Muita joilla on verinen joulu?
Niin, nää menkat sattui sitten just tähän jouluaatolle, onneksi mulla ei sentään menkkakipuja nyt ollu..
Kohtalotovereita?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:39"]Mulla loppui eilen, ja vieläpä normaalia aikaisemmin! :)
Mutta ota siltä kannalta, että punainen on joulun väri!
[/quote] Onnekas olet :D
Mutta hyvää joulua sinne!
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:39"]Mulla loppui eilen, ja vieläpä normaalia aikaisemmin! :)
[/quote] Onnekas olet :D
Mutta hyvää joulua sinne!
Ap
[/quote]
Kiitos samoin! :)
Tänä aamuna sain punaisen lahjan. Rinnat arat ja mahaan koskee..
Kyllä, vatsa sekaisin ja selkää sekä vatsaa särkee. Olo on kuin olisi flunssassa, vuorotellen hiki ja paleltaa. Päätä ei onneksi enää kivistä.
Mulla kans. Onneksi saa joulun takia mättää herkkuja ja loikoilla viltin alla ilman että kukaan ihmettelee muuta.
Keskenmeno käynnissä. Hyvää joulua minulle.
Vain läskeillä on menkat. T: viineiset menkat joskus teininä
Aamulla alkoi. Jippii,vieläkään ei ole menopaussia. Onneksi en ole ikinä kärsinyt sen enempää PMS-oireista kuin kuukautiskivuistakaan.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:04"]Keskenmeno käynnissä. Hyvää joulua minulle.
[/quote] Voi :'(
Ap
Toivotan kaikille englanniksi:
Bloody Christmas!
Ite taas toivon, että tulisi punainen joulu. Muuten se tarkoittaa, että pillerit ovat pettäneet. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, mutta mitään ei ole näkynyt...
Menkat myöhässä 2 päivää... Yleensä olen kuin kello, päiväntarkka, melkein tunnintarkka menkkojen alkamisajan kanssa. Kaikki oireet kyllä on, kuten alavatsan polttelu, selkäkipu ja arat ja turvonneet tissit. Saas nähdä tuleeko joululahjaksi menkat vai raskaus :)
Ei oo verinen joulu mut ens viikon alussa on aika veristä kun raskaus keskeytetään.
Joo just eilen alkoi ja oon anoppilassa.. Ärsyttää pelata ton kupin kanssa vessassa just tänään -.-
Mulla! Alkoi just tänään ja pahimmat kivut vuosikausiin
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:25"]Mulla! Alkoi just tänään ja pahimmat kivut vuosikausiin
[/quote]
Yhdyn suhun, ollaan kohtalotovereita!!
Hei arvasin heti et on menkoista! Joo mulla on. Ällö olo.
Mulla loppui eilen, ja vieläpä normaalia aikaisemmin! :)