Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Auttakaa panikoivaa!

Vierailija
27.04.2025 |

Olen saanut muutaman sairauden ja niiden myötä paniikkia usein. Pelkään siis kokoajan että olen vakavasti sairas äkillisesti.  Lieviä allergiaoireita ollut ja nyt taidan kuvitella että kieli tuntuu oudolta. Näyttää normaalilta, enkä tosiaan muista miltä se normaalisti tuntuu. Kieli tuntuu jäävän hieman takahampaiden väliin ollessaan lepoasennossa. Tuntuuko se teistä siltä? Paniikkiioireilu tekee sen että saatan kuvitella että kieli tuntuu eriltä/ikäänkuin olisi normaalia isompi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna puhelinnumero niin soitan sulle, jooko?

Vierailija
2/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku auttaa?

Vierailija
4/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kehotan Sinua kääntymään rakastavan Jumalan puoleen, Jeesus antaa rauhan.

Varaa myös aika lääkärille, voit tarvita jonkinlaista psykiatrista tukea. 

Kaikkea Hyvää Sinulle, Ap!

Vierailija
5/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuossa voipi auttaa? Sun ajatukset vie sua eikä siinä oikein muiden mielipiteet kovasti auta.

Vierailija
6/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko allergialääkkeitä tms. Sama juttu, mutta silloin jos kipua, tulee paniikki miten sen saa pois ja mitä kokeilen seuraavaksi. Aika stressaavia. Ja muistaako just kokeilla sitä oikeaa kikkaa. Ja pelkään ettei Suomessa enää nykyään tavoita lääkäriä ajoissa.

Vierailija
7/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, psyykkistä apua tarvitsen, mutta sitä.ei niin vaan saa.

Nyt ehkä lähinnä halusin että joku kertoo miltä kieli tuntuu suussa. Kuulostaa hullulta mutta paniikissa ei kykene ajattelemaan järkevästi. 

Uskon siis että kieleni tuntuu normaalia isommalta ja pelkään turvotusta.  Kieli tuntuu takahampaita vasten ja ihan etuhampaiden takana ja välillä myös välissä. Onko tämä normaalia?

-ap

Vierailija
8/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä, psyykkistä apua tarvitsen, mutta sitä.ei niin vaan saa.

Nyt ehkä lähinnä halusin että joku kertoo miltä kieli tuntuu suussa. Kuulostaa hullulta mutta paniikissa ei kykene ajattelemaan järkevästi. 

Uskon siis että kieleni tuntuu normaalia isommalta ja pelkään turvotusta.  Kieli tuntuu takahampaita vasten ja ihan etuhampaiden takana ja välillä myös välissä. Onko tämä normaalia?

-ap

On normaalia. Voit olla rauhallisin mielin.

Vierailija
9/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota allergialääkettä, mulla monesti tuntuu kieli oudolta vaikka ei näytä että ois turvonnut tai mitään, mutta allergia ärsyttää limakalvoja..

Vierailija
10/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis kitalaki vähän ärtynyt allergiasta, voisiko tämä vaikuttaa tähän tunteeseen myös?

-ap

Vierailija
11/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siis kitalaki vähän ärtynyt allergiasta, voisiko tämä vaikuttaa tähän tunteeseen myös?

-ap

Kyllä voi.

Vierailija
12/12 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun vähän rauhoituin niin siitähän se varmaan johtuu. Kitalaessa ihorikkoa ja pientä turvotustakin joten siksi kieli varmaan tuntuu erilaiselta suussa kun yleensä kielenkärki lepää siinä kohdassa mikä on turvonnut.

On tämä paniikkioireilu aivan kamalaa, ei minulla ennen ollut tällaista ennenkuin sain pari sairautta joista toinen liittyy hengitysteihin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi