Mitä saitte joululahjaksi?
Kuinka monta ja vanhaa kuuluu perheeseenne? Oletteko tyytyväisiä?
Kommentit (87)
2 kpl Ultima Thulen On The Rocks -laseja, Pentikin lasituikun, kristallikiviset korvikset ja Vihreitä kuulia.
Bottega Venetan tuoksun, suklaata, villasukat ja poikani itse neuloman loop-kauhahuivin <3
lisäksi ystäviltä pieniä kosmetiikkajuttuja.
Ihanat lahjat ei mitään valittamista :)
Riipus rannekoruun, paidan, itse neulotut säärystimet, Samsung Galaxy S5 Mini, romaani ja leivontakirja, Toffifeetä, ihonhoitotuotteita, joulukoriste ja valokoriste, patakinnas, After Eight, Sukulakupaketti ja ehdottomana kirsikkana kakun päälle kahdeksan hopeista jälkiruokalusikkaa, joihin on kaiverrettu etunimeni! Olen todella tyytyväinen lahjoihin, nuo lusikat nousevat hienoimpien ikinä saamieni lahjojen joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:11"]Riipus rannekoruun, paidan, itse neulotut säärystimet, Samsung Galaxy S5 Mini, romaani ja leivontakirja, Toffifeetä, ihonhoitotuotteita, joulukoriste ja valokoriste, patakinnas, After Eight, Sukulakupaketti ja ehdottomana kirsikkana kakun päälle kahdeksan hopeista jälkiruokalusikkaa, joihin on kaiverrettu etunimeni! Olen todella tyytyväinen lahjoihin, nuo lusikat nousevat hienoimpien ikinä saamieni lahjojen joukkoon.
[/quote]
Unohdin neljä kappaletta Iittalan Essence-punaviinilaseja, joita toivoinkin. Perheeseeni kuuluu mies, veli, vanhemmat ja isovanhemmat
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:31"]
Louis Vuittonin Damier-laukun, 5 kpl Björn Borgin pikkareita, Chanelin meikkipaletin ja 4 Chanelin kynsilakkaa, Desiqualin talvitakin (en kyllä tykkää :/), iPhone5:n (en halua uusinta mallia, 5 on ihan ok), Juicy Couturen kassin ja oloasun, Godivan ison suklaarasian (en kauheesti tykkää), lahjakortin kylpylähotellin hieronnalla ja kasvohoidolla, 150€ lahjakortin H&M:ään (ehkä mä sit löydän sieltä jotain :/) ja sit kaikkee pikkukrääsää esim. Taika-mukit ja jonkun Iittalan lasisen linnun.
[/quote] joo kiitti vaan alapeukuista. ei oo mun syy jos te saitte tylsiä lahjoja.
[/quote]
Alapeukut taitaa tulleen sinun asenteesta, ei lahjojen hienoudesta.. Taidat olla parikymppinen ainokainen?
Mk laukun, 200€, iittalan astioita, sukkia, suklaata, ripsiseerumia, arpoja, elokuvalippuja yms :-) t 17v
Yöpuvun, aamutakin, jumppanauhan, finlaysonin elefanttipussilakanan (kerrankin sukulaiset muisti että meillä on jättitäkki jee), kynsikkäät, aktiivisuusrannekkeen :) vähempikin olis riittäny
En mitään...en jaksa...talo täynnä tavaraa joka pursuilee pihalle asti...en tarvii mitään...kaikkee löytyy...paskaa paketillisen olisin voinu ottaa...ei saanu...vittu...
Tuun varmaan myöhäs kun on jo heinäkuu muttaahh eikai haittaa? :D No viimejoulina sain..
- 150 €
Paljon suklaata ja karkkia :DD
Soittorasian
Elokuvan
Villasukat
Pyyhkeen
Kirjan
2 karkkikeppiä
Puhelimen
Lahjakortin seppälään ja öö jotaki muutaki mutten muists kun on jo aikaa :DD
Sain miesystävältä viskipullon, suklaata ja sellaisen onnea toivottavan kissakoriste-esineen.
Kirjan, Goebelin jouluenkelin, kaulakorun, pöytäpuutarhan yrteille, astian konvehdeille tai muulle pienelle tarjottavalle.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:06"]Sain lapseltani pussillisen karkkia. Olen tyytyväinen.
[/quote]
Ihana muksu sulla! :)
Henri Lloydin hupparin ja collegehousut, hajuveden, Villeroy & Bochin joulukoristeen, korun, villasukat, Sinkkuelämää -boksin ja huivin. Olin näköjään ollut kiltti. Lisäksi sain itseltäni vielä yhden lahjan, niinkuin joka joulu :) Kannattaa jouluna lahjoa myös itseään, saa ainakin 100 prosenttisesti oikean lahjan.
Joillakin on näköjään lahjominen lähtenyt täysin käsistä? Missä vaiheessa Suomessa ökyluluttamisesta on tullut hyve?
(tämä kommentti ei koske tekopimpin saanutta)
Kuluttamista se tekopimppikin on..uskoisin että kovalla käytöllä ja naapuritkin jo sitä lainaan kyseli.se oli loukkaus..ei se mikään polkupyörä sentään ole jota lainataan pitkin kyliä
Kaksi kirjaa, akkuporakoneen, Lushilta suihkugeeliä, ihovoidetta ja -hoitoainetta ja saippuaa, Kalevalakorun Vanamo-rannekorun, Pandan suklaarasian ja Fazerin suklaamakeisia, rahaa 100€, lahjakortin kasvohoitoon sekä toivomiani pyyhkeitä. Ihania lahjoja!
Mieheltä yleiskoneen, kaulakorun ja hajuveden. Vanhemmiltani maton, sohvatyynyjä, lampun. Anopilta lakanat ja käsipyyhkeet sekä suklaata. Lapset sai kaikkea wiin jutuista legoihin