Montako kiloa painosi on pudonnut viime joulusta?
entä paljonko on tavoitteesi pudottaa vielä ensi jouluksi?
Kommentit (30)
Painoa onn tullut lisää ehkä 9-11kg, olen 9. kuulla raskaana. Ensi jouluksi olisi taas kiva olla samoissa lukemissa kuin viime jouluna, mutta elämässäni taitaa ensi vuonna tähän aikaan olla tärkeämpiäkin asioita..
Pari kiloa! Olin silloin alkuvaiheessa raskaana ja turvonnut. Nyt alan olla normaalikokoa.
Zero. Samoissa lukemissa mennään. Jospa ensi vuonna suunta olisi alaspäin.
Pysynyt samana. Voisin haluta laihtua ensi vuodeksi 2-4 kg.
37 kiloa, noin 15 pudotan ensi jouluksi
4 kiloa normaalipainon sisällä. Pari kiloa pudotan vielä kunnes olen ihannepainossani.
Ehkä kilo:) mut syyskuussa painoin 87kg kun olin viimisillään raskaana ja nyt painan 70kg :) raskauskilot siis lähteny! vielä kun pudotan 5-6kg niin oon tyytyväinen :)
Kymmenen kiloa lähti syksyllä puolessatoista kk. Jälellä 15 kiloa ylipainoa. En oo jaksanu stressata hetkeen ja tää startegia näyttää toimivan, vaikka syön välillä miten sattuu niin paino ei nouse takas. Keväälle ne loput 15 kg tavotteeksi pois.
noin 25 kiloa. Tavoitteena on pudottaa vielä pari kiloa.
Putosi 7kg mutta se on tullut takaisin, sama paino siis kuin vuosi sitten. Olo oli mukavampi 7kg kevyempänä, voisi pikkuhiljaa lähteä terveellisillä elämäntavoilla hilaamaan sitä taas alaspäin.
26 kiloa. Mukava saada kolme kokoa pienempiä vaatteita/oloasuja lahjaksi kuin viime jouluna :) Jouluateriakin tuli nautittua kohtuullisemmin eikä hullunkiilto silmissä!
10-15kg, en tiedä tarkkaa lukua (en omista tai tarkkaile vaakaa, vaan muutoksen huomaa vaatekoon vaihtumisesta (tällä hetkellä mennyt 3 kokoa alaspäin)). Tarkoitus laihduttaa takaisin ihan laihaksi, eli ainakin 30kg vielä jäljellä. En tiedä onnistuuko ensi jouluksi, mutta tämän elämän aikana ainakin - sen verran jääräpäinen olen, kun saan jotain mieleeni.
3 kg. Pieniä elämäntapamuutoksia (ei karkkia, pienemmät annoskoot...)
No en todellakaan halua yhtään painoa alaspäin. Haluaisin lisää ainakin lihasmassaa.
6 kg, enemmänkin varmaan olis lähtenyt, jos olisin vaan laihduttanut, mutta kun aloin käydä salilla, paino ei enää tippunut. Eli sain läskin tilalle lihaksia :) Olen nyt 170 cm ja 62 kg, enkä haluakaan, että painoni tippuu yhtään. Ja vhh:lla olen ollut ja hyvästä olosta johtuen aion jatkaa loppuelämäni.
8 kg. Jos ensvuoden aikana lähtis 20 niin olisin tyytyväinen.
Paino grammalleen sama kuin vuosi sitten. Ei tarvetta laihduttaa bmi:n tai vaatekoon puolesta, mutta kiinteytyä haluaisin.
15 Kg vihdoinkin, on sitä niin vuosikaudet yritetty. Nyt on ihan hyvä, mutta en pistä pahakseni jos vielä 5 kg lähtisi :-)