin vuorta.
Ärsyttää kun "kinkunsulatusjumpat" alkavat taas joulun jälkeen - eiköhän ne läskit kerry suklaasta ja ihan muusta kuin pelkästä kinkusta!!!
En ole puhunut vaimolleni vuosiin, koska en ole halunnut keskeyttää häntä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:18"]
Sen vain sanon, että tsunamista selvinneet läheisiään menettäneet ovat ansainneet tykkäyksen ja paljon enemmän.
[/quote]
Yritetäänkö tässä voittaa kisa toisten onnettomuuden avulla?
[/quote]
Suuren maailman politiikkaa à la AV-palsta.
Lisättäköön, että kaikki, jotka alapeukuttavat tätä viestiä, kannattavat terrorismia. Olette joko meidän kanssamme tai meitä vastaan!
Vituttaa jos tuo lapsettomuuslätinä voittaa.
Jos tunnet olevasi keskivertokansalaista fiksumpi, voit antaa tälle lauseelle yläpeukun..!!
Äkkiä lisää kommentteja niin päästään kolmannelle sivulle!
Menen nyt keittämään klökiä ja otan muutaman palan topleroonea, toivottavasti tänne tulee hauskoja viestejä sillä välin. :)
Tänä vuonna oon oppinu rakastamaan!
Olen pudottanut raskauskiloni viidessä kuukaudessa, ja vähän ylikin!
Lottovoitto on kuin rakastuminen: menepä kertomaan kaverille, niin vituiksi menee kaikki.
Pidän joskus nenänkaivuuhetkiä, otan paperin viereen ja tökkäsen siihen kaikki löydökset.
Rankkojen vela-vuosieni jälkeen eheydyin ja sain kerralla kaksi onnenkimpaletta - Pirjo-Adalmiinan ja Isla-Aavan :) <3
"Tietä käyden tien on vanki
vapaa on vain umpihanki."
(Hellaakoski)