Mikä on paras alle 30 euron joululahja, jonka olet saanut
Kommentit (49)
Sain kerran isoäidinneliö-tyylillä tehdyn topin, varmasti aikaa oli mennyt mutta langat oli alle 30e. Ja palapelit on myös mieleisiä.
Kirjat ovat todella hyviä lahjoja! Mikä sen parempaa, kun pyhinä lukea kirjaa ja mässyttää konvehteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisiin hoitoihin on aina kiva mennä. Kasvohoito, jalkahoito jne.
Sori, en huomannut raharajoitusta otsikossa. Toki halvimmat käsihoidot maksavat alle 30€
Mistä saa käsihoidon alle 30€??
Vierailija kirjoitti:
Kirjat ovat todella hyviä lahjoja! Mikä sen parempaa, kun pyhinä lukea kirjaa ja mässyttää konvehteja.
Kirjoissa täytyy tietää, mitä ostaa. Kirja, joka ei yhtään ole saajansa makuun, on huono lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkukorit ovat kans kivoja.
Puoliso sai viime jouluna herkkukorin. 95% niistä tuotteista seisoo vielä kaapissa.
Pitää tuntea se lahjan saaja ja ostaa hänen herkkujaan. Ja se korikin on turha, ne voi laittaa lahjakassiin tai johonkin käyttökelpoiseen lahjaan, mikä on myöskin lahjan saajan mukainen.
On meillekin tullut noita valmisherkkukoreja, jos siellä on jotain uutta, niin vähintään kokeillaan. Joskus on jotain lähtenyt kiertoon muille, kuten sinappeja, viiniä ja sillipurkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti hiustenleikkaukseen ja elokuviin
Itsetehdyt villasukatEipä oikein saa kampaajakorttia alle 30e..
Maksan hiustenleikkuusta aina 15-20€. Olen nainen.
Heijastin pikkuveljeltä
marmorimortteli miehen isän perheeltä
äidin antamat kirjat
iso palapeli
Sain kerran ukiltani lämpöisen torkkuhuovan. Torkkuhuopa sinänsä ei ollut se juttu, vaan se ajatus. Lämmitti mieltä ja lämmittää edelleen kylminä syys- ja talvi-iltoina, koska olen järkyttävä vilukissa.
5000 palan palapeliäkään ei kannata ostaa yksiössä asuvalle, jos ruokapöytäkin tekoa varten on pieni. Lattia tilaakin tarvitsee paljon ja teko vie useita päiviä. Siinä on lemmikit, puoliso ja lapset tiellä..
Vierailija kirjoitti:
5000 palan palapeliäkään ei kannata ostaa yksiössä asuvalle, jos ruokapöytäkin tekoa varten on pieni. Lattia tilaakin tarvitsee paljon ja teko vie useita päiviä. Siinä on lemmikit, puoliso ja lapset tiellä..
Yksiössä asuvalla tuskin on puolisoa ja lapsia. Ja palapelejä varten on olemassa mattoja, joissa pelin saa rullattua sivuun silloin kun sitä ei tee.
Isäni osaa ostaa minulle kirjoja, jotka ovat olleet juuri minun makuuni. Usein ovat divarista, joten hinta varmaan reilusti alle 30 euroa.
Villasukat on aina kivoja tai vaikka hyvä käsirasva. Palapeli kelpais mullekin tai vaikka 30 euron lahjakortti johonkin äänikirjapalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Kirsikkalikööri-konvehtirasia.
Kun sain tällaisen rasian, niin sen antaja pahoitteli, että kun on vaan nyt tämmönen sulle lahjaksi.
Mitä vielä! Nehän ovat mielisuklaitani, olin tosi iloinen. Enkä mitään kallista keneltäkään edes odota.
Äidin tekemät villasukat on ehdoton ykkönen, ja toivon niitä joka vuosi.
Lahjakortit, esim. elokuviin, ruokapaikkoihin, s-ryhmään, alkoon. Juustolajitelma oli myös kiva.
Olen varmaan tylsä (kuten moni muukin vastannut), mutta suihku/kylpytuotteet miellyttää mua tosi paljon. Kaupasta kun tulee aina pihiyttään ostettua se palmoliven saippua, niin on ihanaa saada jouluna joku kylpysetti, esim bodyshopin.
Kun rakas haluaa viettää yhteistä aikaa… 30meurolla saa jo mitä aikaan =)
Vierailija kirjoitti:
5kg rasia vihreitä kuulia
se liimaaja nuolee aina molempia puolia ja länttää ne yhteen.
Näitähän on vaikka kuinka paljon, mahdoton valita vain yhtä. Muutamia mainitakseni.
-Eräs vinyyli jonka mies oli löytänyt kirpparilta. Paljasti myöhemmin maksaneensa siitä 8e.
-Salmiakki ja tee
-Äidin tekemät villasukat ja tumput
-Satokausikalenteri