Montako kiloa painosi on pudonnut viime joulusta?
entä paljonko on tavoitteesi pudottaa vielä ensi jouluksi?
Kommentit (30)
22 kiloa. n. 20 kiloa saisi vielä pudota, mutta rauhalliseen tahtiin. Ei välttämättä ensi jouluksi, toivon että ihokin pysyy mukana.
10 kg viime joulusta, tosin tämänhetkinen jouluturvotuslukema näyttäisi ihan muuta.
Ensi jouluna on tarkoitus olla taas 10-15 kg kevyempi!
Mulla ei ole vaakaa, mutta arvelisin, että jonkun kymmenen kiloa ainakin, ehkä enemmänkin (mutta tätä en uskalla toivoa ennenkuin saan sen vaa'an, jonka meinasin ostaa itselleni jouluksi mutta unohdin lahjaostosten tohinassa, niin ostan joulun jälkeen sitten). Tää on lähtenyt kaikki parissa viime kuukaudessa, ja kaikki vaatteet on liian isoja, housut ei pysy enää jalassa ollenkaan. Pian voi kaivaa esille ennen raskautta käytetyt vaatteet, ja tuntea taas olonsa omaksi itsekseen, jee.
Ai niin, ja edellisellä jäljellä siis varmaan vielä n. kymmenisen kiloa jäljellä, että olisi sen kokoinen kuin oli ennen edellistä raskautta. Sitten kun saisi vielä lihaskunnonkin samaan kuntoon kuin silloin, laihtuminen kun on nyt tapahtunut lähinnä ruokavalion kautta, ja liikuntaa ei ole tullut harrastettua lainkaan tarpeeksi. Siitä projektia seuraavalle vuodelle kai.
Tullut 20kg lisää, olen viimeisillään raskaana.
5kg. Tosin kiinteytymisen vuoksi ei kerro koko totuutta. Vielä kun 4kg saisi pois.
6kg painan vähemmän kuin vuosi sitten. Olin suurimmwn osan vuodesta raskaana mutta ne kilot lähtivät ja pari extrakilokin. Vielä tavoitteena päästä bmi 22, vielä 5kg matkaa.
Kolmisen kiloa. Viime joulun jälkeen havaitsin lihonneeni, ja laihdutin lisäkilot tammi-helmikuussa pois. Ei ole tavoitteena laihduttaa, mutta yleensä aina olisin iloinen, jos pari kiloa katoaisi :).