Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
25.12.2014 |

Meillä minä tässä sohvalla kynttilöiden valossa kuulokkeet korvilla kuuntelen musiikkia ja nettailen. Mies omalla koneellaan, teinit huoneessaan; toinen soittaa kitaraa, toinen koneella. Pienin leikkii tuossa vieressä naapurin tytön kanssa.

Ihana hetki..=)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale

Vierailija
2/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan miehen ja esikoisen kanssa punkkua ja roikutaan netissä. Nuorimmat lapset pelaa huoneessaan, 1 lapsi ulkomailla, yks poikaystävällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneillamme nettaillaan ja samalla jutellaan. Kohta laitetaan sauna lämpiämään.

Vierailija
4/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein miehelle ja lapselle herkkulautaset olohuoneeseen, ne rakentelee uutta lego pakettia, mä istun koneella ja höpöttelen niille, kissa nukkuu sohvalla.

Vierailija
5/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pelaa yhdessä pleikkarilla eilen saamaansa peliä, tytär piirtelee pöydän ääressä ja minä tulin vilkaisemaan miten av-mammojen joulu on mennyt. Mies on raksalla rakentamassa meille taloa. Eilisen malttoi pitää "lomaa", mutta tänään ollut aamusta asti siellä.

Vierailija
6/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoillaan sängyssä miehen kanssa, minä syön jouluruoan tähteitä.

Vierailija
7/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan vieraita mummolassa. Tytär kattaa pöytää. Teini lukee kirjaa (!) huoneessaan. Minä ja mies lojutaan tv:n ääressä, molemmille meinaa pukata flunssaa, kipeä olo, saattaa olla influenssaakin. Koirat pötköttelet jaloissa. Minä surffaan. Huomenna kotiin, joulu oli tunnelmallinen ja kiva.

Vierailija
8/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan miehen ja kaverin kanssa sängyssä krapulassa, minä juon kahvia, mies tasoittavia ja kaveri meinaa oksentaa haistaessaan kumpaakaan (siis kahvia tai kaljaa... :D). Yksi kaveri nukkuu tuossa sängyn vieressä patjalla.
Olohuoneessa kaveripari äänistä päätellen harrastaa seksiä kohta.

Vierailija
9/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kattoo jotain kotimaista leffaa vauvan kanssa, mä nettailen. Kohta iltapuurolle.

Vierailija
10/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pelaavat Lego Hobitti-peliä, minä Simsia ja mies katsoo elokuvaa.

Vierailija
11/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juuri laittamaan saunan lämpiämään, ja minä laitoin äsken tekemäni kasvispiirakan uuniin.
17v poika on tyttöystävällään ja 15v tyttö skypettää huoneessaan poikaystävänsä kanssa.
Nyt lähdetään miehen kanssa viemään koira kunnon lenkille ennen kuin mennään saunaan! :)

Vierailija
12/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa kahdestaan kotona. Flunssaa pukkaa. Kävin tunti sitten saunassa, nyt kynttilänvalossa lämmittelen glökiä ja roikun netissä. Vois kuunnella vaikka joululauluja :). Huomenna pitäis lähteä lapseni ja sisarten perh.+äitin ja papan kanssa pulkkamäkeen. Isosisko on jäädyttänyt liukurimäkeä. Mutta huonolta vaikuttaa flunssan ja pakkasten suhteen. Nyt -25. Oikein mukavaa Joulupäivän iltaa kaikille!

Vierailija
13/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma palstailee, 4v kattoo piirrettyjä ja ukko istuu keittiössä koneella. Suklaata syödään, ja kohta jotain suolasta ottaa välillä :-)

Vierailija
14/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kaikessa rauhassa koneella glögiä siemaillen, juuri lopetin USA:ssa vaihtarina olevan tyttären kanssa skypettelyn. Siellä avataan tosiaan vasta tänään 25 pvä lahjat ja sain nähdä kamerasta tytön reaktiot avatessaan muutamat lahjat, ihana hetki. :) Mies joutui töihin, kuopus hengailee naapurinpojan luona. Ihanaa ja rauhallista joulupäivää jokaiselle! 

Vierailija
15/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa jälkikasvun kanssa Afrikantähteä. Minä roikun netissä, ja kohta menen saunaan.

Vierailija
16/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelen aikuismaisesti miehelle, kun olemme kaksi päivää juosseet hänen sukulaisillaan vaikka olimme sopineet olevamme viimeistä joulua ihan kaksin rauhassa. Saamme lapsen alkuvuodesta joten ensi jouluna on pakko käydä omat ja miehen sukulaiset läpi, nyt olisi ollut kiva katsella pari päivää piirrettyjä ja syödä suklaata villasukat jalassa...

Vierailija
17/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä loikoilen sohvalla, mies mei päiväunille ja teinit pelaa huoneessaan. Mietin, mitä pystyis vielä syömään

Vierailija
18/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla mummolaan.

Vierailija
19/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ihan just nukkumaan. Tulin vielä katsomaan räyhääkö se yksi friikki siinä "tulimme Australiasta yllättämään perheen..." ketjussa ja sitten pää tyynyy. Aikaero + 6 h Suomeen :)

Vierailija
20/30 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä notkun av:lla, pojat pelaavat kimpassa pleikkaa ja mies lukee Hesaria netistä. Mummolla käytiin syömässä juuri. Helppo juttu, kun hän asuu aivan lähellä. Maha on niin täynnä, että mitään ei enää mahdu! Sauna lämpiää ja ja tuore (pakastettu) vasta odottaa. Ihana joulun rauha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän