Mikä aiheuttaa sen, että rintaliivin kaarituki alkaa pistämään inhottavasti?
Tietyt liivit, kaikissa ei ole tätä ongelmaa. Aamulla kun pukee päälle, liivit istuvat hyvin eikä ongelmaa ole. Jossain vaiheessa päivää alkaa toiselta puolelta kaarituki painamaan kylkeen. Mistä johtuu ja miksi se ei ole heti alusta asti epämukava?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sloggin zero feelit. Tuntuu yhtä hyvältä kuin ilman liivejä. Enää en muita käytä.
Tuollaiset menee ehkä kotoiluliiveinä, mutta kotoa lähtiessä on oltava kunnon kaarituelliset, hyvin tukevat liivit. Ap
Urheilurintaliivit ovat lähes poikkeuksetta kaarituettomia ja tehty nimenomaan tukemaan rintoja.
Googletin sloggi zero feel, ja ne ei näytä urheiluliiveiltä vaan ihan perusbraleteilta ja mun tisseille ne on liian heppoiset muuhun kuin telkunkatseluun🤷♀️ Ap
Miksi sinä siihen zero feeliin nyt jumituit? Tuossahan puhutaan URHEILUliiveistä. Niissä ei juuri koskaan ole kaaritukia eli kaari tuet eivät ole välttämättömät niin kuin sinä väitit.
Voitteko nyt lopettaa noista sloggeista ja urheiluliiveistä jauhamisen? Se ei ole aiheena. Kiitos. Ap
Emme voi. Tässähän haetaan ratkaisua ongelmaasi eli pistävään kaaritukeen. Yksi ratkaisu on vaihtaa kaarituettomiin liiveihin. Ja kyllä, niitä on myös tukevia malleja. Kaarituki ei ole välttämätön.
Miksi tulit tänne, kun vastaukset ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulit tänne, kun vastaukset ei kelpaa?
Päästäkseen jankkaamaan. Ap saa siitä suurta nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian halvat liivit. Mene oikeaan liivikauppaan ja pyydä myyjä avuksi.
Ei ole halpisliivit. Ja löydän itse paremmin istuvat liivit kuin joku random myyjä. Ap
Nyt ei kuulosta siltä kuitenkaan.
Niinkö? Miksi? Ap
Koska sun liivit ilmeisesti sattuu tai pistää päällä. Ei ole tarkoitus olla niin. Jos löytäisit itse paremmin, et olisi tehnyt tätä aloitusta.
-eri
Nuo yhdet liivit pistää. Lähdetään ihan siitä että koossani on yleensä ”eioota” tarjolla liivikaupoissakin. Tunnen itse omat tissini paremmin kuin joku vieras ihminen. Ap
Tissisi varmasti tunnetkin, mutta sopivia liivejä et osaa ostaa. Sopivat liivit eivät pistä tai tunnu muutenkaan epämukavalta. Vai menetkö lääkäriinkin vänkäämään, että sinä tunnet kehosi paremmin kuin vieras lääkäri?
Oliko sulla mietteitä siitä miksi kaarituki painaa muutaman tunnin jälkeen toispuoleisesti, yksissä liiveissä? Mua kiinnostaisi lähinnä se. Ap
Kyllä. Ne liivit ovat sinulle väärän kokoiset tai väärän malliset. Sitähän tässä on yritetty kertoa sinulle jo noin sata kertaa. Eri mallin liiveissä koot vaihtelevat eli aina ei sovi se tuttu E80 tai mikä nyt kenenkin koko on.
Koko on oikea, kaarituen malli varmaan väärä, sanoin jo tuolla ekoissa viesteissä. Sitähän mä tässä yritän selvittää, että MITEN se malli on väärä. Ap
Usko jo. Koko on väärä. Joko kuppikoko on liian pieni tai ympärysmitta. Olen ennen myynyt liivejä, joten tiedän.
Jos olisit ollut ammattitaitoinen liivimyyjä, tietäisit että liivin ja kaarituen mallilla on yhtä iso osansa liivin istuvuudessa kuin koollakin. Kaarituki voi olla epämukava ja koko liivi voi istua huonosti vaikka olisikin täysin oikeaa kokoa. Rinnat on yksilölliset ja kaikki liivimallit ei sovi kaikille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sloggin zero feelit. Tuntuu yhtä hyvältä kuin ilman liivejä. Enää en muita käytä.
Tuollaiset menee ehkä kotoiluliiveinä, mutta kotoa lähtiessä on oltava kunnon kaarituelliset, hyvin tukevat liivit. Ap
Urheilurintaliivit ovat lähes poikkeuksetta kaarituettomia ja tehty nimenomaan tukemaan rintoja.
Googletin sloggi zero feel, ja ne ei näytä urheiluliiveiltä vaan ihan perusbraleteilta ja mun tisseille ne on liian heppoiset muuhun kuin telkunkatseluun🤷♀️ Ap
Miksi sinä siihen zero feeliin nyt jumituit? Tuossahan puhutaan URHEILUliiveistä. Niissä ei juuri koskaan ole kaaritukia eli kaari tuet eivät ole välttämättömät niin kuin sinä väitit.
Voitteko nyt lopettaa noista sloggeista ja urheiluliiveistä jauhamisen? Se ei ole aiheena. Kiitos. Ap
Emme voi. Tässähän haetaan ratkaisua ongelmaasi eli pistävään kaaritukeen. Yksi ratkaisu on vaihtaa kaarituettomiin liiveihin. Ja kyllä, niitä on myös tukevia malleja. Kaarituki ei ole välttämätön.
Kysymys kuului että mikä aiheuttaa sen pistämisen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului että mikä aiheuttaa sen pistämisen. Ap
No se kaarituki :D
Liian leveä kaarituki. Ehkä pienempi ympärys ja isompi kuppi istuu samasta liivistä.
Minkä ihmeen takia raivokkaasti ja mollaten pitää yrittää saada ap käyttämään toppeja tai kaarituettomia liivejä? Kaikki ei vaan tykkää kaarituettomista. Itselläni on urheiluliiveissäkin kaarituet jotta pysyy rinnat erillään eikä tissit hylly yhtenä liiskattuna makkarana sisäreunat hikoillen vastakkain. Yöllä käytän niitä kaarituettomia urheilutoppeja.
Päiväliiveistä freyassa ja curvy katessa on minulle sopivan levyiset kaarituet, mutta esim panachessa liian leveä ja hiertää. Panache kaarituettu urheiluliivi kuitenkin sopii hyvin. Halpisliiveistä cubuksen liivit ovat sopineet ja ainakin yhdessä mallissa aika laaja kokovalikoima 65 ympärystä ainakin löytyy g - kuppiin asti. En ole katsonut kuinka isolla ympäryksellä löytyy heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia raivokkaasti ja mollaten pitää yrittää saada ap käyttämään toppeja tai kaarituettomia liivejä? Kaikki ei vaan tykkää kaarituettomista. Itselläni on urheiluliiveissäkin kaarituet jotta pysyy rinnat erillään eikä tissit hylly yhtenä liiskattuna makkarana sisäreunat hikoillen vastakkain. Yöllä käytän niitä kaarituettomia urheilutoppeja.
Päiväliiveistä freyassa ja curvy katessa on minulle sopivan levyiset kaarituet, mutta esim panachessa liian leveä ja hiertää. Panache kaarituettu urheiluliivi kuitenkin sopii hyvin. Halpisliiveistä cubuksen liivit ovat sopineet ja ainakin yhdessä mallissa aika laaja kokovalikoima 65 ympärystä ainakin löytyy g - kuppiin asti. En ole katsonut kuinka isolla ympäryksellä löytyy heiltä.
Tää hiertävä liivi on muuten nimenomaan Panachen🤔 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväliiveistä freyassa ja curvy katessa on minulle sopivan levyiset kaarituet, mutta esim panachessa liian leveä ja hiertää. Panache kaarituettu urheiluliivi kuitenkin sopii hyvin. Halpisliiveistä cubuksen liivit ovat sopineet ja ainakin yhdessä mallissa aika laaja kokovalikoima 65 ympärystä ainakin löytyy g - kuppiin asti. En ole katsonut kuinka isolla ympäryksellä löytyy heiltä.Tää hiertävä liivi on muuten nimenomaan Panachen🤔 ap
Niissä on mielestäni usein leveä ja litteä kuppi. Sopii sellaiselle jolla leveä rintakehä. Jos pyöreämpi rintakehän muoto / kapea niin ei tunnu sopivan.
Se on mennyt poikki ja pistää siksi.
Liian vanhat eli liikaa käytetyt liivit!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa rintaliivien käyttö. Pysyy rinnat ryhdikkäämpinä ilman ja onhan ne taas yksi riesa pesemisineen ja rahareikänä.
Itse en käytä, eikä tämä ole trolli.
minäkään en enää käytä liivejä kotioloissa. Töissä ym tuntuu että on pakko käyttää ettei herätä pahennusta. Silloin köutän pehmeitä toppeja.
Vierailija kirjoitti:
Kaariliivien tulo oli kauhistus. Luonnotonta että kehoa puristetaan "pakotetaan" tiettyyn muottiin.
Outoa, ettei niitä ole jo aikoja sitten kielletty valmistamasta vedoten terveydellisiin syihin. Sitähän voisi verrata liian pieniin kenkiin. Jalkaterä tarvitsee tarpeeksi leveän lestin ja riittävästi tilaa varpaille. Ei liene vaikea ymmärtää kauniiden liivien tai kenkien suunnittelijan/valmistajien.
No kuka käskee käyttämään väärän kokoisia liivejä? Ihan samalla lailla väärän kokoinen ja/tai mallinen rintaliivi on epämukava päällä, niin kuin kenkäkin.
Ota pois kokonaan ja siirry kaarituettomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian halvat liivit. Mene oikeaan liivikauppaan ja pyydä myyjä avuksi.
Ei ole halpisliivit. Ja löydän itse paremmin istuvat liivit kuin joku random myyjä. Ap
Niinhän sitä kaikki luulee. Silti varmaan puolet käyttää väärän kokoisia liivejä. Miksi luulet ettei joku "random myyjä" jonka AMMATTI kyseinen asia on ei osaisi asiaansa? Eikä ole tarkoitus että random myyjä löytää itse, vaan hän auttaa sinua löytämään.
Koska osa teistä AMMATTImyyjistä tyrkyttää ostamaan 10cm liian pientä ympärystä. Mun koko ei todellakaan ole 65H, vaan se 75F (joka on myymälästä loppu.) Että voitko ystävällisesti olla hiillostamatta ja tunkematta sinne sovituskoppiin jatkuvasti. Kiitos!
Huomenta kaikki.
Av on hauska ja ap on aina väärässä :D Sitähän minäkin yritin sanoa, että tiedän tissini ja sen miltä liivi tuntuu päällä paremmin kuin myyjät, ja sain alapeukkuja ja haukkumista. Tämä samansisältöinen kommentti saa hyväksyntää🤷♀️
Ap
Liivimerkkien kaaritukien muoto vaihtelee myös. On kokonaisia mallistoja, joissa mikään koko ei sovi minulle. Käytän liivejä, joten tiedän. Esimerkiksi Sapphin liivien kaarituki on minulle liian leveä ja matala.
Toki on todennäköistä, että myös koko on väärä.