Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sikiö keskiraskaudessa kuolee kohtuun

Vierailija
25.12.2014 |

Miten nopeasti keho alkaa hylkiä kuollutta sikiötä ja poistaa sitä kehosta? Eli kuinka kauan voi kantaa kuollutta sikiötä tietämättään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ViikkojA hyvinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun asti jos ei huomaa liikkeiden puuttumista.. Kyllä se yleensä huomataan mutta keho ei itse ala välttämättä puskemaan sikiötä ulos kuten useimmiten alkuraskauden keskenmenoissa.

Vierailija
4/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yksilöllisiä eroja, mutta omani ehti olla kuolleena muutaman päivän, ja sairaalaan päästessäni kohdunsuu oli hiljalleen jo alkanut  avautumaan. Synnytys tosin käynnistettiin myös lääkkein heti kun kun kuolema havaittiin, joten varmaan muutama päivä pitempään olisi mennyt että keho poistaisi kuolleen vauvan itse.

Olen kyllä kuullut että yli kuukausikin on mahdollista kantaa kuollutta sikiötä nimenomaan ennen puoltaväliä.Siis silloin käy helpommin että äiti ei tajua kuolemaa, kun sikiön potkuja ei vielä tunne eikä vatsa ole vielä kovin iso.

Omani kuoli rv 22. vatsa oli jo iso ja potkujen puutteesta tajuisin miten on käynyt. Yksi merkki oli sekin, että siihen asti pinkeä ja iso vatsa muuttui löllöksi ja pehmeäksi, ja jotenkin valahti alas.

Vierailija
5/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ollut viikon-kaksi kuolleena, kun huomattiin. Rv 18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän