Mikä aiheuttaa sen, että rintaliivin kaarituki alkaa pistämään inhottavasti?
Tietyt liivit, kaikissa ei ole tätä ongelmaa. Aamulla kun pukee päälle, liivit istuvat hyvin eikä ongelmaa ole. Jossain vaiheessa päivää alkaa toiselta puolelta kaarituki painamaan kylkeen. Mistä johtuu ja miksi se ei ole heti alusta asti epämukava?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Osta sloggin zero feelit. Tuntuu yhtä hyvältä kuin ilman liivejä. Enää en muita käytä.
Tuollaiset menee ehkä kotoiluliiveinä, mutta kotoa lähtiessä on oltava kunnon kaarituelliset, hyvin tukevat liivit. Ap
Ongelma ratkeaa, kun ostaa kaarituettomia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian halvat liivit. Mene oikeaan liivikauppaan ja pyydä myyjä avuksi.
Ei ole halpisliivit. Ja löydän itse paremmin istuvat liivit kuin joku random myyjä. Ap
Nyt ei kuulosta siltä kuitenkaan.
Niinkö? Miksi? Ap
Kaarituet on sieltä alhaalta. Onneksi on pienehköt B-kupit, enkä tarvitse sen kummempaa tukea rinnoille. Kaarituettomat liivit riittää oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole halpisliivit. Ja löydän itse paremmin istuvat liivit kuin joku random myyjä. Ap
Niinhän sitä kaikki luulee. Silti varmaan puolet käyttää väärän kokoisia liivejä. Miksi luulet ettei joku "random myyjä" jonka AMMATTI kyseinen asia on ei osaisi asiaansa? Eikä ole tarkoitus että random myyjä löytää itse, vaan hän auttaa sinua löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sloggin zero feelit. Tuntuu yhtä hyvältä kuin ilman liivejä. Enää en muita käytä.
Tuollaiset menee ehkä kotoiluliiveinä, mutta kotoa lähtiessä on oltava kunnon kaarituelliset, hyvin tukevat liivit. Ap
Missä niin sanotaan? Tukevuuteen ei kyllä kaaritukia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilurintaliivit ovat lähes poikkeuksetta kaarituettomia ja tehty nimenomaan tukemaan rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Miksi? Ap
Koska sun liivit ilmeisesti sattuu tai pistää päällä. Ei ole tarkoitus olla niin. Jos löytäisit itse paremmin, et olisi tehnyt tätä aloitusta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen. Bralettet ei vaan ole tarpeeksi tukevia, ja noi sloggit ei kuvan perusteella erottele tissejä, inhoan kun rinnat liiskaantuu yhteen. Tissiväli hikoilee ja tuntuu ällöltä. Ap
Ap on kyllä typerä. Ensin kysyy, sitten vänkää vastaan. Olkoot. Hyvä kun sun kaaret pistää ja on hankalat!
Vierailija kirjoitti:
Kaarituet on sieltä alhaalta. Onneksi on pienehköt B-kupit, enkä tarvitse sen kummempaa tukea rinnoille. Kaarituettomat liivit riittää oikein hyvin.
Ei minkään kokoiset rinnat tarvitse kaaritukia. Kunnolliset liivit tukevat ilman rauta/muovikehikoitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen. Bralettet ei vaan ole tarpeeksi tukevia, ja noi sloggit ei kuvan perusteella erottele tissejä, inhoan kun rinnat liiskaantuu yhteen. Tissiväli hikoilee ja tuntuu ällöltä. Ap
Kuka täällä nyt mistään braletteista on puhunut? Oletko lapsi, kun et tiedä, mitä tarkoittaa kaaritueton rintaliivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Miksi? Ap
Koska sun liivit ilmeisesti sattuu tai pistää päällä. Ei ole tarkoitus olla niin. Jos löytäisit itse paremmin, et olisi tehnyt tätä aloitusta.
-eri
Nuo yhdet liivit pistää. Lähdetään ihan siitä että koossani on yleensä ”eioota” tarjolla liivikaupoissakin. Tunnen itse omat tissini paremmin kuin joku vieras ihminen. Ap
Liivit tai kaarituet ovat väärän malliset. Mulla vastaavan aiheutti se, kun liivimallissa oli kainalossa sivusauman kohdalla löysää. Kuppi ja ympärysmitta olivat sopivat.
Mua myös kiinnostaa, mistä kaaritukien pehmusteesta te puhutte? Olen ommellut useita rintaliivejä sekä myös purkanut useita valmisrintsikoita osiin varaosiksi, eikä tuollaista ole koskaan tullut vastaan. Toki se ontelonauha, johon kaarituki menee on vähän pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä nyt mistään braletteista on puhunut? Oletko lapsi, kun et tiedä, mitä tarkoittaa kaaritueton rintaliivi?
Tuo sloggi zero feel-ehdottaja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on kyllä typerä. Ensin kysyy, sitten vänkää vastaan. Olkoot. Hyvä kun sun kaaret pistää ja on hankalat!
Mitä olen vängännyt vastaan? Ap
Kannattaa lopettaa rintaliivien käyttö. Pysyy rinnat ryhdikkäämpinä ilman ja onhan ne taas yksi riesa pesemisineen ja rahareikänä.
Itse en käytä, eikä tämä ole trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Miksi? Ap
-eri
Nuo yhdet liivit pistää. Lähdetään ihan siitä että koossani on yleensä ”eioota” tarjolla liivikaupoissakin. Tunnen itse omat tissini paremmin kuin joku vieras ihminen. Ap
Tissisi varmasti tunnetkin, mutta sopivia liivejä et osaa ostaa. Sopivat liivit eivät pistä tai tunnu muutenkaan epämukavalta. Vai menetkö lääkäriinkin vänkäämään, että sinä tunnet kehosi paremmin kuin vieras lääkäri?