Mies taas ilmoitti, että ei ole sitten hankkinut minulle mitään lahjaa.
Ei vitsi mikä ylläri! Eihän se ole koskaan hankkinut, ellen ole vaatimalla vaatinut että hankkii jotain mulle. Nyt en ole puhunut koko lahjasta mitään, koska se lahjojen pyytäminen on alkanut tuntua tylsältä... Miehelle minulla on kyllä paketti. Ei mikään arvokas, mutta ajatuksella hankittu kuitenkin.
Mites teillä muilla, antaako miehenne teille lahjoja jouluna? Onko sopivaa aikuisen harmistua, kun ei saakaan mitään, vai olenko lapsellinen? Minusta mies olis voinut edes lasten iloks hankkia minulle jotain, voi olla että vähän ihmettelevät kun äiti ei saa mitään... Äitin on täytynyt olla tosi tuhma!
Kommentit (54)
Ymmärrän ap:tä. Mulla on samanlainen mies
Ei ole meillä liioin mies lahjoja ostanut. Hän on ulkoistanut itsensä ko. hommasta. On sellainen lahjan vastaanottaja vaan. Tästäkin huolimatta ihan hyvä mies.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:49"]
Mikä ihme vaivaa kun ei voi yhtään vaivautua :( tyhmä idiootti.
[/quote]
Niin eipä siihen tarvisi kuin vähän viitsimistä..
Mä sain mieheltäni jo kuukausi sitten kahvinkeittimen. Nyt on kuusen alla itse ostamani lahja itselleni niin on minunkin kiva avata jokin lahja :) Miehellini on pieni paketti odottamassa :)
Me emme osta lahjoja toisillemme koskaan, vaan sen sijaan ostamme yhdessä jotain. Tänä vuonna ostamme uudet petivaatteet, mutta vasta joulun jälkeen. Mutta nyt sain lahjan veljeltäni (minä ja lapset saimme) ja mies on selvästi pettynyt, kun ei saanut mitään - ei myönnä sitä, mutta huomaan sen. Olisi pitänyt ehkä ostaa jotain.
Mun mies jätti myös lahjan ostamatta. Mainitsin asiasta, kun piparia kerjäs ja valitti rahan puutetta, et ei sen takia voinut. Muistin kyl kysyä et millä rahalla eiliset viinat maksoi.. Kehtas suuttua. Nyt vietetään joulu eri paikassa..
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:54"]
Mä sain mieheltäni jo kuukausi sitten kahvinkeittimen. Nyt on kuusen alla itse ostamani lahja itselleni niin on minunkin kiva avata jokin lahja :) Miehellini on pieni paketti odottamassa :)
[/quote]
Ääh olisi pitänyt ostaa itselle joku lahja! Miksi en ole tajunnut tuota... Teenkin niin ensi vuonna :) Kiitos vinkistä! Voi olla että mies on vähän hämillään :D t. Ap
Minä ostan joka vuosi itselleni pari lahjaa, paketoin kauniisti tai tilaan pakattuna. Mies ihmetelee, miksi hän ei saa jouluna mitään, vaikka minä saan omat paketit. Hänestä systeemi on epäreilu.
Mieheni siis uskoo yhä siihen, että on olemassa joulupukki, joka lahjat tuo!
Antaa meillä mies tietenkin lahjan, nyt sain Chanelin helmikorvikset, viiniklubin jäsenyyden ja Ronaldosta kertovan kirjan.
Itse ostin miehelle pari arvokasta viskipulloa, viski-kirjan ja pari kristallista viski-lasia.
Peittyisin kyllä todella kovasti jos meillä ei lahjoja vaihdettaisi. Ollaan kolmekymppinen lapseton pariskunta.
Voi prkl noita teidän miehiänne.. Ihme aikaansaamattomia nysviä te puolisoiksenne kelpuutattekin.
t: 42v mies joka ei ole KOSKAAN unohtanut vaimonsa syntymäpäivää tai joululahjaa
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:41"]
Antaa meillä mies tietenkin lahjan, nyt sain Chanelin helmikorvikset, viiniklubin jäsenyyden ja Ronaldosta kertovan kirjan. Itse ostin miehelle pari arvokasta viskipulloa, viski-kirjan ja pari kristallista viski-lasia. Peittyisin kyllä todella kovasti jos meillä ei lahjoja vaihdettaisi. Ollaan kolmekymppinen lapseton pariskunta.
[/quote]
Ja nyt jo avasitte lahjat?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:41"]
Antaa meillä mies tietenkin lahjan, nyt sain Chanelin helmikorvikset, viiniklubin jäsenyyden ja Ronaldosta kertovan kirjan. Itse ostin miehelle pari arvokasta viskipulloa, viski-kirjan ja pari kristallista viski-lasia. Peittyisin kyllä todella kovasti jos meillä ei lahjoja vaihdettaisi. Ollaan kolmekymppinen lapseton pariskunta.
[/quote]
Ja nyt jo avasitte lahjat?
[/quote]
Milloin olisi ollut virallisesti hyvä avata ne? Kyllä, avattiin jo parituntia sitten, ennen ruokaa.
Kunhan et seuraavia 25 vuotta joka joulu valita kun et taaskaan saanut mitään eikä mies suunittele mitään eikä mieti mitä tehdään lomalla. Jos olet miehesi valinnut älä tee lastesi oloa pahemmaksi. Nimim. valittajan lapsi
Mielestäni on turhaa, että aikuiset ostavat toisillensa lahjoja ja onneksi mieheni on kanssani samaa mieltä!
En saanut mieheltä mitään. Itselleni ostin yöpaidan minkä avasin. Miehelle ostin vaatteita kun niitä tarvitsee. Mutta saan kyllä tilata itselleni merkkilaukun, antoi siihen luvan että olkoon se sitten korvauksena kaikista saamattomista synttäri-joululahjoista. Lapsille ostaa monta monta lahjaa.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:21"]
En saanut mieheltä mitään. Itselleni ostin yöpaidan minkä avasin. Miehelle ostin vaatteita kun niitä tarvitsee. Mutta saan kyllä tilata itselleni merkkilaukun, antoi siihen luvan että olkoon se sitten korvauksena kaikista saamattomista synttäri-joululahjoista. Lapsille ostaa monta monta lahjaa.
[/quote]
Kuka tätä alapeukuttaa??? Joku marttyyriäiti?
No voi ny jumalauta. Kyl meillä mies ostaa sen kalleimman lahjan minulle, samoin minä hänelle. Ei tulis mieleenkään että ei ostettais lahjaa?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:46"]Ei vitsi mikä ylläri! Eihän se ole koskaan hankkinut, ellen ole vaatimalla vaatinut että hankkii jotain mulle. Nyt en ole puhunut koko lahjasta mitään, koska se lahjojen pyytäminen on alkanut tuntua tylsältä... Miehelle minulla on kyllä paketti. Ei mikään arvokas, mutta ajatuksella hankittu kuitenkin.
Mites teillä muilla, antaako miehenne teille lahjoja jouluna? Onko sopivaa aikuisen harmistua, kun ei saakaan mitään, vai olenko lapsellinen? Minusta mies olis voinut edes lasten iloks hankkia minulle jotain, voi olla että vähän ihmettelevät kun äiti ei saa mitään... Äitin on täytynyt olla tosi tuhma!
[/quote]
Tietenkin mieheni antaa minulle lahjan.
Mikä ihme vaivaa kun ei voi yhtään vaivautua :( tyhmä idiootti.