Rehelliset joulupäivitykset pinoon!
Eli kuvitellaan, että av on Facebook, paitsi nyt saa olla rehellinen. Aloitan: "Jouluaatto meni sohvalla, mut tänään lähdetään miehen sukulaisten luo ja appiukko puhuu mut hengiltä! Miten pysäytän sen loppumattomat monologit?" (Tähän perään kuva tiskaamattomista tiskeistä ja lahjapaperiröykkiöstä lattialla)
Kommentit (69)
Voi helvetti että tuo v***n vasemmistohörhö on täällä ja taas paasaa politiikkaansa. Kivasti joulu pilalla ja miehen mielestä se on mun syy, kun en enää jaksanut sen loukkauksia vaan painelin yläkertaan rauhoittumaan. Hittoako on mun syy että se ei viitsi käydä töissä ja kittaa tota pirun siideriään aamusta iltaan.
Vituttaa, että miehen lapset piti raahata jouluksi meille. Odotan yhteisen vauvan kanssa makuuhuoneessa piilossa, että menevät nukkumaan. Yhteinen lapsi ei ole nähnyt isäänsä koko päivänä, koska lähdin karkuun noita.
Auttaisin sua 3 lapsen yh-äiti, ihan oikeasti, jos voisin. Tuntuu pahalta puolestasi. Hyvää joulua, jaksa ajatella positiviisesti edes jossain sisimmässäsi! Tulee parempia aikoja!
Olen ollut melkein koko päivän koneella ja syönyt enimmäkseen suklaata ja vähän jouluruokia päivällä. mies on katsonut telkkaria. Opiskelevat pojat tehneet vuorotellen kumpaakin. Pojat ovat käyneet lenkillä, itse en ole nokkaa ulos pistänyt.
Ei jaksais enää yhtään joulua. Kolmen päivän kooma. Pitkät päivät pitäis vaan istua sisällä pimeässä syöden laastia ja kertoa opiskelustaan sukulaisille.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:12"]
Joulupäivän aamuun mennessä mies ei ole alkanut vielä ryypätä. Iloinen yllätys. Aurinko paistaa, kivaa on.
[/quote]
Nyt sitten alkoi.
t. sama
Ihana joulupäivä pienen mutta ihanan suvun kanssa. Aatto meni lasten iloa katsellessä. Käly on suvun kanssa erimaata ja elää veljeni elättämänä. Herttainen mutta satumaailmassa eläminen ottaa aivohon. Äitini silti onnellinen kun lapset perheineen paikalla. Tämä hänelle suotakoon. Kiitollinen että itsellä ihana mies ja perhe ja asiatkin hyvin ja olemme onnellisia. Tuntuu että ensi vuonna alkaa uusi vaihe elämässä. Joulun aika tuonut paljon ajatuksia läheisistä ja menneistä teoista. Ehkä jotai muutosta selvästi on meneillään jollain tasolla.. uutta vuotta odotan innolla ja jännityksellä!
Kohta 4 päivää pienessä mökissä suvun kanssa. Seinät kaatuilee päälle.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:52"]Olen kolmen lapsen yh, jolle tuli yllättäviä isoja laskuja ennen joulua. Ne oli pakko maksaa heti. Lahjoja saimme joulupuukeräyksestä, niitä oli kuusen alla. Itselläni ei ollut rahaa ostaa ainuttakaan lahjaa. Ruokaa meillä ei ollut kuin lenkkimakkarapaketti ja perunoita + kaapissa kaurapuuroainekset ja jauhoja ym. sen verran että sain sämpylät leivottua. Voita ei ollut. Sain 20 e lainaksi äidiltäni, ja tänään kun 8 km:n päässä oli huoltis auki, kävin hakemassa jauhelihapaketin, pakastevihanneksia ja maitoa. Koska bussit ei kulkeneet, vedin lapset pulkalla huoltikselle. Matkaan meni kaikkineen 5 tuntia ja nuorin itki koko matkan. Lasten isää ei kiinnosta. Saamme rahaa vasta viikon päästä.
Siitä huolimatta yritin pitää fiilistä yllä. Oikeasti tekisi mieli hypätä junan alle.
[/quote]
Voi ei :( tsemppiä! Kuulostaa turhan tutulle. Nyt vaan koitat jaksaa tämän ajan yli ja parempia aikoja on tulossa. Pidä se mielessä!