Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehelliset joulupäivitykset pinoon!

Vierailija
25.12.2014 |

Eli kuvitellaan, että av on Facebook, paitsi nyt saa olla rehellinen. Aloitan: "Jouluaatto meni sohvalla, mut tänään lähdetään miehen sukulaisten luo ja appiukko puhuu mut hengiltä! Miten pysäytän sen loppumattomat monologit?" (Tähän perään kuva tiskaamattomista tiskeistä ja lahjapaperiröykkiöstä lattialla)

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailtikn juuri Trivialia, kohta mennään ihanan isomummon luo. Minä ja teini rakastetaan tarinoitaan entisajoilta. Illalla rakkaiden ystävien luo. Toivottavasti mies ei kerro noloja vitsejä, vaan niitä oikeasti hauskoja.

Vierailija
2/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkuähky! Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu koko pahuksen joulunpyhät anopin ja appiukon luona. Aivan hirveää ruokaa ollut joka päivä, mm. mikrossa lämmitettyjä nakkeja, kanansiipiä ja muuta roskaa. Eilen oli onneksi jouluruokaa ja odotin saavani ihan normaalia lanttulaatikkoa, mutta eikös anoppi ollut senkin onnistunut pilaamaan eli oli tehnyt omenalanttulaatikkoa!!!

Vierailija
4/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman paitaa karvaisine mahoineen ja villahousuissa lämmittää uunia.

Vierailija
5/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, äijä nukkuu vielä, saan viettää aamun rauhassa. Onneksi ei ole lapsia.

Vierailija
6/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, takana yö täynnä painajaisia lapsuuden jouluista. Aivan perseestä tää joulu. Ahdistaa.

Vierailija
7/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta asti ollaan katsottu lasten saamia elokuvia, just nyt on menossa Frozen. Oon syöny niin paljon, että kaks kertaa oon jo vääntänyt paskat.

Vierailija
8/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivän aamuun mennessä mies ei ole alkanut vielä ryypätä. Iloinen yllätys. Aurinko paistaa, kivaa on.

Vierailija
9/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosi mukava aatto siskon perheen luona, rentoa ja kivaa yhdessäoloa pienellä porukalla. Nyt puskee kunnolla flunssaa sekä mulle että lapselle, ja mietin kannattaako lähteä ulkoilemaan? Toistaiseksi olen maannut sohvalla telkkaria katellen ja puhelimella nettiä/facea selaillen, tyttö leikkii uusilla leluillaan, välillä käy kiehnäämässä sylissä ja aivastellaan/niistetään kilpaa..

Vierailija
10/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva joulu oman perheen kesken ja sukulaisissa. Toivon vaan, että kukaan harrastelijamuusikko ei yritä käyttää meitä muita vieraita yleisönään ainakaan koko joulua.

Vierailija
11/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vihdoinkin saa viettää rauhallisen joulupäivän oman perheen kesken hektisen syksyn jälkeen. Paitsi naapurin pentu kävi jo rinkuttamassa ovikelloa klo 8:50. Makaan tässä sohvalla eilisen meikit naamalla. Yöpukuna äitivainajani Nanson reikäinen mummopaituli vuodelta 2001. Aamutakki kiristää kun ylipainoa +30 kg. Suklaata tuli hirveet määrät joten paino ei ainakaan tippumaan pääse. Selfiekuvassa mä harmaanaamaisena, iso finni leassa, vanhat meikit levinneinä. Lihavaa, plösähtänyttä kroppaani on vaijea sanoin kuvailla.

Vierailija
12/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt rehellinen pitää olla, niin ollaan. 

Jouluaamu on sujunut ihanan leppoisasti. Aamusta heti takkaan tuli, koska ulkona 14 astetta pakkasta. Sitten aamupalaa ja leikkimistä kuopuksen uusien lelujen kanssa. Kohta mun vanhemmille joulupöytään :)

Vierailija
13/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin niitä raukkoja, jotka joulunakin vahtivat syömisiään. Tämä mässäily on ihanaa! Kävin yölläkin tekemässä kinkkuvoileivän ja join lasin viiniä palanpainikkeeksi.

Vierailija
14/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea jouluaatto. Mies on juonut minun rahani, ja eilen sai taas jostain rahaa juodakseen. Hän kaatuili kotona pitkin ja poikin. Yritti kahdesti käydä kimppuuni ja heittää läppärini ikkunasta ulos. Avioero on vireillä, voin laittaa toisen vaiheen 22.1.15. Nyt miehellä ei ole mitä juoda, mutta on puhumaton, synkkä ja uhkaavan oloinen. Täällä ei ole lapsia, joten ahdistus on pelkästään minun, luojan kiitos.

Vierailija
15/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu antaa lahjaksi vessaharjan, vessapaperia ja tiskirättejä? Vitun hyvää joulua vaan mulle!

Vierailija
16/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:24"]

Kauhea jouluaatto. Mies on juonut minun rahani, ja eilen sai taas jostain rahaa juodakseen. Hän kaatuili kotona pitkin ja poikin. Yritti kahdesti käydä kimppuuni ja heittää läppärini ikkunasta ulos. Avioero on vireillä, voin laittaa toisen vaiheen 22.1.15. Nyt miehellä ei ole mitä juoda, mutta on puhumaton, synkkä ja uhkaavan oloinen. Täällä ei ole lapsia, joten ahdistus on pelkästään minun, luojan kiitos.

[/quote]

Toi yläpeukkuni oli kannustusta, ei hurrausta sun kurjalle tilanteelle... Hyvä että olet pääsemässä eroon, nyt vaan vahvana!

Vierailija
17/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, mies ei taaskaan ostanut lahjaa mulle tai lapsilleen :( tapahtuu joka joulu niin osasin ennakoida ja ostettiin anopin kanssa lapsille lahjat, taisivat olla suht tyytyväisiä. Eka vuosi kun en itse ostanut miehelle mitään, jase kehtasi vielä ääneen ihmetellä kunei tule lahjoja :0

Vierailija
18/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jouluaamun messussa ja heräsin seitsemältä. Pakkasta -17, onneksi auto lähti käyntiin. Väsyttää jumalattomasti ja päätä kolottaa, kun eilen katsottiin poksilta leffaa ja siemailtiin sherryä pikkutunneille asti. Onneksi mies huolehtii nyt meidän mekastavasta pikkumuksusta ja minä saan norkoilla koneella.

Vierailija
19/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan rauhallinen joulunvietto jatkuu kotona perheen kesken. Saa syödä joulumättöä milloin huvittaa ja tuijottaa elokuvia. Aah!

Vierailija
20/69 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehe kaksi ällöttävää lasta tulevat kohta pilaamaan joulumme, sotkemaan kämpän ja mölyämään. Ai että vihaan heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi