Mitä saitte joululahjaksi?
Kuinka monta ja vanhaa kuuluu perheeseenne? Oletteko tyytyväisiä?
Kommentit (87)
Villasukat mieheltä. Teiniltä korutelineen.
Leffalippuja, pyyhkeitä ja rahaa sain. Tyytyväinen olen, olisin ollut vaikken olisi saanut mitään.
Guessin rannekoru, kirja, suklaata, lasituikkuja, salaattilinko :D, Body Shopin suihkusaippuapakkaus
Mies, lapset 11 ja 14v
Keräämääni astiastoa, kaksi Sofi Oksasen kirjaa, pehmolelun <3, Converset, kuulokkeet ja vähän rahaa
T.19v
Niin ja ihan tyytyväinen olen. En oikeastaan odottanut mitään ihmeellistä eli kaikki oli mukavia yllätyksiä
t.25
Olen tyytyväinen. Sain alusasun, kolme kirjaa ja suklaarasian. Kaikki lapset saivat valtavan hienoja leluja, heidän ilonsa seuraaminen oli upeaa.
Astioita, itsetehtyä suklaata, rahaa, kosmetiikkaa ja leffaliput. Juhlin joulua vanhempien luona, mukana myös aikuinen sisko ja teini-ikäinen veli. Olisin ollut tyytyväinen jo pelkästään tohon suklaaseen.
Urheilukerraston, huawein tabletin jolla kirjoittelen tätä, partavettä, kauluspaidan sekä munasukan jossa kyrpä näyttää seisokissa elefantin kårsältä, jota se esittääkin. Vaimon mielestä hauskakin juttu mutta itsen pidän hieman vinksahtaneena sitä, että hän haluaa haarovälini näyttävän norsun lärviltä.. Että hyvää joulua.
Pariskunta ilman lapsia, sain minilompakon ja ensi keväänä pidettävän 8 op verkkokurssin joka lisää pätevyyksiäni vakiviran saamiseksi (350e arvoinen) (haku opiskelupaikkaan tammikuussa ja tämä kyseinen kurssi luetaan hyväksi noihin opintoihin)
Sormuksen, puhelimen ja silitysraudan. Olen tyytyväinen.
Perheeseen kuuluu myös mies ja lapset 11v, 8v ja 1v
31 siis erittäin tyytyväinen ja ylpeä miehensä käytännönläheisyydestä :)
Mieheltä sain acnen nilkkurit, sekä paketista paljastui ihana tiffanyn kihlasormus piilotettuna kengän sisään.
Vanhemmilta sain pitkään toivomani Pradan käsilaukun.
Omilta ja miehen vanhemmilta saatiin tarvikkeita tulevaa pienokaista varten.
Täydellinen joulu!
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 19:41"]Sain uuden pokemon-pelin ja toivomiani koruja avokilta (osti itselleen sen toisen version siitä pelistä ja nyt pelaillaan yhdessä) :-) sukujouluilu on vasta huomenna ja sieltä saan varmaan näitä perus sukkia ja lakanoita, ehkä pari astiaa keräilemästäni sarjasta. T 22v.
[/quote]
pokemon peli? ookko nää joku kehitys vammainen
Louis Vuittonin Damier-laukun, 5 kpl Björn Borgin pikkareita, Chanelin meikkipaletin ja 4 Chanelin kynsilakkaa, Desiqualin talvitakin (en kyllä tykkää :/), iPhone5:n (en halua uusinta mallia, 5 on ihan ok), Juicy Couturen kassin ja oloasun, Godivan ison suklaarasian (en kauheesti tykkää), lahjakortin kylpylähotellin hieronnalla ja kasvohoidolla, 150€ lahjakortin H&M:ään (ehkä mä sit löydän sieltä jotain :/) ja sit kaikkee pikkukrääsää esim. Taika-mukit ja jonkun Iittalan lasisen linnun.
Mieheltä Mike Monroe-kaulakorun,pidän siitä.Anopilta patterijalkaraspin,äidiltä saatiin 50€ lahjakortti.
Enemmän kuin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 19:41"]Sain uuden pokemon-pelin ja toivomiani koruja avokilta (osti itselleen sen toisen version siitä pelistä ja nyt pelaillaan yhdessä) :-) sukujouluilu on vasta huomenna ja sieltä saan varmaan näitä perus sukkia ja lakanoita, ehkä pari astiaa keräilemästäni sarjasta. T 22v. [/quote] pokemon peli? ookko nää joku kehitys vammainen
[/quote]
Nyt kyllä pakko sanoa että sinä se tässä kuulostat enemmän kehitys____vamaiselta.
Mieheltä sain Victoria's Secretin tuoksuja 4 kpl ja hajustettuja rasvoja 4 kpl, paketissa :)
Yllätyin! Yleensä perus korvakorut, kertoi että laivalla olleessaan kaveri vinkkasi tuosta että hänen vaimo tykkäsi :-D
Sain lapseltani pussillisen karkkia. Olen tyytyväinen.