Deitin luokse "vain nukkumaan"
Tapasin miehen ekaa kertaa baarissa. Sen jälkeen olemme käymeen treffeillä kerran ja nyt olemme viikonloppuna menossa leffaan ja lasilliselle. Miksikään seurusteluksi tätä ei voi vielä kutsua, ihan deittailua vaan, enkä ole vielä todellakaan valmis seksiin. Viikonlopun treffeihin liittyen mies sanoi, että voin halutessani jäädä hänen luokseen nukkumaan (hän asuu keskustassa, minä kauempana). Ja hän tosiaankin käytti sanaa nukkumaan.
Nyt mietin, että haluaako mies jotain muutakin, vai voinko oikeasti vaan mennä hänen luokseen nukkumaan? Viitsinkö jo etukäteen sanoa hänelle, että mitään enempää en vielä haluakaan? En haluaisi paikan päällä tuottaa tälle pettymystä, jos hän odottikin jotain muuta.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:04"] Iästäkin riippuu, mutta kaipa tuo kannattaa sanoa. [/quote] Ikää on minulla 20 ja miehellä 22. -ap [/quote] Tuon ikäinen mies varmasti odottaa seksiä jos "nukkumaan" lähdet. Eri asia jos ikää olisi 10 vuotta enemmän.
[/quote]
No ei vaan kaikki odota seksiä tuossa iässä...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:27"]
Juurikin miehen luonteen takia uskon, että hän hyväksyisi asian jos sanoisin, että tulen oikeasti vaan nukkumaan. Ja en tosiaan halua, että hän alkaa odottaa liikoja!
[/quote]
Hyvä, vaikuttaa siltä, että mikä sitten onkin ratkaisusi, olet miettinyt asiaa viisaasti eri mahdollisuudet huomioiden. Varaa joka tapauksessa kaiken varalta taksirahat tai sovi kyytimahdollisuudesta jonkin ystävän kanssa, jos mahdollista, niin et joudu jättäytymään yhden kortin varaan edes siinä tapauksessa, että vaikutelmasi muuttuisivat viime hetkessä.
Joku tuossa kirjoitteli, että tuon ikäsillä ei ole kuin seksi mielessä, no ehkä niinkin, mutta itse olin parikymppisenä vielä aika paljon toivottomampi romantikko kuin nyt toistakymmentä vuotta myöhemmin. Tuli siis vietettyä mukavien tyttöjen kanssa öitä ihan vain aamuun asti jutellen.