Kasvatusalan VAKAVA-koe 2022
Pistetäänpäs ryhmää tulille, minnes porukka aikoo hakea tänä vuonna VAKAVA-kokeella?
Onko kellään tietoa millon pääsykoetiedot yleensä päivittyvät nettiin?
Onko valmennuskurssi suosituksia?
Kommentteja vaan tulemaan!
Kommentit (1080)
Ei oo vielä tullut mulle luokanopettajan opintoihin tuloksia. Hain Ouluun. Jos muut meinaatte liikaa innostua, älkää vaivautuko.
Ei myöskään JKL luokanopen maisterihakuun ole tullut vielä tuloksia.
Ei ole vielä tuloksia Helsinkiin eikä Turkuun luokanopettajakoulitukseen.
Ei näy vielä Joensuun vakaopea
Ihan uskomatonta että kuinka kauan noita tuloksia joutuu odottamaan! Olis kiva tietää missä sitä majaillaan vähän päälle kuukauden päästä >:(
Ei vissiin ole vielä mistään kuulunut mitään? Voiko niistä palkeista ennustaa oikeasti mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin ole vielä mistään kuulunut mitään? Voiko niistä palkeista ennustaa oikeasti mitään?
Ei oikein. Täyttä hakuammuntaa. Ne julkaisee ne, kun julkaisee🤷
Nyt on alkanut oikeesti tulla tuloksia. Tsemppiä kaikille! Mulle oli tullut Turkuun jo tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuloksia tullu?
Luokanopettajan tulokset
Ainakin Raumalle luokanopen tulokset tuli PÄÄSIN SISÄÄN!!😭🥳 oikeesti itken onnesta!
Jes! Sain törkeän hyvät pisteet ja luokanopettaja maisteri opinnot alkaa syksyllä Turun yliopistossa! Vastasin pysäkki C:hän eri tavalla mitä täällä sanottiin, mutta ei näköjään laskenut yhtään pisteitä
Onnea sisään päässeille! Kertoisitteko samalla pisterajoja? kiitos :)
Oulun vaka-tullut, pääsin!
Ensikertalaiselle alimmat pisteet 78 ja kaikille hakijoille 81.
Missä yleinen viipyy ja paljonko sinne alaraja nyt Hesaan ja Turkuun?
Nyt tuli Oulun yliopiston varhaiskasvatuksen tulokset. Olen varasijalla 8
JESSS !!! Pääsin kaikkiin kohteisiin. Syksyllä aloitan Turussa luokanopettajan opinnot!
Jihuu!