Mies vittuilee,eilen liikaa viiniä
Olen niin puhki kaikesta, ja join eilen liikaa punkkua.Mies oli yön aikana lähtenyt pois sängystä ja mennyt sohvalle nukkumaan.Olen nyt kuulemma pilannut sen joulun!
Kommentit (7)
Mitä sekoilit kännissä, kun mies suuttui?
tyhmä mies :/ pitäis tajuta että stressaa jouluvalmistelut voi sitä vähä rentoutuu.
No höh. Minäkin vetäisin eilen viiniä hiukan känniksi asti ja mies herätti mut aamulla tulemalla halimaan mua. Kysyi vielä että onko krapula mutta ei onneksi ole. Sun mies ei vaan tajua että nyt on vähän stressaava aika menossa. :\
Niin taas mies on se paha... jos mies olisi vetänyt eilen vähän liikaa viiniä, olisi mies täys paska juoppo! Mutta koska nyt kyseessä on nainen, niin sehän on vain oikein ja miehen pitää vaan ymmärtää.
Oispa niin päin että mies on juonut... Vastaukset on silloin hiukan eri laatua.
Mä join eilen siivotessa siideriä, kun mies jätti siivouksen yksin mun vastuulle. Eikä ketään häirinnyt kun moppasin lauaen.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:42"]
Niin taas mies on se paha... jos mies olisi vetänyt eilen vähän liikaa viiniä, olisi mies täys paska juoppo! Mutta koska nyt kyseessä on nainen, niin sehän on vain oikein ja miehen pitää vaan ymmärtää.
[/quote]
Kurjaa, että sinulla on paha olla. Minullakin olisi, jos olisin noin katkera.