Mitä saitte joululahjaksi?
Kuinka monta ja vanhaa kuuluu perheeseenne? Oletteko tyytyväisiä?
Kommentit (87)
Treenikamoja; housut, t-paidan, liivit, 3paria sukkia lisäksi puhdistusgeelin, silmänympärysvoiteen ja kasvorasvan. Enemmän kuin tyytyväinen! Teimme tänä vuonna joulunviettoporukalla sopimuksen, että jokainen ostaa yhdelle henkilölle 80e arvoisen lahjan, lahjan saajat arvottoin. Näin kaikki aikuiset sai yhden mieluisan paketin, toimi hyvin! Kaikki vaikuttivat tyytyväisiltä! Itse ostin lahjan isälleni ja sain urheiluvaatepaketin isäpuoleltani. Kosmetiikat sain kummipoikani äidiltä. :)
Sain samsungin ikivanhan kapulan. Semmosen missä ei oo ees värinäyttöä. Itelläni toimiva kännykkä ja ikää 20v,joten ehkä hieman petyin. Sain kyllä myös saippuan ja lämpötyynyn ja kukan mallisen kakkuvuuan. Tykkäsin.
Sain monta todella mieluista lahjaa! Kaksi mielenkiintoista kirjaa: toinen käsitöihin ja toinen villiruokaan liittyvä. Arpoja, joista voitin 10e ja kimppalotto ensi lauantaille. Puolison kanssa yhteinen illallislahjakortti sekä hieman kosmetiikkaa ja herkkuja.
Paras kaikista oli kyllä lahjakortti 30 minuutin lennolle ultrakevyellä koneella! Wau!
Filofaxin, oikein hienon ja nahkaisen. Tarttee varmaan opetella uudelleen käyttämään. Muistiinpanoja varten lähinnä, kalenteri on kännykässä ja läppärissä.
Suklaata
Lämpimät tossut, ten etätöitä ja kiva että jalassa lämpimät tossut. ( näitä toivoin)
Keraamisen spagettipurkin anopilta, ei ihan kuvioltaan meidän tyyliä mutta kuvio vain yhdellä sivulla ja spagettipurkkia olin vailla.
Body shopin karite body Bitter (tämä oli myös toivelistalla)
Toivoin myös yöpaitaa, mies ei löytänyt sopivaa, joten haen itse alesta joulun jälkeen.
Kivat lahjat, oli tänä vuonna sovittu että aikuisten kesken ei paljoa lahjoja jaella.
Ai niin, omilta vanhemmilta sain viiniä, suklaata, juustotarjottimen.
Yhden kirjan. En olisi halunnut mitään, kun en itsekään lahjanantajalle mitään antanut. Viime vuonna annoin pienen lahjan, lähinnä palveluksista, joista ei suostunut mitään ottamaan. Mutta nyt en ehtinyt ja ajattelin viedä jotain muuten.
Sain kaksi isoa Luhdan valkoista koria, uuden pullon lempparihajuvettä, 4kpl viinilaseja, kylpytakin, Vallilan Metsänhenki- petivaatteet, Björn Borgin toilettilaukun, Hackmanin Savonia-aterimet, älyttömän kauniin mustan maximekon joka oli just sopivan mittainen, pitsipuseron, leivontatarvikkeita, korurasian ja S-ryhmän lahjakortin. Lahjoja sain poikaystävältä, äidiltä, mummilta ja siskolta. Olen enemmän kuin tyytyväinen, aivan mahtavat lahjat joita oli reilusti enemmän, mitä osasin ajatella. :-)
Aidon timanttikaulakorun mieheltä, 50e anopilta, 50e lahjakortin, kirja, kokkikirja, pyyhkeitä, veitsiä, teetä, luomumausteita, leikkuulautoja ynnä muuta pientä äidiltä. Miehen siskolta 2plo viiniä ja toiselta lahjakortit leffaan (yhteiseksi siis tarkoitettu miehen kanssa)
Kaikkea tarpeellista ja ihanaa!
Mieheltä D&G Pour Femmen, YSL valokynän sekä rillit huurussa 1-6 ja anopilta 250€ lahjakortin :)
Mieheltä muumimukin :-) olen tyytyväinen.
Sukulaisilta ihanan paksun pyyhkeen, bodyshopin pari tuotetta ja semmsen kukkapesusienen, kaksi leffalippua ja pikku kynttilän ja vähän karkkia.
Sisaruksilta 2 leffalippua ja lahjakortin ratsastamaan
Ystäviltä purkin täynnä tuikkuja, kaksi muumilasia, korvikset, kirjan
Vanhemmilta kirja, pusero, vihreitä kuulia, joulutähden, uuden puhelimen (Huawei Ascend G620S)
Säädöltä lasisen koristepupun :)
Olen oikein onnellinen ja tyytyväinen. Ite olen 23v ja omillani asun, perheeseen kuuluu muutaman vuoden vanhempi sisko, vuotta vanhempi veli ja viiskymppiset vanhemmat.
Mieheni antoi vaa'an :D Olin kyllä iloinen tästä, ja ihan vilpittömästi antoikin. Lisäksi lahjakortit Intersportiin ja paikalliseen alusvaateliikkeeseen, Kalevalan korvakorut, joihin sopiva kaulakoru mulla jo on. Pentikin "lahjapussi" jossa tuikkuja, servettejä yms. ja sellaiset hauskat taskulämmittimet :D Tykkäsin kaikista. Olen 22-vuotias. 1-vuotias poikamme sai ihan hirveästi leluja tädeiltään, isovanhemmiltaan ja kummeiltaan. Mies (27v) sai lahjakortteja vaateliikkeisiin ja minulta lahjakortin hierojalle.
Rahaa päälle 300 €, lahjakortteja ruokakauppaan sekä hajuveden.
-N26-
Kaikkee ihanaa hyödyllistä. Mieheltä ulkomaanreissun ens kuulle ja äidiltä ja isoäidiltä esimerkiksi leikkaus + värjäys kampaamolahjakortti, pyyhkeitä, yöasu, kannettava akkulaturi, kosmetiikkaa ja suklaata.
Ainii poikakaverin kaa kahdestaan joulu, olen 22 v. t. 57
Sain vanhimmalta tyttäreltä ihanan neuleohjekirjan ja lankakerän, ystävältä kynttilän, äidiltä saippuaa, suklaata ja 50 e, siskolta leffalippuja. Olen tosi tyytyväinen sekä lahjoihin että rauhalliseen aattoon lasten kanssa. (Ensimmäinen joulu näin, en todellakaan haikaile aikoja exän kanssa.) Lapsetkin olivat tyytyvä-isiä lahjoihinsa. Olen 35v yh, 3 lasta.
Pussilakanat ja uuden omakotitalon, joka valmistunut loppuvuodesta
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:31"]
Louis Vuittonin Damier-laukun, 5 kpl Björn Borgin pikkareita, Chanelin meikkipaletin ja 4 Chanelin kynsilakkaa, Desiqualin talvitakin (en kyllä tykkää :/), iPhone5:n (en halua uusinta mallia, 5 on ihan ok), Juicy Couturen kassin ja oloasun, Godivan ison suklaarasian (en kauheesti tykkää), lahjakortin kylpylähotellin hieronnalla ja kasvohoidolla, 150€ lahjakortin H&M:ään (ehkä mä sit löydän sieltä jotain :/) ja sit kaikkee pikkukrääsää esim. Taika-mukit ja jonkun Iittalan lasisen linnun.
[/quote] joo kiitti vaan alapeukuista. ei oo mun syy jos te saitte tylsiä lahjoja.
Ulkomaanmatkan. Mies ja lapsi 5v.