Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että tykästyi minuun ensitreffeillä siksi, että olen niin ihanan luonnollinen, minulla oli täysi meikki kasvoilla :D

Vierailija
08.03.2023 |

Minulla oli meikkivoide, peitevoide, puuteri, ripsiväri, ja kulmakynää + huulirasva ja siinä kevyt nude huulimeikki. Hetken ajattelin jo, että oliko tuo v*ttuilua, mutta sitten sanoi yhdestä naisesta "törkeää kun naiset meikkaa noin" Näki naisen jolla oli kirkkaanpunaista huulipunaa ja kajalia, sekä luomiväriä. Kyseessä mies jonka olen tavannut pari kertaa enkä taida tavata enää. (en tykkää että toisista ihmisitä puhutaan rumasti)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi tapailua, kuulostaa törpöltä mieheltä.

Vierailija
2/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumasti puhut siitä miehestä, trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä ja vielä tyhmä puoleinen, heippa sanoisin minäkin

Vierailija
4/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jatkaisi tapailua ihmisen kanssa jolla on tarve kommentoida muiden ulkonäköä negatiivisesti ja etenkin toisten naisten kun on minun kanssa treffeillä

Vierailija
6/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänpä näppärästi antoi sinulle määräyksen siitä, miltä sinun tulisi aina näyttää hänen seurassaan. Siinä mielessä hieno juttu, että teki noin varhaisessa vaiheessa selväksi sen, ettei hänen kanssaan tarvitse enää oleskella.

Vierailija
7/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei ne meikkailut kiinnosta.

Vierailija
8/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
9/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kommentoisi jonkun vieraan naisen meikkiä, niin tutustuminen loppuisi siihen.

Vierailija
10/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi helpottuu jos muutat porvoosta, ap. Tee se. Niinq nyt!

Vierailija
11/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tunnista hillittyä meikkiä. Riittää, kun jollakulla on kirkkaan punainen huulipuna eikä muuta meikkiä, niin se on jo voimakas meikki. Vaikka vieressä olisi nainen, jolla olisi täysi arsenaali meikkituotteita naamassaan, mutta vain hillittyjä sävyjä.

Vierailija
12/12 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli absurdi tinderkeskustelu kerran. Niitä näitä tekstailin, ja tulin kertoneeksi, että syön lounasta. Mies kysyi mitä, vastasin että lohisalaattia.

Tähän sitten kommentoi että "Miksi? Ethän sä näytä lihavalta". Kuvaa tarkoitti. Jotenkin tuo, että noin avoimesti voi mielestään kommentoida toisten ulkonäköä suuntaan jos toiseen. Ihan ok jos ei kaikista kehoista pidä, mutta sen voi aikuinen pitää omana tietonaan. Jos taas se oli yritys kalastella tietoa olenko jotenkin läskimpi kuin kuvassa.... Törppö mikä törppö.

Joo, nettideittailussa on riski, että henkilö ei näytä kuviltaan. Törppöily torppaa deitit jo ennen kuin tämä asia selviää, näyttääkö kuvalta ja onko viehättävä.

Monipuoliset salaatit ovat lempiruokaani. Sittemmin on tullut enemmän kiloja, ja edelleen salaatti maistuu. Ek jaksa enäå deittailua etenkään netisså, kun se tekee ihmisistä niin omituisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi